skruk

dækker forsikringen

11 indlæg i dette emne

Jeg er på ferie hos mine forældre og jeg er kommet til at ødelægge deres ovn :( dækker min forsikring? De åbner først i morgen og jeg er så bekymret :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kommer an på hvordan du er forsikret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du en ansvarsforsikring?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dine forældres forsikring har en dækning der vist nok hedder gæstebudsskade. I skal tjekke deres forsikringsbetingelser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er forsikret ved LB, og har indbo, rejse og ulykke. Kan ikke se en ansvarsforsikring på deres hjemmeside :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dine forældres forsikring har en dækning der vist nok hedder gæstebudsskade. I skal tjekke deres forsikringsbetingelser :)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er forsikret ved LB, og har indbo, rejse og ulykke. Kan ikke se en ansvarsforsikring på deres hjemmeside :(

Jeg mener, ansvar og ulykke hænger sammen hos LB :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man siger man er inviteret så er det en gæstebudsskade, som mange forsikringsselskaber ikke dækker.

Hvor i mod hvis man er kommet uanmeldt så dækker de det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man siger man er inviteret så er det en gæstebudsskade, som mange forsikringsselskaber ikke dækker.

Hvor i mod hvis man er kommet uanmeldt så dækker de det.

Det var da mystisk :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle gange kan det være ret så svært at gennemskue. Ring uanset hvad og snak med dem.

Men må jeg spørge hvordan du kan have ødelagt deres ovn i en grad at du skal erstatte den?

Det gør jeg også :) Der gik ild i maden jeg ville overraske dem med når de kom hjem :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer an på jeres forsikring og om i har ansvarsforsikring.

Vores søn på 4 knaldede ved et uheld fordi han var sur mens han sad på skødet af farmor hovedet bagud. Han ramte hendes fortænder som er kunstige og sat på med en bro. Det kostede vores forsikring den nette sum af 27.000 men den tog de uden problemer. Det var vores søns ansvarsforsikring der dækkede den da de ikke havde en forsikring der dækkede den skade.

Ring og snak med forsikringen imorgen. Ja det er surt men du har jo ikke sat ild til det med vilje og det er vel det forsikringer er til for :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER