tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Og hvorfor må du ikke være det? :unsure

Jeg har været hjemme sammen med Sofie i dag selvom rengøringskonem var her. De første 45 min var Sofie vågen og da jeg havde puttet hende, gik jeg bare op i gæsteværelset (hvor hun ikke gør rent).

Kan I ikke være delvis i soveværelset og i sofaen?

Det må jeg da sikkert også (nu er det manden der nok kommer til at være her). Jeg vil bare ikke synes det er afslappende. Hun gør rent overalt, vasker gulve mm. og Leonora er noget mere vågen end Sofie.

Del dette indlæg

Vil gerne brokke mig over min svigerfar <_<

Han stak os 200 kr og bad os (mig og K) om at købe vores egne julegaver.

Åbenbart køber Ks storebror for ham normalt, men han tog den nemme løsning i år og hoppede med på dem fra hans mor.

Svigerfar gider ikke selv købe og har ikke gjort det siden de to brødre var 12-14 år. (De har stået for hinandens gaver siden da)

Synes godt nok det er fesent af dem begge.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Økonomi.

Øv hvor jeg hader ikke at have noget overblik.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv..

Ved ikke hvordan vi nogensinde skulle kunne sove sammen igen.

Har fået mega hovedpine, fordi han snorker såååå meget og bare slet ikke "lytter", når man forsøger at få ham til at vænne sig..

Kæmpede seriøst en time med at få Leah til at sove, mens jeg bad ham om at vende sig.. Efter en time blev keg bare tosset og nu er han i stuen - og Leah sover sødt...

Del dette indlæg

Annonce ♥

At min datter åbenbart kalder mig lortemor. Hun er en strid satan for tiden

Del dette indlæg

Annonce ♥

Av, har seriøst ondt i røven af at sidde låst i sofaen nu på tredje dag. Håber snart min bandit bliver rask igen

Del dette indlæg

Annonce ♥

I skulle have bacon med i skole, så nu stinker hele huset af bacon, lige netop den dag jeg har fri med N og vi bare har planer om at hygge i huset. I baconstank. Øv.

Del dette indlæg

Annonce ♥

At konstatere at vi ikke har mere mælk - EFTER at have hældt havregryn med diverse toppings op :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har hylet hele vejen til bussen i dag. Johannes har sidste dag i dagplejen og jeg skulle så sige farvel til hans fantastiske dagplejemor. Gik rigtig fint indtil vi får kigget på hinanden og så startede vi ellers :boo :boo så nu sidder jeg i bussen fuldstændig opløst og snøfter, godt nok et ynkeligt syn :( godt det er anders der henter i dag :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv..

Har fået mega hovedpine, fordi han snorker såååå meget og bare slet ikke "lytter", når man forsøger at få ham til at vænne sig..

Kæmpede seriøst en time med at få Leah til at sove, mens jeg bad ham om at vende sig.. Efter en time blev keg bare tosset og nu er han i stuen - og Leah sover sødt...

Min mand skal sove i soveværelset i aften - for første gang i en uge :rolleyes Jeg glæder mig til nus og nærhed, men IKKE til snorken... Jeg tror sq først, det bliver rigtig hyggeligt at sove med ham igen, når jeg er færdig med at rode rundt med baby om natten.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv..

Jeg håber du lagde dig ned og sov!

Han er altså ikke fair :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sur mand og en krop der bare gør så skide nas overalt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg aldrig får sovet under Tulles lure, fordi der hele tiden er et eller andet, der skal ordnes <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg aldrig får sovet under Tulles lure, fordi der hele tiden er et eller andet, der skal ordnes <_<

Jeg ku have skrevet samme post, bare udskift tulle med J -_- og så er jeg piv-ringe til at sove når det er lyst..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har nøjagtig samme problem. Det er faktisk ret træls i længden

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand skal sove i soveværelset i aften - for første gang i en uge :rolleyes Jeg glæder mig til nus og nærhed, men IKKE til snorken... Jeg tror sq først, det bliver rigtig hyggeligt at sove med ham igen, når jeg er færdig med at rode rundt med baby om natten.

Hvis A ikke får gjort noget ved sin snorken, tvivler jeg sgu egentlig på, at det nogensinde bliver hyggeligt at sove med ham :unsure Hvilket stinker, men vi er heldigvis gode til at putte og kramme på sofaen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis A ikke får gjort noget ved sin snorken, tvivler jeg sgu egentlig på, at det nogensinde bliver hyggeligt at sove med ham :unsure Hvilket stinker, men vi er heldigvis gode til at putte og kramme på sofaen.

Jeg sover heldigvis som en sten, når jeg først sover - så pt er udfordringen den tid, jeg sidder og ammer, og så at baby og jeg skal falde i søvn i støjen bagefter :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har hylet hele vejen til bussen i dag. Johannes har sidste dag i dagplejen og jeg skulle så sige farvel til hans fantastiske dagplejemor. Gik rigtig fint indtil vi får kigget på hinanden og så startede vi ellers :boo :boo så nu sidder jeg i bussen fuldstændig opløst og snøfter, godt nok et ynkeligt syn :( godt det er anders der henter i dag :rolleyes

Jeg føler med dig! Theodor har sidste dag i vuggestuen i dag. Jeg har allerede hylet over det i denne uge..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh har fået krydset i at jeg vil modtage emails hver gang der bliver skrevet i denne tråd.

Det er pænt mange emails :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har mega meget lyst til en rigtig hyggeaften med min mand, bare ham og mig, god mad, film og slik. Men det har umiddelbart lidt lange udsigter :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh har fået krydset i at jeg vil modtage emails hver gang der bliver skrevet i denne tråd.

Det er pænt mange emails :lolhit

Haha dem får jeg også! Selvom jeg har valgt det fra igen :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smerter i lænden allerede? Det er jeg ikke ligefrem vild med!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg savner sååå meget at holde og nusse en baby. :(  Er der ikke en der vil låne mig en lidt? bare den ikke er alt for sur...  ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu gider jeg ikke mere :boo

K har muligvis kræft i en cyste i nyren :(

Vi har lige været til forsamtale og den skal fjernes hurtigst muligt. :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu gider jeg ikke mere :boo

K har muligvis kræft i en cyste i nyren :(

Vi har lige været til forsamtale og den skal fjernes hurtigst muligt. :(

:(

:kram

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.