Carcassonne

Biograffilm i 3d

5 indlæg i dette emne

Hej :-)

Min mands lillebror har købt billetter til os alle til præmieredagen med Star Wars. Men han har købt billetterne til filmen i 3d, hvilket jeg ellers altid undgår da jeg får hovedpine og bliver svimmel.

Det er dog nogle år siden jeg sidst har set en film i biografen i 3d, så nogen der ved om de har ændret teknologien eller noget så man ikke bliver dårlig?

Nogle gode råd til at undgå at blive dårlig?

Er så slemt at jeg overvejer ikke at tage med og så slet ikke få set filmen eller gå ind og se den alene i 2d, selvom han jo har købt biletterne (120-130 kr pr bilet)

Hvad synes i andre?

Del dette indlæg

Jeg synes det hjalp at tage brillerne af en gang i mellem, billedet er lidt forringet uden, men er ok. For jeg er nemlig heller ikke god til det. Men det skal lige siges, at det vel er 3,5 år siden jeg prøvede sidst ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det hjalp at tage brillerne af en gang i mellem, billedet er lidt forringet uden, men er ok. For jeg er nemlig heller ikke god til det. Men det skal lige siges, at det vel er 3,5 år siden jeg prøvede sidst ;)

Også Ca der jeg så sidst og tror jeg så 1/4 af filmen uden briller. Men synes jeg stadig ikke ligefrem er optimalt for at få noget godt ud af filmen selv :-s

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kan købe nogle 3d til 2d briller, som skulle gøre tricket. 

se evt det her link, der er også nogle der laver dem selv

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kan købe nogle 3d til 2d briller, som skulle gøre tricket.

se evt det her link, der er også nogle der laver dem selv

Hvis det virker ordenligt er det smart :) må jeg lige kigge nærmere på.

Tak :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER