lpd

SU under sygemelding?

5 indlæg i dette emne

Kan jeg få SU hvis jeg bliver sygemeldt under min graviditet og fremviser lægeerklæring?

Del dette indlæg

Uden at have meget forstand på det - er min umiddelbare tanke at nej det kan du ikke, da du skal være studieaktiv for at få SU.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uden at have meget forstand på det - er min umiddelbare tanke at nej det kan du ikke, da du skal være studieaktiv for at få SU.

Men jeg er jo i princippet heller ikke studieaktiv under barsel, og der tilskrives jeg som værende aktiv alligevel?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan jeg få SU hvis jeg bliver sygemeldt under min graviditet og fremviser lægeerklæring?

Det kan du :) har jeg i hvert fald fået :) du skal blive ved med at være tilmeldt studiet, og hvis du så kommer til at mangle klip skal du fremvise din lægeerklæring og så får du de klip tilbage :) husk kopier af lægeerklæring, du kommer til at bruge den mange gange :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan du :) har jeg i hvert fald fået :) du skal blive ved med at være tilmeldt studiet, og hvis du så kommer til at mangle klip skal du fremvise din lægeerklæring og så får du de klip tilbage :) husk kopier af lægeerklæring, du kommer til at bruge den mange gange :)

Tak. Har lige været til jordemoder og det var et mareridt, så nu må vi se hvad lægen siger.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER