Besvaret March 11, 2016 Gamle damer! Står nede ved kiropraktoren med en skrigende unge, en ældre dame snakker på livet løs, "uhh han græder godt nok meget", "hold da op han er ulykkelig" og så toppede hun den lige: "tror du det er fordi han er sulten?" jeps dame - han græder fordi han er sulten, det er derfor vi render til kiropraktor! :shooter Oh yes! Det minder mig om den lille kone i bussen, da V var ret lille og dybt ulykkelig: "Har du ikke en sut, du kan give ham?" Jo, dame. Selvfølgelig har jeg en sut. Og selvfølgelig vil den løse alt. Jeg gider bare ikke give ham den. Jeg synes det er meget sjovere, at han græder. Eller noget :rolleyes Jeg tror måske, der er noget så hjerteskærende over babygråd, at nogle mennesker simpelthen er nødt til at sige et eller andet, uanset om det er lidt dumt, fordi de bare ikke kan holde andet ud :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Jeg husker fra sidste år at der nemt kan være 1-2 timers ventetid ;) Oh my :o Godt det kun er en virtuel kø, så man ikke behøver stå at glo i den :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Jeg er lettere sur på min mand - men gider egentlig ikke være det så har sluppet det lidt igen... Min mand er for en gangs skyld hjemme i ďag hvor vi også skal til babysvømning. Det er virkelig et fåtal af gange på et år han har været med... han havde i går først sagt ja til at tage med, men så trukket lidt i land forsi han skal nå at vaske i dag også og var nervøs for ikke at kunne nå det... jeg besluttede i dag at det kan han godt nå så jeg ville have ham med. Jeg vækker ham kl 9 (jeg har selv været oppe med Freya siden kl 7) og han er bare ikke til at hive ud af sengen. Og så får man de der lamme undskyldninger - jeg er træt, jeg er syg (forkølet), jeg skal vaske. Nå det lykkes at få ham med og han er bare MEGA sur og i protest kører han fra mig før jeg kommer ind i bilen (men vender om igen og henter mig - påstod at det kun var fordi jeg havde svømmetøjet ) og nu hvor vi er hjemme igen, holder han stædigt på selv at vaske selvom jeg tilbyder at hjælpe. Argh! Er det virkelig så meget forlangt at jeg godt vil have han deltager lidt i sin datters liv i stedet for altid at sove??!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 10 sekunders kø til skat. Helt ok, men årsopgørelsen var ikke klar, så det vil jeg gerne brokke mig over :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Gamle damer! Står nede ved kiropraktoren med en skrigende unge, en ældre dame snakker på livet løs, "uhh han græder godt nok meget", "hold da op han er ulykkelig" og så toppede hun den lige: "tror du det er fordi han er sulten?" jeps dame - han græder fordi han er sulten, det er derfor vi render til kiropraktor! :shooter :kramÅh jeg kan SÅ meget følge dig! De 3 første måneder hvor Naya græd virkelig meget hørte jeg dælme også en masse forskellige kommentarer, og det var til at blive sindssyg af! "Hun er da vidst ked af det, hva?" No shit <_< Selv de medlidende og velmenende kommentarer er bare irriterende når man står med en ulykkelig baby! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Det er jo UMULIGT at passe mine unger alene i dag *river håret ud af hovedet*! Nu sover Nohr heldigvis sin 3. lur (3. ej men hvad pokker går det ud på at han kun sover 40 minutter ad gangen?), så kan jeg putte med William. Men når Nohr er vågen, så har jeg kun 2 valg: 1) at lade Nohr græde eller 2) at lade William græde :boo Hvorfor skal de også lige være monster pyldrede og morklamrende på samme dag? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Min opgørelse var heller ikke klar... Er ellers mega nysgerrig, håber virkelig ikke på et smæk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Jeg vil gerne brokke mig over mig selv. Synes det er mega træls at jeg ikke bare kan ignorere de manglende barselsbesøg i stedet for at være skuffet og ked. Det gider jeg altså ikke spilde min tid på Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Min opgørelse var heller ikke klar... Er ellers mega nysgerrig, håber virkelig ikke på et smæk:ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Jeg er lettere sur på min mand - men gider egentlig ikke være det så har sluppet det lidt igen... Min mand er for en gangs skyld hjemme i ďag hvor vi også skal til babysvømning. Det er virkelig et fåtal af gange på et år han har været med... han havde i går først sagt ja til at tage med, men så trukket lidt i land forsi han skal nå at vaske i dag også og var nervøs for ikke at kunne nå det... jeg besluttede i dag at det kan han godt nå så jeg ville have ham med. Jeg vækker ham kl 9 (jeg har selv været oppe med Freya siden kl 7) og han er bare ikke til at hive ud af sengen. Og så får man de der lamme undskyldninger - jeg er træt, jeg er syg (forkølet), jeg skal vaske. Nå det lykkes at få ham med og han er bare MEGA sur og i protest kører han fra mig før jeg kommer ind i bilen (men vender om igen og henter mig - påstod at det kun var fordi jeg havde svømmetøjet ) og nu hvor vi er hjemme igen, holder han stædigt på selv at vaske selvom jeg tilbyder at hjælpe. Argh! Er det virkelig så meget forlangt at jeg godt vil have han deltager lidt i sin datters liv i stedet for altid at sove??!!! Jeg kender hverken dig eller din mand og det er virkelig ikke for at være dum eller provokerende... Men hvis min mand havde besluttet sig for, at jeg skulle i svømmehallen selvom jeg havde meldt fra, var småsløj (og fik at vide at det var en lam undskyldning), havde planer om noget husligt og han egentlig godt kunne have været taget afsted og haft en hyggelig tur med baby selv, så var jeg godt nok også blevet sur :blush Jeg synes overhovedet ikke, det er ok, at han kører uden dig, og jeg kender jer jo som sagt slet ikke. Det var bare lige for lissom at vende den lidt om. Selvfølgelig skal han vise interesse for jeres barn (gør han ikke det på andre tidspunkter?) Men det er ikke sjovt (eller særlig smart rent smittemæssigt...) at være i svømmehal, hvis man er sløj. Håber I bliver gode venner igen :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Jeg har hørt at opgørelsen først skulle være klar den 13... Hvorfor tjekker i det allerede? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Jeg har hørt at opgørelsen først skulle være klar den 13... Hvorfor tjekker i det allerede? :) officielt fra den 14.Uofficielt fra et eller andet tidspunkt i dag, sådan plejer det i hvert fald, at være. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Det er jo UMULIGT at passe mine unger alene i dag *river håret ud af hovedet*! Nu sover Nohr heldigvis sin 3. lur (3. ej men hvad pokker går det ud på at han kun sover 40 minutter ad gangen?), så kan jeg putte med William. Men når Nohr er vågen, så har jeg kun 2 valg: 1) at lade Nohr græde eller 2) at lade William græde :boo Hvorfor skal de også lige være monster pyldrede og morklamrende på samme dag? :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 officielt fra den 14. Uofficielt fra et eller andet tidspunkt i dag, sådan plejer det i hvert fald, at være. Årh okay på den måde :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Jeg kender hverken dig eller din mand og det er virkelig ikke for at være dum eller provokerende... Men hvis min mand havde besluttet sig for, at jeg skulle i svømmehallen selvom jeg havde meldt fra, var småsløj (og fik at vide at det var en lam undskyldning), havde planer om noget husligt og han egentlig godt kunne have været taget afsted og haft en hyggelig tur med baby selv, så var jeg godt nok også blevet sur :blush Jeg synes overhovedet ikke, det er ok, at han kører uden dig, og jeg kender jer jo som sagt slet ikke. Det var bare lige for lissom at vende den lidt om. Selvfølgelig skal han vise interesse for jeres barn (gør han ikke det på andre tidspunkter?) Men det er ikke sjovt (eller særlig smart rent smittemæssigt...) at være i svømmehal, hvis man er sløj. Håber I bliver gode venner igen :kram Haha jeg kan så godt se det fra den side også. :) Jeg tror bare bægeret flød lidt over i dag.. for jeg er så træt af at blive brændt af på det punkt. Jeg har prøvet så mange gange nu, at han dagen før siger at det vil han gerne vil med og på dagen melder han så fra igen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Haha jeg kan så godt se det fra den side også. :) Jeg tror bare bægeret flød lidt over i dag.. for jeg er så træt af at blive brændt af på det punkt. Jeg har prøvet så mange gange nu, at han dagen før siger at det vil han gerne vil med og på dagen melder han så fra igen... Det kan jeg godt forstå du er træt af :kram2 Og ja det der bæger kender jeg godt :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Det kan jeg godt forstå du er træt af :kram2 Og ja det der bæger kender jeg godt :P Men vi har snakket om det efterfølgende. Og jo jeg var nok lidt for hurtig i dag. ;) men vi er gode venner igen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Men vi har snakket om det efterfølgende. Og jo jeg var nok lidt for hurtig i dag. ;) men vi er gode venner igen.. Det er det vigtigste :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Jeg kan slet ikke overskue at være alene med A helt til i morgen tidlig. Respekt til jer, der gør det tit. Jeg synes, det er mega hårdt! Jeg overvejer at lave flødekartofler til mig selv som trøst Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 :numse og :prik til det hele! Hvem skal I på weekend hos hvis jeg må spørge? Kunne det ikke være muligt at disse nogle tog sig af Mie-mus og du kom ud og fik tanket lidt op på dig-kontoen? :kram :kram2 :kram Vi skal ud til moster hvor planen er mormor og bedstefar skal passe hende lørdag. De har tidligere kun haft hende et par timer om dagen og haft lagt til lur i barnevogn. Vi snakker de har gjort det 3-4 gange. De viser nul interesse for at pusle/bade, give mad, aktivere eller putte hende. Og imorgen skal de så have hende fra 11-21 og nu er hun max umulig med at sove når hun savner mig. Og de to er jeg faktisk ikke ret trygge ved, fordi de kan finde på at råbe og måske tage lige lidt mere fat end jeg synes om. Men farmor skal have kusinen og vil ikke hende på overnatning og jeg vil ikke sove væk fra hende. Og når det involvere alkohol (bierfest) vil jeg gerne der er ædru der også (ikke at jeg skal være teenagere stiv på nogen måde). Men åh. Håber jeg bare maler fanden på væggen i mit hoved fordi jeg er i den der negative sindsstilstand. Og tak for :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Jeg kan slet ikke overskue at være alene med A helt til i morgen tidlig. Respekt til jer, der gør det tit. Jeg synes, det er mega hårdt! Jeg overvejer at lave flødekartofler til mig selv som trøst Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Jeg er tit alene og der bliver også trøste spist flødekartofler, chokolade, is og Chips i rå mængder de hårde dage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Så det du siger er, at jeg endelig skal lave de flødekartofler? :D Lige præcis :p ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Gamle damer! Står nede ved kiropraktoren med en skrigende unge, en ældre dame snakker på livet løs, "uhh han græder godt nok meget", "hold da op han er ulykkelig" og så toppede hun den lige: "tror du det er fordi han er sulten?" jeps dame - han græder fordi han er sulten, det er derfor vi render til kiropraktor! :shooter Spade!!!! Jeg oplevede det samme i Theodors børnehave. Arthur vågnede (som sædvanlig) i voksien der stod i en sofa imens jeg kæmpede med at få T i flyverdragt mm. Så går en far hen til ham (Arthur), og giver ham sutten (som han synes var tålelig i en uge). Først tænkte jeg "lad ham nu bare være", men valgte at smile og sige tak. Men A spyttede jo sutten ud efter 10 sekunder og skreg videre. Så sige Mr. know-it-all far: "Ih, han er sikkert sulten, hva?!" PRÆCIS dit overskuds-paphoved. Det er derfor jeg ligner en hængt kat, og sidder her med virkelig dårlig-mor-stils-mangel-på-tålmodighed og kæmper med at få min trætte 3-årige i flyverdragten og er liiiige på nippet til at skrige OG tude på een gang. Det er da fordi jeg har glemt at give min baby mad! THANK YOU wise man! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Lpd og fister: :kram2 Folk skal sku holde kæft med deres bedrevidenhed! Som om de ved bedre i deres 2 minutters oplevelse af ungerne :rolleyes Jeg møder den faktisk omvendt: 'ej skal han nu have mad igen'. Og især når ungen så gylper (som han gør HVER GANG!) 'du var jo slet ikke sulten, mor giver dig alt for meget mad'. Smuuuut pomfrit! Del dette indlæg Link to post Share on other sites