Besvaret January 15, 2016 Sygdom gå væk Har simpelthen ikke mulighed for at være syg lige nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Lortedag! Først kører jeg på fagforeningen i HERNING! for at få af vide at jeg skulle være i HOLSTEBRO! :prik 5min efter er jeg uopmærksom i et splitsekund, og banker op i røven på en kassevogn med trailer :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Idiotmand! Vi har ikke set hinanden i to uger, og da jeg ringer for at høre hvor langt han er (jeg skal hente ham) og fortælle hvordan det er gået med vores hund som igen igen har været ved dyrlægen vælger han at tage telefonen og sige "JA HVAD FANDEN ER DER NU!". Narrøv. Så nu sidder der en tudende mig i bilen med bedøvet hund og venter på hans lortetog kommer ind. Har da også savnet dig, dit fjols!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Lortedag! Først kører jeg på fagforeningen i HERNING! for at få af vide at jeg skulle være i HOLSTEBRO! :prik 5min efter er jeg uopmærksom i et splitsekund, og banker op i røven på en kassevogn med trailer :boo Det lyder som en lortedag :kiss men der skete ikke noget med dig? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Lortedag! Først kører jeg på fagforeningen i HERNING! for at få af vide at jeg skulle være i HOLSTEBRO! :prik 5min efter er jeg uopmærksom i et splitsekund, og banker op i røven på en kassevogn med trailer :boo Ej Sara hvor er det dog bare det man kalder en lorte dag! Det kan du ha ret i ... Ik lige det man har brug for på samme dag. Omvendt så er det heller ik rart hvis det fordelte sig på to dage - på denne måde, så kan i morgen kun blive bedre! :kram Håber at du er ok? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Øv det er sgu træls... Hvor gammel er han og hvad har du prøvet? Og han er undersøgt for at udelukke sukkersyge og blærebetændelse? Han er 6 år.. Vi har kun haft han i 4 måneder, og det har hele tiden været et problem.. Han har bare været stoppet med det i 14 dage.. Min kæreste vil ikke bruge flere penge, medmindre han er SYG :( så medmindre han kommer med tydelige sygdomstegn, så kommer han ikke afsted. Jeg er faktisk nået dertil hvor jeg overvejer at han skal tilbage til opdrætter. Han knurrer af børnene.. Han har altid gjort det, og opdrætteren siger ellers han plejer at være glad for børn. Jeg må indrømme det med ham, har gjort jeg ikke er helt sikker på det her hunde noget - slet ikke i vores situation! Ved jo ikke hvor vi står som par, og hvad der skal ske i fremtiden.. Så kan bare ikke bruge en masse energi på en hund med adfærdsproblemer.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Han er 6 år.. Vi har kun haft han i 4 måneder, og det har hele tiden været et problem.. Han har bare været stoppet med det i 14 dage.. Min kæreste vil ikke bruge flere penge, medmindre han er SYG :( så medmindre han kommer med tydelige sygdomstegn, så kommer han ikke afsted. Jeg er faktisk nået dertil hvor jeg overvejer at han skal tilbage til opdrætter. Han knurrer af børnene.. Han har altid gjort det, og opdrætteren siger ellers han plejer at være glad for børn. Jeg må indrømme det med ham, har gjort jeg ikke er helt sikker på det her hunde noget - slet ikke i vores situation! Ved jo ikke hvor vi står som par, og hvad der skal ske i fremtiden.. Så kan bare ikke bruge en masse energi på en hund med adfærdsproblemer.. Øv det kan jeg godt se. Måske det bedste ville være hvis den kom retur til opdrætter :) det synes jeg ikke er at give op eller svigte som nogle mener, synes netop det er at tage ansvar! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Det lyder som en lortedag :kiss men der skete ikke noget med dig? Nej, jeg har dog til snusket mig en lidt hæftig hovedpine :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Ej Sara hvor er det dog bare det man kalder en lorte dag! Det kan du ha ret i ... Ik lige det man har brug for på samme dag. Omvendt så er det heller ik rart hvis det fordelte sig på to dage - på denne måde, så kan i morgen kun blive bedre! :kram Håber at du er ok? Tak! :kiss ja, sikke da en lortestart på dagen! Jeg er OK, omend jeg har mig en dum hovedpine efter sammenstødet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Tak! :kiss ja, sikke da en lortestart på dagen! Jeg er OK, omend jeg har mig en dum hovedpine efter sammenstødet! Er du blevet tjekket af en læge? Hovedpine kan være tegn på piskesmæld :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Er du blevet tjekket af en læge? Hovedpine kan være tegn på piskesmæld :kram2 Jeg ringede midt i deres pause, og fik ikke ringet igen.. Overvejer at skrive en besked til min læge via. Deres hjemmeside, og så må jeg jo få en tid på mandag, hvis det fortsætter! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Idiotmand! Vi har ikke set hinanden i to uger, og da jeg ringer for at høre hvor langt han er (jeg skal hente ham) og fortælle hvordan det er gået med vores hund som igen igen har været ved dyrlægen vælger han at tage telefonen og sige "JA HVAD FANDEN ER DER NU!". Narrøv. Så nu sidder der en tudende mig i bilen med bedøvet hund og venter på hans lortetog kommer ind. Har da også savnet dig, dit fjols!!!! Idiotmand!! :shooter :kram til dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Jeg ringede midt i deres pause, og fik ikke ringet igen.. Overvejer at skrive en besked til min læge via. Deres hjemmeside, og så må jeg jo få en tid på mandag, hvis det fortsætter! Gør det (altså beskeden). Hvis der mod forventning skulle blive problemer senere, så er det helt afgørende ift en erstatningssag, at du kan dokumentere strakssymptomer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Lortedag! Først kører jeg på fagforeningen i HERNING! for at få af vide at jeg skulle være i HOLSTEBRO! :prik 5min efter er jeg uopmærksom i et splitsekund, og banker op i røven på en kassevogn med trailer :boo Du skal omkring skadestuen, hvis det skal registeres, hvis der skulle blive noget som f.eks. Piskesmæld. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Gør det (altså beskeden). Hvis der mod forventning skulle blive problemer senere, så er det helt afgørende ift en erstatningssag, at du kan dokumentere strakssymptomer. Den er sendt afsted på E- konsultation.dk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Du skal omkring skadestuen, hvis det skal registeres, hvis der skulle blive noget som f.eks. Piskesmæld. Nu er der sendt en besked til min læge, så det står nu sort på hvidt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Nu er der sendt en besked til min læge, så det står nu sort på hvidt.Deres beskeder plejer at blive slettet efter 5 dage, så synes du skal forbi skadestuen :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Deres beskeder plejer at blive slettet efter 5 dage, så synes du skal forbi skadestuen :kiss:ditto piskesmæld er ikke noget at tage det roligt med. Hilsen en der lever med det :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 :ditto piskesmæld er ikke noget at tage det roligt med. Hilsen en der lever med det :kiss:ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Ja Sara - synes altså du skal ringe til akuttlf og høre om du ikke lige skal tjekkes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Deres beskeder plejer at blive slettet efter 5 dage, så synes du skal forbi skadestuen :kiss Mystisk - jeg synes da, at revl og krat plejer at fremgå af journalerne i mine sager :chin: Men altså, enig i at skadestue er bedst.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Det bliver i så fald, først i morgen jeg kommer afsted.... Der bliver ramaskrig på hjemmefronten, hvis jeg kører nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Det bliver i så fald, først i morgen jeg kommer afsted.... Der bliver ramaskrig på hjemmefronten, hvis jeg kører nu! Max 24 timer efter mener jeg det er. Ellers har du ikke meldt ind, og så kan de ikke tjekke dog ordentligt :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites