tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

At skulle op på job efter 3. nat i streg med under 5 timers søvn :(

At jeg ikke lige pt kan gennemskue hvordan dagen skal hænge sammen med aflevere/hente børn, job og transport i det her vejr

EDIT: skal også nå at skovle sne for det nåede jeg ikke i går med syg mand og et sygt barn

Det lyder ikke til at være nemt at være dig for øjeblikket :( :kram

Har du ikke nogen, der kan hjælpe/aflaste lidt, så du kan få lidt ro?

Del dette indlæg

Har du ikke et tæppe eller noget? Jeg plejer at slæbe min dyne med i stuen ^_^

Tæppet er bare lige tyndt nok :rolleyes Jeg kan ikke rigtig have min dyne sammen med baby på armen ned af trapperne.

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg åbenbart har fået slået "send email ved besvarelse" på denne tråd = sindssygt mange pling i løbet af tidlig morgen. Sender både til iPad og iPhone. Og super kvalme igen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg åbenbart har fået slået "send email ved besvarelse" på denne tråd = sindssygt mange pling i løbet af tidlig morgen. Sender både til iPad og iPhone. Og super kvalme igen!

Åh, shit :o :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Selv når jeg lige er stået op, har jeg smerter i mit bækken. <_<

HVIS det her rent faktisk er bækkenløsning (hvilket jeg mistænker), så har jeg godt nok en nyfunden forståelse og gigantisk mængde sympati for gravide med tidlig bækkenløsning - jeg har da trods alt nogen lunde overkommelig udsigt til det stopper..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Selv når jeg lige er stået op, har jeg smerter i mit bækken. <_<

HVIS det her rent faktisk er bækkenløsning (hvilket jeg mistænker), så har jeg godt nok en nyfunden forståelse og gigantisk mængde sympati for gravide med tidlig bækkenløsning - jeg har da trods alt nogen lunde overkommelig udsigt til det stopper..

BL eller ej, så er smerter bare så utroligt opslidende :kram

Kan anbefale at komme til fys (nogle steder holder de "kursus" for gravide med bl smerter) og få råd om hvordan du kan afhjælpe i hverdagen. Prøv at spørge din JM. OG ellers kan jeg anbefale zoneterapi mod smerter og ubehag, det er det der har hjulpet mig bedst med bl både under og efter graviditet (2. gang fortsatte smerterne til ca 6 mdr efter fødslen til jeg endelig fik gjort noget ved det og kom til zoneterapi).

Del dette indlæg

Annonce ♥

Første barselsdag alene. Er nødt til at holde Anna hjemme pga øjenbetændelse og det sgu godt nok ikke lige drømmescenariet <_< Dårlig nat på søvnfronten for mig. Sofie har lige spist og sover vist videre. Så nu har Søren installeret Anna i dobbeltsengen ved min side med tablet og høretelefoner og så må hun sidde der på den meget upædagoiske måde, så jeg kan sove lidt mere. Suk! :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Første barselsdag alene. Er nødt til at holde Anna hjemme pga øjenbetændelse og det sgu godt nok ikke lige drømmescenariet <_< Dårlig nat på søvnfronten for mig. Sofie har lige spist og sover vist videre. Så nu har Søren installeret Anna i dobbeltsengen ved min side med tablet og høretelefoner og så må hun sidde der på den meget upædagoiske måde, så jeg kan sove lidt mere. Suk! :(

Pædagogisk-schmædagogisk :rolleyes Der er totalt dømt fri skærm herhjemme i dag (junior hjemme med mavevrøvl og mor har været oppe plus et par timer i nat). :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har været vågen en gang i timen siden kl 1.. Og det er ikke engang babys skyld hver gang. Min lillebitte blære har også en stor del af skylden. J har sovet ret godt, bare mig der bliver vægen når han basker rundt i søvne. Kaffe nu tak

Del dette indlæg

Annonce ♥

BL eller ej, så er smerter bare så utroligt opslidende :kram

Kan anbefale at komme til fys (nogle steder holder de "kursus" for gravide med bl smerter) og få råd om hvordan du kan afhjælpe i hverdagen. Prøv at spørge din JM. OG ellers kan jeg anbefale zoneterapi mod smerter og ubehag, det er det der har hjulpet mig bedst med bl både under og efter graviditet (2. gang fortsatte smerterne til ca 6 mdr efter fødslen til jeg endelig fik gjort noget ved det og kom til zoneterapi).

Jeg havde nok egentlig tænkt bare at leve med det :blush Jeg er jo 34+2 nu, der er ikke lang tid igen og jeg skal ikke forestille at passe et arbejde. Er det helt hul i hovedet? :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overlevelse kommer før pædagogisk adfærd ;)

Jeg har kun Theodor endnu, men hvis han vågner før har energi til at komme op, så kommer han ind på sofaen med dyne og tegne film, og så går jeg i seng igen. Han kommer selv og kalder, når han ikke gider det mere. Men det kan godt give en times ekstra søvn. Mens vi har boet hos vores venner, har løsningen været you tube på mine telefon mens han har siddet sengen hos mig.

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde nok egentlig tænkt bare at leve med det :blush Jeg er jo 34+2 nu, der er ikke lang tid igen og jeg skal ikke forestille at passe et arbejde. Er det helt hul i hovedet? :unsure

Ja ;) 2-3 gange hos fys, hjalp mig ret meget. Afsted med dig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er led den kvalme! Har slet ikke lyst andet end ice tea

Del dette indlæg

Annonce ♥

Minus 6,5 grader... Nej det synes jeg egentlig ikke min baby skal ud og sove i.

Del dette indlæg

Annonce ♥

At have to biler der ikke kan starte her til morgen.

Ikke der fedeste herude på landet i koldt vejr

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder ikke til at være nemt at være dig for øjeblikket :( :kram

Har du ikke nogen, der kan hjælpe/aflaste lidt, så du kan få lidt ro?

Tak for kram.

Tror bare jeg er nemmere at slå ud.

Manden er jo normalt god men uheldigt sammenfald af sygdom hos både ham og Filippa sammen med sne der nu er blevet til is og har gjort verden i Kbh ufremkommelig + manglende søvn og arbejde er dårlig kombi. Det er desværre svært at aflaste med at jeg ikke kan sove når jeg har muligheden :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2

Håber I får en ok dag på trods.

Glæd dig over ikke at skulle i is-helvedet udenfor <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er sjovt, at det anses som værende helt fair for fremmede mennesker at kommentere og gramse på min gravide mave, men at ingen åbenbart fandt det passende at hjælpe mig og min ditto op, da jeg faldt i morges... Vanløse - havde fandeme ventet mig mere af dig!
Nej, der skete ikke noget. Men alligevel..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er sjovt, at det anses som værende helt fair for fremmede mennesker at kommentere og gramse på min gravide mave, men at ingen åbenbart fandt det passende at hjælpe mig og min ditto op, da jeg faldt i morges... Vanløse - havde fandeme ventet mig mere af dig!

Ej altså :O

Godt du er ok men trælse egoistiske danskere!

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arg! :o

Godt du er ok :kiss

Du slog ikke maven, vel?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej altså :o

Godt du er ok men trælse egoistiske danskere!

:kram

I KNOW! Røvhuller  :klap 

Arg! :o

Godt du er ok :kiss

Du slog ikke maven, vel?

Ja mega fesen opførsel! 

Jeg er helt ok - maven var ikke i nærheden af at blive ramt - jeg satte mig sådan mest bare på den ene balle, og det gjorde ikke engang særlig ondt. Jeg blev bare virkelig sur! Not cool altså - gravid eller ej, man hører da altid folk, om de er ok og tilbyder en hånd!  :numse

Del dette indlæg

Annonce ♥

Not cool at all! :klap Godt at der ikke skete noget :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Not cool at all! :klap Godt at der ikke skete noget :kram2

Tak :kiss Ja, hurra for bløde numser :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg hele morgen har gået og gjort klar til at skulle ud af huset klokken 10.45, fordi jeg skal mødes med svigermor... Indtil det går op for min ammehjerne, at det sgu da først er 11.45, jeg skal afsted.... Nu håber jeg så at bette tøsen tager en længere lur end sædvanlig ellers kommer det til at gå op i hat og briller, da jeg så kommer til at skulle amme på en cafe inde i byen (aka ikke drømmescenariet)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Folk altså <_< :kram2

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.