tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Lige præcis :p ;)

Jamen, så kan det jo ikke være anderledes :D

Del dette indlæg

Så det du siger er, at jeg endelig skal lave de flødekartofler? :D

Det siger jeg også! Do it! :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det siger jeg også! Do it! :p

Jeg gør det sgu!!

Hold kæft, hvor jeg bare lever det vilde liv :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg gør det sgu!!

Hold kæft, hvor jeg bare lever det vilde liv :D

Så trøster jeg mig med de der chips, chokolade og andre snacks som SDB nævner ;) vi græsenker må jo deles om den hårde last! :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lpd og fister: :kram2

Folk skal sku holde kæft med deres bedrevidenhed! Som om de ved bedre i deres 2 minutters oplevelse af ungerne :rolleyes

Jeg møder den faktisk omvendt: 'ej skal han nu have mad igen'. Og især når ungen så gylper (som han gør HVER GANG!) 'du var jo slet ikke sulten, mor giver dig alt for meget mad'. Smuuuut pomfrit!

Åh den er sgu også belastende! Jeg synes det er super nedladende (selvom de helt sikkert mener det godt) at stille spørgsmålstegn ved andre folks håndtering af deres børn (i situationer som den nævnte, selvfølgelig skal man gribe ind hvis man mistænker mistrivsel)! Det samme skete ved lægen i sidste uge, også en ældre dame der spurgte om han græd fordi han var sulten. Åh pokkers også, havde jeg dog bare tænkt på det noget før, så havde vi jo ikke behøvet at tage til lægen for at opklare skrigeriet!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lpd og fister: :kram2

Folk skal sku holde kæft med deres bedrevidenhed! Som om de ved bedre i deres 2 minutters oplevelse af ungerne :rolleyes

Jeg møder den faktisk omvendt: 'ej skal han nu have mad igen'. Og især når ungen så gylper (som han gør HVER GANG!) 'du var jo slet ikke sulten, mor giver dig alt for meget mad'. Smuuuut pomfrit!

Hvis jeg var gået ud fra, at han fik for meget mad når han gylpede, så havde Storm aldrig fået noget at spise... :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så trøster jeg mig med de der chips, chokolade og andre snacks som SDB nævner ;) vi græsenker må jo deles om den hårde last! :lol

Pak du bare Chips, chokolade og andre snacks og kom til Skovlunde. Så giver jeg sgu flødekartofler :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så det du siger er, at jeg endelig skal lave de flødekartofler? :D

Kan du ikke hente dem her så? Vi har så mange tilbage fra dåben ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan du ikke hente dem her så? Vi har så mange tilbage fra dåben ;)

Åh, med en søn, som skal puttes om tre timer, tænker jeg, det er urealistisk at nå. Og så er mine egne altså verdens bedste :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pak du bare Chips, chokolade og andre snacks og kom til Skovlunde. Så giver jeg sgu flødekartofler :D

Haha, det kunne dælme være hyggeligt (også selvom jeg ikke kan li' flødekartofler ;) ), men nu har jeg sat morfar til at lave mad til mig og arvingen :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha, det kunne dælme være hyggeligt (også selvom jeg ikke kan li' flødekartofler ;) ), men nu har jeg sat morfar til at lave mad til mig og arvingen :P

Han laver garanteret også en mere spændende menu :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når der kommer fulde beskeder allerede kl. 17, ved man bare man får en latterligt fuld mand hjem :prik han er virkelig ikke mit yndlingsmenneske når han er fuld <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lidt pinligt og temmeligt plat... Men jeg hader, når min mand tager junior med ind for at hente de store piger hos deres mor. Jeg har IKKE lyst til, at min søn skal sætte sine fødder i det hjem <_< :blush :rolleyes

Men nederenhed smitter forhåbentlig ikke på så kort tid :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lidt pinligt og temmeligt plat... Men jeg hader, når min mand tager junior med ind for at hente de store piger hos deres mor. Jeg har IKKE lyst til, at min søn skal sætte sine fødder i det hjem <_< :blush :rolleyes

Men nederenhed smitter forhåbentlig ikke på så kort tid :rolleyes[/

Nej, ddt håber jeg ikke - men forstår dine følelser :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men nederenhed smitter forhåbentlig ikke på så kort tid :rolleyes

Know the feeling ;) Godt Astrid stadig er så lille at jeg kan sige "nej hun bliver hjemme" ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

(Min årsopgørelse var der ikke tidligere, men den var der nu...)

Del dette indlæg

Annonce ♥

(Min årsopgørelse var der ikke tidligere, men den var der nu...)

Og nu er der 46 mins ventetid.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv jeg fik en lille restskat, men gudskelov ikke så slemt som ventet havde glemt at rette da jeg gik på barsel....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv jeg fik en lille restskat, men gudskelov ikke så slemt som ventet havde glemt at rette da jeg gik på barsel....

Åh ja, hvad er det nu, der er med det barsel? :chin:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh ja, hvad er det nu, der er med det barsel? :chin:

Du får jo ikke beskæftigelsesfradrag de måneder hvor du får dagpenge.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej, ddt håber jeg ikke - men forstår dine følelser :-)

Know the feeling ;) Godt Astrid stadig er så lille at jeg kan sige "nej hun bliver hjemme" ;)

Gemalen fik ikke lige konfereret med mig - bare tilbudt junior turen, og han vil jo gerne. Jeg har egentlig levet fint med det tidligere, uden at være superpjattet med det, for junior vil gerne, og jeg tænker, at pigerne synes, at det er hyggeligt nok. Men efter at være blevet konfronteret med, hvor skidt det kvindemenneske åbenbart har det med os, så bryder jeg mig virkeligt ikke om det. Jeg synes vel simpelthen ikke, at min søn har noget at gøre hjemme hos et menneske, der har så voldsomme negative følelelser over for hans forældre...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du får jo ikke beskæftigelsesfradrag de måneder hvor du får dagpenge.

Ah, det forklarer min uvidenhed. Jeg var ikke på dagpenge sidst, og kommer det heller ikke denne gang.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ah, det forklarer min uvidenhed. Jeg var ikke på dagpenge sidst, og kommer det heller ikke denne gang.

Så er der jo ingen ko på isen. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gemalen fik ikke lige konfereret med mig - bare tilbudt junior turen, og han vil jo gerne. Jeg har egentlig levet fint med det tidligere, uden at være superpjattet med det, for junior vil gerne, og jeg tænker, at pigerne synes, at det er hyggeligt nok. Men efter at være blevet konfronteret med, hvor skidt det kvindemenneske åbenbart har det med os, så bryder jeg mig virkeligt ikke om det. Jeg synes vel simpelthen ikke, at min søn har noget at gøre hjemme hos et menneske, der har så voldsomme negative følelelser over for hans forældre...

Det forstår jeg godt! Det er ikke nemt med dine, mine og vores :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har spist alt for mange flødekartofler :(

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.