Camilla_krøier

Nextdirect

16 indlæg i dette emne

Nogen der har erfaring med at købe babytøj der?

Er kvaliteten okay? Og hvordan er det i størrelserne?

Del dette indlæg

Jeg synes kvaliteten er rigtig god - det er lidt småt i størrelserne, så hvis du er i tvivl, så tag et nummer større.

Jeg er generelt mega glad for Next

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har virkelig også været glad for mine køb på next direct - og de har bare det fedeste tøj! Men ja køb det hellere lidt større...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er generelt også glad for next. Synes størrelserne er meget alderssvarende.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt, tak.... Leonora er jo en slank lille pige, men alligevel....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er generelt også glad for next. Synes størrelserne er meget alderssvarende.

:ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres svar... Man ved jo aldrig med de netshops....

Har fundet super fin kjole som Leonora skal have på når hun skal være "brudepige" til fasters bryllup i marts

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes også at det er rigtig godt, og er især glad for deres natdragt er. Sidder og venter på en pakke fra dem som skulle blive leveret i dag og bestilte i fredags :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes også at det er rigtig godt, og er især glad for deres natdragt er. Sidder og venter på en pakke fra dem som skulle blive leveret i dag og bestilte i fredags :-)

Dem er jeg også rigtig glade for, køber ikke andre efter jeg begyndte at købe natdragter hos dem. De lever simpelthen op til alle vores krav :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at. I alle er enige, det gør det jo dejligt meget lettere :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arh måske skal jeg ændre mit svar til at det også kan være lige til den lille side her :chin: Men omvendt er vores børn også lidt længere end gennemsnittet...

Men altså her er Tulle idag (som 6/10, 3 måneder gammel, er målt og vejet til ca 63 cm og 5900 gram - jeg tror dog, hun har taget et godt ryk siden) i en natdragt i str 3-6 måneder.

sZnHwVC.jpg

Jeg tror ikke, den holder til hun er 5 måneder. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arh måske skal jeg ændre mit svar til at det også kan være lige til den lille side her :chin: Men omvendt er vores børn også lidt længere end gennemsnittet...

Men altså her er Tulle idag (som 6/10, 3 måneder gammel, er målt og vejet til ca 63 cm og 5900 gram - jeg tror dog, hun har taget et godt ryk siden) i en natdragt i str 3-6 måneder.sZnHwVC.jpg

Lea er knap 8 måneder og er stadig i sine next natdragt er som hedder 3-6 måneder, men de er ved at være lidt små :-)

Til 6 måneders tjek var hun 68 cm og 7,6 kg :-) så tror nu bare at tulle er lang :-p

Btw sød baby og dragt :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lea er knap 8 måneder og er stadig i sine next natdragt er som hedder 3-6 måneder, men de er ved at være lidt små :-)

Til 6 måneders tjek var hun 68 cm og 7,6 kg :-) så tror nu bare at tulle er lang :-p

Btw sød baby og dragt :-)

Arh, jamen hun ER lang i hvert fald :)

Og tak :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men altså her er Tulle idag (som 6/10, 3 måneder gammel, er målt og vejet til ca 63 cm og 5900 gram - jeg tror dog, hun har taget et godt ryk siden) i en natdragt i str 3-6 måneder.

sZnHwVC.jpg

Leonora er lang og slank, hun bliver ca 6 måneder når hun skal have den på så jeg tror jeg satser på den der hedder 6-9 måneder

Del dette indlæg

Annonce ♥

Leonora er lang og slank, hun bliver ca 6 måneder når hun skal have den på så jeg tror jeg satser på den der hedder 6-9 måneder

Det synes jeg lyder fornuftigt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER