tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Heh, det gør det ikke bedre :lol orme er så ulækre!

:lol Storm har både spist snegle (med hus!), bænkebidere og myrer.. Det er SÅ klamt. :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:lol Storm har både spist snegle (med hus!), bænkebidere og myrer.. Det er SÅ klamt. :haha

:puke

Der burde være en advarsel på denne tråd! Min gravid-kvalme har lidt svært ved at håndtere den type menuer...

 

På den anden side, så lyder det egentligt som noget man kan få serveret på NOMA :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil brokke mig over Rasmus. Han havde fri idag. Og så vælger han fandme at tage en extra vagt på arbejde. :shooter

Som om jeg ikke har behov for hjælp og aflastning herhjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg virkelig godt forstå Lene! Det må altså være hårdt med tvillinger!

De er gudskelov nemme børn alle tre men de små er jo begyndt at rejse sig op og falder og slår sig og skal trøstes, noget nær hele tiden.

Og der er jo også Simons behov.

Så man bare på hele tiden med tre børn der er bare ikke tid nok, så når dagen er slut er jeg bare brugt. Men får da gudskelov ladet nogenlunde op om natten og så er mandag udnævnt til slappedag for tvillingerne og mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil brokke mig over Rasmus. Han havde fri idag. Og så vælger han fandme at tage en extra vagt på arbejde. :shooter

Som om jeg ikke har behov for hjælp og aflastning herhjemme.

:kram

Tror engang imellem ikke rigtig at de der mænd ser vores behov særligt tydeligt. Gadvide om det er en slags mandeskyklapper...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Tror engang imellem ikke rigtig at de der mænd ser vores behov særligt tydeligt. Gadvide om det er en slags mandeskyklapper...

Tror jeg der er Lene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil brokke mig over Rasmus. Han havde fri idag. Og så vælger han fandme at tage en extra vagt på arbejde. :shooter

Som om jeg ikke har behov for hjælp og aflastning herhjemme.

Ej Maria - det er fileme ralme heller ik fair! Så ku han i det mindste ha vendt den med dig inden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej Maria - det er fileme ralme heller ik fair! Så ku han i det mindste ha vendt den med dig inden!

Jeg tænker nu mest på Ida. Far har lovet hende at han var hjemme til aftensmad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mand der har haft propper i ørerne = han har sovet helt igennem i nat :prik han sov jo selvfølgelig på den side hvor proppen IKKE var = helt lukket af.. Tænk sig man kan være misundelig på det? :rolleyes

Skidt (okay, måske ikke) at være godt med en sygeplejerske - 1,2,3 remowax og en go skyller, og nu kan han høre igen :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke magte hvis W ikke gider overgive sig til lur igen i dag <_< Han sov så fint i går da vi havde gæster, men der fik jeg ligesom ikke ro til at flade ud og jeg trænger!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

H har to gange på et par dage sat A sådan, at han er væltet og har slået hovedet :klap :boo

Argh øv :( Hvis han ikke sidder stabilt af sig selv, så skal han vel slet ikke sættes op..? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh øv :( Hvis han ikke sidder stabilt af sig selv, så skal han vel slet ikke sættes op..? :unsure

Nej, præcis! Det fatter min kære husbond ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At bonusdatters tøj seriøst stinker som er det vasket i Wunderbaum!!! Vi bruger neutral og ingen parfume herhjemme. B kan ikke tåle det, og jeg kan ikke nå at vaske tøjet som jeg plejer!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

So Help me god! Jeg eksplodere snart. Seriøst!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har CE holdt efterårsferie... En dag i BH og hun kom hjem med feber, hun er dog ikke rigtig mærket af det, hvilket bliver et helved for mig, hvis hun ikke er rask i morgen, for så er hun bare hyper aktiv plus irritable = så ingen tålmodighed overfor, at mor også skal have tid til CM.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal det være så urimelig svært få få en livsdrøm opfyldt????????????????????????

:boo :boo :boo :boo :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal det være så urimelig svært få få en livsdrøm opfyldt????????????????????????

:boo :boo :boo :boo :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal det være så urimelig svært få få en livsdrøm opfyldt????????????????????????

:boo :boo :boo :boo :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J&D : hvordan går det med lille A og hendes hoved? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv og atter øv. Jeg havde jeg fundet 3 bodyer og denne heldragt sat ned på magasin hjemmeside men jeg har først råd til at købe det før i morgen og nu er det ikke længere på udsalg og denne heldragt i fleece er ikke i hende størrelse mere.... Fucking gøje møg...

Er der er nogle der ved hvor jeg kan få denne heldragt i fleece fra phister og philina og i denne grå variation i str 74 ?

post-8710-0-40790500-1445282936_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal det være så urimelig svært få få en livsdrøm opfyldt????????????????????????

:boo :boo :boo :boo :boo

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal det være så urimelig svært få få en livsdrøm opfyldt????????????????????????

:boo :boo :boo :boo :boo

Åh Katrine :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal det være så urimelig svært få få en livsdrøm opfyldt????????????????????????

:boo :boo :boo :boo :boo

Årh hvor ville jeg ønske jeg ku gi dig mere end et kram, det føles så fesent. Men ikke desto mindre fortjener du et kæmpe et af slagsen :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det sødt af dig, at spørge :kiss

Det går fint! Hun virker ikke mærket af det, men jeg passer lidt ekstra på hende i disse dage...

Jeg ved hvordan en hjernerystelse er og det er bare ikke sjovt! Godt at høre hun ikke virker mærket af det, men jeg kan godt forstå du passer lidt ekstra på hende :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal det være så urimelig svært få få en livsdrøm opfyldt????????????????????????

:boo :boo :boo :boo :boo

Åhh sødeste pige! :kiss :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.