Besvaret January 18, 2016 Ja ellers tak - har en plan om at føde i nærmeste fremtid og vil egentlig gerne kunne komme frem ;) Du er sgu også så krævende..... :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Du er sgu også så krævende..... :DI know! Mega high maintenance! :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 I know! Mega high maintenance! :rolleyes Ja det M står da vist nærmere for Monica end for Mor muhahahaaaaaa :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Vil gerne brokke over at jeg ikke kan tage mig sammen. Burde gå ud og rører rugbrød sammen og vaske op,men sofaen har sgu bidt sig fast :p Jeg tror at sofaen bedst ved hvad du har brug for! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Jeg tror at sofaen bedst ved hvad du har brug for! ;) Tak :Kiss Jeg har dog fået taget mig sammen så rugbrødet er i ovnen og jeg er næsten færdig med opvasken. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Ja det M står da vist nærmere for Monica end for Mor muhahahaaaaaa :lolhitHahaha :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Min mor er ualmindelig irriterende i dag, sidder og SMS er om hvor dejlig varmt der er på Gran Canaria Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Blærebetændelse. :( Det er 1. gang jeg har det, siden jeg fik ungerne - AV! Normalt gjorde det altså ikke så ondt, kun når jeg tissede - men nu... nu er det som sådan en irriterende ve-agtig summen konstant... suk. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 At jeg har siddet med et uldtæppe om skulderene uden at tænke over at det var uld så nu klør ryg, øjne og kinder og der er også kommet knopper på kinderne <_< flot Lone! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Nu med søløve hostende dreng. Please please please give us a break..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Hvorfor er det at jeg vågner kl 01 stortset hver nat og vil have mad? Oh yes the Joys of pregnancy.. Og jeg kan vitterlig ikke falde i søvn igen.. Men jeg vågner jo fuldstændig når jeg sådan skal have mad midt om natten Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 At jeg er stadig træt selvom jeg gik tidligere i seng... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Et par timers søvn dom højgravid er bare ikke nok :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Hvorfor er det at jeg vågner kl 01 stortset hver nat og vil have mad? Oh yes the Joys of pregnancy.. Og jeg kan vitterlig ikke falde i søvn igen.. Men jeg vågner jo fuldstændig når jeg sådan skal have mad midt om natten Kan det hjælpe at have lidt grove kiks samt vand ved siden af sengen, så du ikke skal stå op for at finde noget at spise? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Et par timers søvn dom højgravid er bare ikke nok :boo :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Er knust :boo Vågnede op til beskeden om, at hunden er givet til anden side... :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Er knust :boo Vågnede op til beskeden om, at hunden er givet til anden side... :boo :( Det var tarveligt :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 At mine 14 dages barsel er slut i morgen - heldigvis har jeg fri hver tirsdag de kommende uger :yay Ser allerede frem til november hvor jeg begynder afvikling af de 2 måneders barsel der er tilbage fra Mi. :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 At mine 14 dages barsel er slut i morgen - heldigvis har jeg fri hver tirsdag de kommende uger :yay Ser allerede frem til november hvor jeg begynder afvikling af de 2 måneders barsel der er tilbage fra Mi. :P Øj hvor er du heldig :) Jeg ville egentlig også gerne gemme noget barsel, men så synes jeg bare, at Lily er så lille, når hun skal starte i vuggestue :unsure Hvor gamle var dine, da de startede? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Er knust :boo Vågnede op til beskeden om, at hunden er givet til anden side... :boo Ej hvor tarveligt. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 :( Det var tarveligt :kram Mega!! Hun giver den til sin veninde, for så kan de stadig se hunden og besøge den... Hvorfor der ikke blevet spurgt ud i familie- og vennekredsen først?! Jeg er knust.. virkeligt.. Havde sådan glædet mig :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Ej hvor tarveligt. :kram2 Jeg er glad for, at jeg ikke er den eneste der synes det.. :( Er simpelthen knust.. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Jeg er glad for, at jeg ikke er den eneste der synes det.. :( Er simpelthen knust.. :( Kan jeg gost forstå. Og som du skriver så burde de jo ligesom på nuværende tidspunkt have haft spurgt familie og venner, inden man begynder at forhører sig hos andre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Ej hvor tarveligt. :kram2 :ditto :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 19, 2016 Hvor er i søde.. :kissJeg er bare så ked af det.. Det var jo HUNDEN, det perfekte match! Så skriver jeg om det i et forum på facebook, og bliver haglet ned, fordi "sælger er i sin gode ret" - det er heller ikke det jeg siger! Jeg siger bare at jeg er pisse ked af det og skuffet, for jeg havde seriøst troet, at med alt den snak og det arbejde i at få en aftale på benene, så ville ejeren i det mindste give os en chance!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites