Besvaret February 26, 2016 Gror vi helt fredeligt i går besluttede at "stoppe mens legen Er god". :( er dog trist alligevel, selvom jeg er begyndt at tænke det faktisk er den bedste løsning. Det er en stor beslutning, så det er helt forståeligt at være trist - også selvom det er den rigtige beslutning :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Morgensur mand der er sur over han ikke kan få lov at sove længe da aftalen er at han tager CE om morgenen. Brager ind kl 9 og nærmest væser at nu orker han ikke CE mere og jeg altså godt må stå op og tage ham så han kan få lidt alenetid inden de skal til osteopat (han skal derind med CE senere idag). Fair nok men behøver det foregå med så meget drama at han også vækker lillepigen.... Og da jeg så står op vrisser han at han er mega træt af det altid er ham der skal stå tidligt op med CE. Jamen Hr mand sådan kan du hjælpe mig når jeg nu er oppe og amme flere gange om natten når du sover. Hurra for morgensure mænd som bliver som pattebørn når de ikke får deres søvn... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 At melde ud at man ikke kan komme på barselsbesøg den næste måned, fordi man overtager hus... Det er da rimelig klar besked, må man sige. Ja ja, det var vel også forventet at det var på vej derhen :kram Jeg kender følelsen :boo min egen søster har ikke set 3mdr-på-tirsdag Nohr :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 :kram Jeg kender følelsen :boo min egen søster har ikke set 3mdr-på-tirsdag Nohr :O Min søster har ikke set A siden hun var 2 dage gammel, min (ex) svigerinde har ikke set hende siden julen, min svigermor har været her 1-2 gange siden jeg fødte, dog set A måske 2-3 gange udover... For nogen er det desværre ikke så vigtigt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Morgensur mand der er sur over han ikke kan få lov at sove længe da aftalen er at han tager CE om morgenen. Brager ind kl 9 og nærmest væser at nu orker han ikke CE mere og jeg altså godt må stå op og tage ham så han kan få lidt alenetid inden de skal til osteopat (han skal derind med CE senere idag). Fair nok men behøver det foregå med så meget drama at han også vækker lillepigen.... Og da jeg så står op vrisser han at han er mega træt af det altid er ham der skal stå tidligt op med CE. Jamen Hr mand sådan kan du hjælpe mig når jeg nu er oppe og amme flere gange om natten når du sover. Hurra for morgensure mænd som bliver som pattebørn når de ikke får deres søvn... Gud hvor utaknemmeligt :klap og det er ikke for meget forlangt at han siger det stille og roligt hvis han trænger til en pause. Ikke en rar måde at blive vækket på hvad :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Gror vi helt fredeligt i går besluttede at "stoppe mens legen Er god". :( er dog trist alligevel, selvom jeg er begyndt at tænke det faktisk er den bedste løsning. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Er du ok Myliona? :kram2 tanker til dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Morgensur mand der er sur over han ikke kan få lov at sove længe da aftalen er at han tager CE om morgenen. Brager ind kl 9 og nærmest væser at nu orker han ikke CE mere og jeg altså godt må stå op og tage ham så han kan få lidt alenetid inden de skal til osteopat (han skal derind med CE senere idag). Fair nok men behøver det foregå med så meget drama at han også vækker lillepigen.... Og da jeg så står op vrisser han at han er mega træt af det altid er ham der skal stå tidligt op med CE. Jamen Hr mand sådan kan du hjælpe mig når jeg nu er oppe og amme flere gange om natten når du sover. Hurra for morgensure mænd som bliver som pattebørn når de ikke får deres søvn... Her var min mand også ude af døren på 7 min i morges - fordi han ikke lige som planlagt kunne ligge og snue til 7.15 som han plejer! :rolleyes bare fordi Luna vågnede kl. 6 og lå rimeligt stille i sengen til 6.30. Så spænd dog hjelmen hubby! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Gror vi helt fredeligt i går besluttede at "stoppe mens legen Er god". :( er dog trist alligevel, selvom jeg er begyndt at tænke det faktisk er den bedste løsning.:kram2 :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Puha.. Så går det stærkt. Han flytter enten denne eller næste weekend... :( hjem til sin søster - på Sjælland. Dvs der er en bro i mellem... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Puha.. Så går det stærkt. Han flytter enten denne eller næste weekend... :( hjem til sin søster - på Sjælland. Dvs der er en bro i mellem... Håber i finder en løsning på det søte! Kan godt følge dig i at du synes det er langt væk, men det er vel også kun midlertidigt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 At jeg skal gære rent inden de første gæster rykker ind i aften.. Til barnedåben på søndag. Og jeg ikke føler det mindste for at gøre rent:( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Min søster har ikke set A siden hun var 2 dage gammel, min (ex) svigerinde har ikke set hende siden julen, min svigermor har været her 1-2 gange siden jeg fødte, dog set A måske 2-3 gange udover... For nogen er det desværre ikke så vigtigt :( Jeg kan altså ikke lade være med at synes, at det er pivringe! :kram2 til os! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Baby der mener at alt over en times søvn er overvurderet :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 :kram Jeg kender følelsen :boo min egen søster har ikke set 3mdr-på-tirsdag Nohr :O Øv, kram tilbage. Jeg forstår ikke altid folks prioriteringer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Puha.. Så går det stærkt. Han flytter enten denne eller næste weekend... :( hjem til sin søster - på Sjælland. Dvs der er en bro i mellem... Stort :kram til dig :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Min søster har ikke set A siden hun var 2 dage gammel, min (ex) svigerinde har ikke set hende siden julen, min svigermor har været her 1-2 gange siden jeg fødte, dog set A måske 2-3 gange udover... For nogen er det desværre ikke så vigtigt :(Det er altså vildt. Der er ikke så mange der har set Herman endnu, men han er jo også virkelig ny. Men jeg håber godt nok ikke alle vores venner prioriterer på den måde. Men okay, kan man ikke finde tid en hel måned til et kort visit, så er det nok også begrænset hvad venskabet betyder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Baby der mener at alt over en times søvn er overvurderet :(Hvornår skal I til kst? Håber det hjælper. Vi skal klart have Herman til kiropraktor snart. Han laver et tydeligt c når han ligger og mon ikke det giver lidt spændinger at komme ud på den måde? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Hvornår skal I til kst? Håber det hjælper. Vi skal klart have Herman til kiropraktor snart. Han laver et tydeligt c når han ligger og mon ikke det giver lidt spændinger at komme ud på den måde? Her kl 12, på en måde håber jeg der er noget, for hvis det bare er sådan det er, så bliver jeg sindssyg. Har sovet højst 10 min ad gangen i nat og han skriger stadig :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Her kl 12, på en måde håber jeg der er noget, for hvis det bare er sådan det er, så bliver jeg sindssyg. Har sovet højst 10 min ad gangen i nat og han skriger stadig :(Håber for jer der kan løsnes op for noget. Kan han have ondt i maven? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Igen dum drøm :( I nat drømte jeg så at mit vand gik og jeg måtte ligge på stuegulvet og vente på en ambulance som ikke ville have mig med! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Gror vi helt fredeligt i går besluttede at "stoppe mens legen Er god". :( er dog trist alligevel, selvom jeg er begyndt at tænke det faktisk er den bedste løsning.:kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Min mand ville ikke have sex mens hans mor gik med barnevognen. Han synes at det var for opstillet og så var det ikke fedt, men jeg har æl nu og vi vil ligesom gerne have en mere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Puha.. Så går det stærkt. Han flytter enten denne eller næste weekend... :( hjem til sin søster - på Sjælland. Dvs der er en bro i mellem... Masser af :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 26, 2016 Han flytter i morgen... Han overvejer at flytte til Sjælland permanent... :( men nu tager vi lige en dag ad gangen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites