Oprettet October 9, 2015 Er der nogen, der kan anbefale et sted at få shellac negle i Aalborg? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2015 Body Institute i vejgård laver det. Det er min tidligere lærer fra kosmetologskolen der har den biks :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2015 Uh det er jo oveni løbet enormt tæt på, hvor jeg bor :D Jeg kan bare ikke finde shellac på hjemmesiden? :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2015 Deres hjemmeside er ikke særlig god hvis jeg skal sige det ;) men ring derned. De er smadder søde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2015 Deres hjemmeside er ikke særlig god hvis jeg skal sige det ;) men ring derned. De er smadder søde :) Hehe okay så. Ja, jeg er lige ved at snakke med B om, om jeg helst skal stikke af til Vejgaard eller om det helst skal være inde i byen (hvor han kan være LIGE ved siden af inde i byen og kigge butikker med barnevogn imens...), men det er godt at høre at de er anbefalelsesværdige i hvert fald :tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites