tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Og her - to dage før underskrift på huskøb og to måneder før flytning - så er min mand KRAFTEDME igen pludselig gået i gang med at sende mig sms'er om, om vi ikke skal springe fra og finde noget andet. Jeg er endda hjemme med begge børn og kan slet ikke forholde mig til det :boo :gal

Del dette indlæg

Og her - to dage før underskrift på huskøb og to måneder før flytning - så er min mand KRAFTEDME igen pludselig gået i gang med at sende mig sms'er om, om vi ikke skal springe fra og finde noget andet. Jeg er endda hjemme med begge børn og kan slet ikke forholde mig til det :boo :gal

:kram

Er han ikke tilfreds med det I har fundet?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej :O

Har de en pumpe du kan bruge?

Jeg håber du kan komme i behandling hurtigt!

Ja jeg pumper ud hver 2-3 time døgnet rundt for at der er det min lille sløje gut i sonden, og for at få produktionen op, det går nu sløvt med det, men mon ikke det er feberens skyld..

Jeg kom til vagtlægen efter min mand havde tryllet pasning til storebror så han kunne være her imens jeg var dernede for aftenvagten havde bestemt ikke 20 min til at sidde her og holde øje med ham

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er han ikke tilfreds med det I har fundet?

Nu er det pludselig smartere at komme helt ind til Haderslev - mest af alt så ville han vist gerne have et højere rådighedsbeløb (klart mig selv der har givet ham dyre vaner :rolleyes men jeg er så villig til at skære ned igen). Jeg synes nu, at banken har lagt et fint realistisk budget, så jeg er ikke så bekymret - men min indtjeningsevne er også bedre end hans (mest fordi jeg bare er flittigere :rolleyes ), og det er jo ikke mig, der har to særbørn...

Men usikkerheden stresser mig helt vildt - jeg er grædefærdig, hver gang han gør det. Huset er dejligt - det kan han umuligt være utilfreds med...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Oooooog nu jeg er i gang, så har jeg været en krig om at tage mig sammen til at ville bestille billedfremkaldelser - og så sker Jack sh*t, når jeg forsøger at uploade til Photobox :gal :gal :gal

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik øjenbetændelse 1 eller 2 dage efter jeg havde født mens vi var indlagt med vores datter, men da det var vores datter der var indlagt og ikke mig så måtte jeg tage til egen læge og få kigget på det. Hos min egen læge siger en kæk sekretær om jeg ikke snart skal føde og jeg kigger på hende pg hun siger så jamen er det ikke oppe over? jo jeg fødte for 1,5 døgn siden (sygehuset havde bare ikke været særlig hurtige til at lave min fødsels indberetning pga jeg fødte kl bæ om aftenen). Sekretæren spør om vi ikke har hende med? Nej hun er jo så på neonatal hvor vi er indlagt. Og så sagde sekretæren ikke mere

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh, jeg synes bare, det er SÅ svært at få skrevet den ansøgning, og jeg er ved at være lidt i tidspres over det :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

At Niklas er lidt ude af sin ellers gode rytme når farmand har fri....så idag sjat spiser og sover han..pænt træls når vi ellers har en ret god rytme de fleste dage...

Og min mave virus er stadig her. Håber jeg bliver helt frisk til i morgen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal til koncert i morgen, og så skriver min veninde at hun måske ikke kan alligevel (pga baby der ikke sover, så helt fair årsag!).

Jeg har flere veninder der allerede skal derind, så aner ikke hvem der ellers kan hives med på billetten. Åh hvor træls!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Adam på 20 måneder har i dag været sur på en af pædagogerne (hendes ord), fordi han ikke ville tage sine vinterstøvler på, da hun bad ham om det :O

Kan slet ikke rumme at min dreng på lige over halvandet har haft en konflikt med en pædagog, som han i forvejen ikke er tryg ved, fordi hun har krævet noget af ham, som han ikke er i stand til.

Er jeg en pyllermor og burde han kunne finde ud af at tage vinterstøvler på selv? :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Adam på 20 måneder har i dag været sur på en af pædagogerne (hendes ord), fordi han ikke ville tage sine vinterstøvler på, da hun bad ham om det :o

Kan slet ikke rumme at min dreng på lige over halvandet har haft en konflikt med en pædagog, som han i forvejen ikke er tryg ved, fordi hun har krævet noget af ham, som han ikke er i stand til.

Er jeg en pyllermor og burde han kunne finde ud af at tage vinterstøvler på selv? :unsure

Overhovedet ikke :blink Elliot kan heller ikke tage vinterstøvler på selv. Han er 2 år og 4 mdr.. 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overhovedet ikke :blink Elliot kan heller ikke tage vinterstøvler på selv. Han er 2 år og 4 mdr..

:ditto Enig. V kan stadig have brug for hjælp selvom han går i børnehave. Og uanset hvad, så kan børn jo forskellige ting i forskellige aldre og der er det IMO en del af pædagogens arbejde at fornemme hvad barnet lige akkurat næsten kan, så det kan blive udfordret, men ikke frustreret/vred. Det kan selvfølgelig være svært at fornemme, men det kan aldrig være barnets skyld.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto

Noah kan tage termostøvler på selv og på de rigtig gode dage også Vinterstøvler, men han er jo også 10 måneder ældre!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan Storm altså heller ikke! :blink Men han er god til at tage dem af.. :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto Enig. V kan stadig have brug for hjælp selvom han går i børnehave. Og uanset hvad, så kan børn jo forskellige ting i forskellige aldre og der er det IMO en del af pædagogens arbejde at fornemme hvad barnet lige akkurat næsten kan, så det kan blive udfordret, men ikke frustreret/vred. Det kan selvfølgelig være svært at fornemme, men det kan aldrig være barnets skyld.

:ditto W!

Pt er hans overskud ikke særlig tit til at klare det selv. Og så må han jo få hjælp, længere er den vel ikke?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pis!!!!

De får slet ikke plads til A i vuggestuen før tidligst i august(hvis vi er heldige) og sansynligvis først i oktober-november :(

Det kan jeg bare SLET ikke overskue :(

Crap :(

Læste til gengæld, at det var gået godt med T i børnehave - yay :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sne :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har I sne? :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det sneer også her i Sorø

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har I sne? :blink

Det sner helt ondsvagt <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er sur :gal

De to store piger var taget til badminton i dag (kun Freja går til det) og de gik så bare automatisk ud fra at de måtte blive der længere efter det var slut, selvom jeg havde sagt nej inden. Freja havde spurgt K om lov pr sms, men han havde ikke svaret fordi han var til træning (og er det stadig).

De kom så hjem 1,5 time efter de skulle have været hjemme. 1 time efter jeg skrev og spurgte hvor de blev af.

De pisser så meget på mig, når jeg siger nej. Jeg bryder mig ikke om at de skal blive der længere på de her dage, hvor jeg er alene med Pixie, for jeg har ikke mulighed for at hente dem, hvis der sker noget.

Vi er normalt meget large med at lade dem gøre ting, være sammen med venner osv, Men nogle regler holder jeg strengt på.

Jeg er meget skuffet, for sidste gang de var afsted sammen, lavede de samme nr.

Del dette indlæg

Annonce ♥

De to store piger var taget til badminton i dag (kun Freja går til det) og de gik så bare automatisk ud fra at de måtte blive der længere efter det var slut, selvom jeg havde sagt nej inden. Freja havde spurgt K om lov pr sms, men han havde ikke svaret fordi han var til træning (og er det stadig).

De kom så hjem 1,5 time efter de skulle have været hjemme. 1 time efter jeg skrev og spurgte hvor de blev af.

De pisser så meget på mig, når jeg siger nej. Jeg bryder mig ikke om at de skal blive der længere på de her dage, hvor jeg er alene med Pixie, for jeg har ikke mulighed for at hente dem, hvis der sker noget.

Vi er normalt meget large med at lade dem gøre ting, være sammen med venner osv, Men nogle regler holder jeg strengt på.

Så ville jeg ikke give dem lov til at tage af sted sammen næste gang :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ooooh øretæveindbydende.. :gal 

Der havde været en seriøs konsekvens ind over havde det været sara

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så ville jeg ikke give dem lov til at tage af sted sammen næste gang :)

Det får de heller ikke

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.