Oprettet October 11, 2015 Jeg er gået lidt fast her. Vi har to navne på vores liste, men jeg vil gerne have lidt flere at smage på :) Så måske kunne i hjælpe :) Efternavnet er Hejl, så Stig går ikke ;) Det skal passe sammen med Pixie. Ks krav er at det ikke er for brugt :rolleyes Hans forslag var Gandalf og Frodo, men der står jeg af :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Jeg er gået lidt fast her. Vi har to navne på vores liste, men jeg vil gerne have lidt flere at smage på :) Så måske kunne i hjælpe :) Efternavnet er Hejl, så Stig går ikke ;) Det skal passe sammen med Pixie. Ks krav er at det ikke er for brugt :rolleyes Hans forslag var Gandalf og Frodo, men der står jeg af :lolhit Wauw - var det seriøse bud fra hans side? :blink :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Felix Asger Konrad Anton :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Wauw - var det seriøse bud fra hans side? :blink :DNej ikke Gandalf, men der var flere fantasy og spil navne. Plus Arnold... :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Gabriel :) det er mit favorit bud! Parker Dexter Taylor Romeo Hendrix Mingus Maximillian Max Huxi Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Gabriel :) det er mit favorit bud! Parker Dexter Taylor Romeo Hendrix Mingus Maximillian Max Huxi Gabriel er også et af mine yndlings navne :biglove Max er udelukket, da K har haft en papbror der hed det og var total arrogant Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Altså min mand ville foreslå Manfred når i nu søger lidt anderledes navne :) Hvad med marlon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Cassian Killian Robbie Viggo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Samuel Walther Og så har jeg gået og tabt mit hjerte lidt til navnet Finn... Jeg ved ikke lige hvorfor, og der er alt for mange forskellige associationer i min familie til navnet, så her går den ikke. Men det er da et godt navn! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Jamie Noah Julius Lucas Dexter Snorre Marcel Hvad er i ellers til? :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Sikke nogle gode navne :) Der var et par som lige skal vendes. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Virgil Cornelius Linus Milas Felix Vitus Albert Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Vores favorit til lillebror lige nu er Herman. Ellers er der godt nok nogle fine bud her. Tror jeg låner et par stykker til min liste :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Elliot Eddie Bjørn Birk Mmmm tænke tænke... Det kan være jeg kommer på flere... Men så må jeg jo herind igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Har ikke læst de andres forslag, men min første indskydelse var Brix. Og så skulle jeg lige tjekke om det var et navn :lolhit Men det er det, og 12 drenge/mænd i DK hedder det. Så det er i hvert fald ikke særlig brugt. Og IMO passer det godt til både Pixie og efternavnet. Ellers tænker jeg andre korte navne med X: Axel, Max, Felix, Saxe, Huxi... Eller måske Parker? Men jeg synes Brix ville være supergodt. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Brix er rigtig sødt synes jeg! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Har ikke læst de andres forslag, men min første indskydelse var Brix. Og så skulle jeg lige tjekke om det var et navn :lolhit Men det er det, og 12 drenge/mænd i DK hedder det. Så det er i hvert fald ikke særlig brugt. Og IMO passer det godt til både Pixie og efternavnet. Ellers tænker jeg andre korte navne med X: Axel, Max, Felix, Saxe, Huxi... Eller måske Parker? Men jeg synes Brix ville være supergodt. :) Parker kom faktisk på listen :) K er jo stor superhelte fan, så Parker faldt i hans smag (Peter Parker, hvis nogen forstår den ;) ) Pt kører han igennem superhelte navne, men jeg ved ikke lige hvor godt Bruce Hejl klinger sammen :lol Brix er jeg ikke så vild med. Får associationer til Brixtofte :( Saxe kan jeg godt lide :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Elliot Eddie Bjørn Birk Mmmm tænke tænke... Det kan være jeg kommer på flere... Men så må jeg jo herind igen :) Uh de to første har jeg på min egen liste :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Damian Steve (evt. udtalt på dansk) Tony Clint Xavier Del dette indlæg Link to post Share on other sites