Oprettet October 17, 2015 Nogen der har erfaring med at købe babytøj der? Er kvaliteten okay? Og hvordan er det i størrelserne? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2015 Jeg synes kvaliteten er rigtig god - det er lidt småt i størrelserne, så hvis du er i tvivl, så tag et nummer større. Jeg er generelt mega glad for Next Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2015 Jeg har virkelig også været glad for mine køb på next direct - og de har bare det fedeste tøj! Men ja køb det hellere lidt større... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2015 Jeg er generelt også glad for next. Synes størrelserne er meget alderssvarende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2015 Fedt, tak.... Leonora er jo en slank lille pige, men alligevel.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2015 Enig med de andre i det hele :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2015 Jeg er generelt også glad for next. Synes størrelserne er meget alderssvarende. :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2015 Tak for jeres svar... Man ved jo aldrig med de netshops.... Har fundet super fin kjole som Leonora skal have på når hun skal være "brudepige" til fasters bryllup i marts Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Synes også at det er rigtig godt, og er især glad for deres natdragt er. Sidder og venter på en pakke fra dem som skulle blive leveret i dag og bestilte i fredags :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 19, 2015 Synes også at det er rigtig godt, og er især glad for deres natdragt er. Sidder og venter på en pakke fra dem som skulle blive leveret i dag og bestilte i fredags :-) Dem er jeg også rigtig glade for, køber ikke andre efter jeg begyndte at købe natdragter hos dem. De lever simpelthen op til alle vores krav :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Dejligt at. I alle er enige, det gør det jo dejligt meget lettere :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Arh måske skal jeg ændre mit svar til at det også kan være lige til den lille side her :chin: Men omvendt er vores børn også lidt længere end gennemsnittet... Men altså her er Tulle idag (som 6/10, 3 måneder gammel, er målt og vejet til ca 63 cm og 5900 gram - jeg tror dog, hun har taget et godt ryk siden) i en natdragt i str 3-6 måneder. Jeg tror ikke, den holder til hun er 5 måneder. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Arh måske skal jeg ændre mit svar til at det også kan være lige til den lille side her :chin: Men omvendt er vores børn også lidt længere end gennemsnittet... Men altså her er Tulle idag (som 6/10, 3 måneder gammel, er målt og vejet til ca 63 cm og 5900 gram - jeg tror dog, hun har taget et godt ryk siden) i en natdragt i str 3-6 måneder. Jeg tror ikke, den holder til hun er 5 måneder. :) Lea er knap 8 måneder og er stadig i sine next natdragt er som hedder 3-6 måneder, men de er ved at være lidt små :-) Til 6 måneders tjek var hun 68 cm og 7,6 kg :-) så tror nu bare at tulle er lang :-p Btw sød baby og dragt :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Lea er knap 8 måneder og er stadig i sine next natdragt er som hedder 3-6 måneder, men de er ved at være lidt små :-) Til 6 måneders tjek var hun 68 cm og 7,6 kg :-) så tror nu bare at tulle er lang :-p Btw sød baby og dragt :-) Arh, jamen hun ER lang i hvert fald :) Og tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Arh måske skal jeg ændre mit svar til at det også kan være lige til den lille side her :chin: Men omvendt er vores børn også lidt længere end gennemsnittet... Men altså her er Tulle idag (som 6/10, 3 måneder gammel, er målt og vejet til ca 63 cm og 5900 gram - jeg tror dog, hun har taget et godt ryk siden) i en natdragt i str 3-6 måneder. Jeg tror ikke, den holder til hun er 5 måneder. :) Leonora er lang og slank, hun bliver ca 6 måneder når hun skal have den på så jeg tror jeg satser på den der hedder 6-9 måneder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Leonora er lang og slank, hun bliver ca 6 måneder når hun skal have den på så jeg tror jeg satser på den der hedder 6-9 måneder Det synes jeg lyder fornuftigt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites