Besvaret February 24, 2016 Bude gøre rent nu hvor bette er i dagpleje inden jeg selv skal til læge men magter det ikke. Eddit: og det trænger er det værste Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Feberramt Pixie :( Der bliver ikke meget ro til mor i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 We are on a roll herhjemme. T har været syg med opkast mandag + nat, så var hjemme i går også. Morten måtte hente ham i BH mandag fordi jeg skulle til lægen og have lagt spiral + en snak om blod i urinen. Arthur er forkølet og kunne ikke rigtigt komme af med afføring mandag og tirsdag (det lykkedes i går), så han var ulykkelig. Jeg er møgforkølet og har brug for en rimeligt rolig dag i dag...hvor jeg så vågner med kvalme og en snotbaby kl 4. I morgen og mandag skal jeg så halvakut på hospitalet for at få undersøgt det dér blod i urinen (hvilket jeg endelig ikke må udsætte iflg sekretæren, da jeg ringede for at spørge om jeg ka tage en baby med), så dér skal M også ha fri... Så nu er min far af alle mennesker på vej for at give en hånd i dag, og jeg håber bare at jeg slipper for at kaste op. Dels fordi det er klamt, og dels fordi det betyder at jeg så er rigtigt syg. And that ain't even everything. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 We are on a roll herhjemme. T har været syg med opkast mandag + nat, så var hjemme i går også. Morten måtte hente ham i BH mandag fordi jeg skulle til lægen og have lagt spiral + en snak om blod i urinen. Arthur er forkølet og kunne ikke rigtigt komme af med afføring mandag og tirsdag (det lykkedes i går), så han var ulykkelig. Jeg er møgforkølet og har brug for en rimeligt rolig dag i dag...hvor jeg så vågner med kvalme og en snotbaby kl 4. I morgen og mandag skal jeg så halvakut på hospitalet for at få undersøgt det dér blod i urinen (hvilket jeg endelig ikke må udsætte iflg sekretæren, da jeg ringede for at spørge om jeg ka tage en baby med), så dér skal M også ha fri... Så nu er min far af alle mennesker på vej for at give en hånd i dag, og jeg håber bare at jeg slipper for at kaste op. Dels fordi det er klamt, og dels fordi det betyder at jeg så er rigtigt syg. And that ain't even everything. Du trænger vist til et :kram2 Håber ikke det der blod i urinen er noget alvorligt? :unsure God bedring til jer alle! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Du trænger vist til et :kram2 Håber ikke det der blod i urinen er noget alvorligt? :unsure God bedring til jer alle! :kiss Næh, det håber jeg heller ikke. Det har været der on/off i noget tid og jeg har ingen gener. Men det skal selvfølgelig tjekkes. Og tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 God bedring fister :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 God bedring til jer Fister :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Total luksus brok Men brokker mig over min sp har aflyst hendes besøg idag :( har ikke haft besøg af hende siden start december og havde sådan glædet mig til at få ham vejet etc. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Kææææft jeg er træt :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 God bedring Fister Jeg er begyndt at lægge mærke til at jeg får kvalme og er svimmel efter jeg har følt mig lidt for presset... Syns egentlig jeg var rimeligt stress overfølsom i forvejen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Bihulebetændelse! :prik hader det som pesten! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Åh Fister... Må vindene vende hurtigt! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Apropos skæld-ud (anden tråd) så synes jeg, at det er godt gammeldags træls, at min gemal bliver så kortluntet over for vores søn om morgenen, fordi hubby selv er sent på den - det er sq ikke juniors ansvar, at de voksne kommer for sent i sving om morgenen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Apropos skæld-ud (anden tråd) så synes jeg, at det er godt gammeldags træls, at min gemal bliver så kortluntet over for vores søn om morgenen, fordi hubby selv er sent på den - det er sq ikke juniors ansvar, at de voksne kommer for sent i sving om morgenen <_< AMEN! vores underboer råber af deres børn næsten hver morgen.. og det er altså ret meget, og jeg kan næsten ikke have det. Det er bestemt ikke fordi vi kan sige os fri fra at have hævet stemmen i irritation, men så snart man har gjort det, ved man også, at det bare er en nederen og tarvelig vej at gå ned af... Vi er heldigvis gode til at minde hinanden om det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Bihulebetændelse! :prik hader det som pesten! Ditto! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 AMEN! vores underboer råber af deres børn næsten hver morgen.. og det er altså ret meget, og jeg kan næsten ikke have det. Det er bestemt ikke fordi vi kan sige os fri fra at have hævet stemmen i irritation, men så snart man har gjort det, ved man også, at det bare er en nederen og tarvelig vej at gå ned af... Vi er heldigvis gode til at minde hinanden om det! Ja, øv :( Jeg tror heller ikke, at min mand er stolt af det, når det er - men det virker også bare så dumt. Det tager maks to minutter ekstra at komme ud af døren på en ordentlig måde (og gemalen skal immervæk kun have junior med - man skulle tro, at jeg svedte noget mere, når jeg skal afsted med dem begge to :rolleyes ). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Ditto! Skal til en bars behandling i morgen, i håb om at kroppen selv kan hjælpe det på gled! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Forvrædet knæ - og lægen vil først se mig Mandag!!! Jamen så humper jeg da bare rundt i smerte, på et smadret knæ. Mega ufedt altså!!!! Også har jeg fået giga menses.. Som i virkelig voldsom.. Den er også 3 uger senere end den plejer.. Meeeen... Øv hvor jeg ikke magter noget... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 At børnetandplejen åbenbart mener at en akut tid er om 14 dage :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Jeg vil brokke mig over at være en smule skruk! :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Min svigermor :shooter Jeg er så træt jeg ikke kan holde øjnene åbne, og hun skulle komme på besøg. Hun fortæller så nu at hun er forsinket - jeg kunne jo så have nået at sove, hvis hun havde gidet det ekstreme besvær med lige at sige det. Hun har en lang bustur ud til os, så hun har da vidst det i mindst en time! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Overvurderede vist lige mit bækkens tilstand i dag, da jeg gjorde hovedrent i køkkenet. Nu kan jeg jo næsten ikke røre mig pga smerter :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Lille opkastmus ringet hjem fra vugger :( og pga min mands åndsforsnottede fikse ideer, kommer det kraftedme til at tage halvanden time fra opkald, til at han er hentet, hvor jeg burde have kunnet være der på ti minutter :angry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Lille opkastmus ringet hjem fra vugger :( og pga min mands åndsforsnottede fikse ideer, kommer det kraftedme til at tage halvanden time fra opkald, til at han er hentet, hvor jeg burde have kunnet være der på ti minutter :angry Åh nej til opkast :prik til det tager så længe før han er hjemme God bedring med ham! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2016 Overvurderede vist lige mit bækkens tilstand i dag, da jeg gjorde hovedrent i køkkenet. Nu kan jeg jo næsten ikke røre mig pga smerter :boo Det samme gjorde jeg -bortset fra at jeg ligger med smerter fra rengøringen igår :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites