Oprettet October 8, 2015 Sidste gang farvede jeg alle mine stofbleer lilla, og dem har kæresten nedlagt veto imod at bruge til lillebror :rolleyes Så hvor køber jeg nye, der suger godt og er bløde? :) Jeg regner med at farve dem turkis. Har i nogle favoritter? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2015 Vi har dem fra bilka/føtex, de er turkis/blå i forvejen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2015 Vi har dem fra bilka/føtex, de er turkis/blå i forvejen ;)Det var smart ;) synes bare tit at der er biler på, og det er jeg slet ikke til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2015 Jysk havde dengang jeg ventede CE nogle hvide. De er super gode og er bløde så snart de er vasket 1 gang. Og så var de billige :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2015 Altså jeg har en bunke i turkis og grøn i ensfarvet vi kan bytte med til nogle lilla :lolDet kunne vi sagtens :D Jeg har 19 lilla samt et par røde fra småfolk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2015 Det var smart ;) synes bare tit at der er biler på, og det er jeg slet ikke til Der er hvide med blå stjerne, og ellers er de bare ensfarvede blå og turkis :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2015 Jysk har 10 for 100. de er mega lækre efter en vask og tumbling ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2015 Ellers har Ønskebørn 8stk hvide Oeko-tex for 150kr. Del dette indlæg Link to post Share on other sites