tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

:kram

:Lol that's ME!

Del dette indlæg

Håber det var spild af tid :kram :kram

Både ja og nej. Det var heldigvis ikke blindtarmen som lægen jeg snakkede med i telefonen troede det var.

Men "bare" en mavevirus.

Tak for kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg nu i halvanden time har ligget lysvågen pga. stoppet næse - og jeg skal op om 3,5 timer :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Faktisk sidder jeg her midt i min nattevagt og konstant læser forkert /glemmer hvad/hvem jeg læser på og tænker at det umuligt kan være ansvarligt :unsure... Jeg mener at selvfølgelig skal vi være mindre personale om natten, men måske skulle man ikke sidde med 8-9 patienter hvor man skal kende hele indlæggelsesforløbet i akutte situationer :unsure

Hvor forsvarligt er det egentlig?

Det er muligt at det udelukkende drejer sig om at jeg gerne vil hjem nu :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv Stephi det lyder helt umuligt. Jeg havde ski nok ringet til min mor i sådan en situation og håbet hun kunne nusse børnene et par timer i morgen mens jeg ku sove. Har du ingen sådan person du kan trække på så du kan få indhentet lidt søvn og overskud?

:kram2

Tjo, det ville i så fald være svigermor. Men hun har godt nok sprunget badut en masse for os på det sidste. Og lige om mandagen arbejder hun.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder ærlig talt også ret presset og mega hårdt :kiss Jeg kan godt forstå, at du panikker!

Panodiler er ok, når du ammer! :kram2

W var vågen fra 00-02, men der havde J ham (for det er umuligt for mig med konstant vågen N), 02 fik han ny Panodil og sov så helt til klokken 5. Jeg blev godt nok presset der klokken 5, med 2 drenge der skreg på samme tid. Men heldigvis fik jeg N videre i søvn og W sidder godt pakket med dyne og både tegnefilm OG iPad.

Så lige nu er det ok. Jeg er kun lidt bekymret for så varm W føles, på trods af Panodil for nu 4 timer siden.

Men jeg glæder mig allerede til J kommer hjem ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stortset ingen søvn i nat og mega snottet :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er jeg dog træt af at høre på undskyldningen for at manden sidder med pigebarnet i soveværelset om natten når hun skriger, at han er så træt at 'det ikke er ansvarligt' fordi han har været vågen i et par timer..

Hvem hulen er den voksne jeg skal ringe til når jeg i efterhånden over en måned på en god nat sover 3 timers afbrudt søvn??? :klap :klap

Jeg synes sgi også det er hårdt, især når vi har alt det andet også, men der er for hulen ikke noget der hedder at det kan man ikke!!! :shooter

Ej men hvad sker der for, at mænd er sådan nogle svagpissere :shooter

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, hvor er det anstrengende, at jeg efterhånden får myrekryb bare ved synet af min mor :wacko Jeg kan sket ikke overskue de kommende mange år, hvis de fortsætter i den dur...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er jeg dog træt af at høre på undskyldningen for at manden sidder med pigebarnet i soveværelset om natten når hun skriger, at han er så træt at 'det ikke er ansvarligt' fordi han har været vågen i et par timer..

Hvem hulen er den voksne jeg skal ringe til når jeg i efterhånden over en måned på en god nat sover 3 timers afbrudt søvn??? :klap :klap

Jeg synes sgi også det er hårdt, især når vi har alt det andet også, men der er for hulen ikke noget der hedder at det kan man ikke!!! :shooter

Det kan jeg virkelig godt forstå du er!! :kiss Stram op, mand! :klap

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er jo der, man som forælder bare bliver nødt til at finde ens superheltekræfter frem. Hvilket du jo har gjort i de sidste måneder every minute of every hour.. Jeg kan godt forstå, at du ikke kan overskue OGSÅ at skulle finde dem frem på hans vegne! :kiss :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, hvor er det anstrengende, at jeg efterhånden får myrekryb bare ved synet af min mor :wacko Jeg kan sket ikke overskue de kommende mange år, hvis de fortsætter i den dur...

Ja, det lyder da ikke helt optimalt :unsure har du altid haft det sådan med hende?

Del dette indlæg

Annonce ♥

De mænd der :shooter

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arrrg.. Nu har jeg i flere dage prøvet på at få A til at gøre noget ved de refills til vores blespand, som han har købt forkert på nettet. Der er bare ikke sket en skid.

I går fik han så printet returseddel og pakkelable hos min mor - og så kan jeg så pænt klare resten, hvis jeg vil have gjort noget ved lortet og få de næsten 200 kr tilbage.

Nu kan jeg så se på retursedlen at det skulle være gjort inden 14 dage :shooter Det er vel så en uge siden..

Så nu kan han sgu selv få lov at rode med det!

Hvis det så bare ikke var generelt, at han ikke får gjort noget ved tingene.. <_< Det er så forbandet typisk!

Kæft hvor gad jeg godt vi ikke havde fælles økonomi lige nu, så kunne han sgu selv få lov at bøde for de 200 kr!

Ydermere er han jo selvfølgelig blevet irriteret på mig hver gang, jeg har spurgt ham, om han havde fundet ud af noget med returneringen... Båtnakke!

Pyyyh, det var lige alle frustrationerne siden vi modtog de skide bleposer..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har kastet op hele natten... Føler jeg er blevet sparket i maven, er godt nok øm.

Tumling kræver opmærksomhed og jeg er bare træt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har kastet op hele natten... Føler jeg er blevet sparket i maven, er godt nok øm.

Tumling kræver opmærksomhed og jeg er bare træt!

Åh, ikke fedt! <_<

God bedring :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det lyder da ikke helt optimalt :unsure har du altid haft det sådan med hende?

Det har været skidt i mange år, men det bliver hastigt værre... Nok en kombi af, at min tolerance falder, og at hun bliver mere sær.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Max tigerramt baby og syg tumling med næsten 40 i feber som begge bare vil hænge på deres mor.

Samtidig er vi lige kommet hjem fra weekend og halvdelen af alle ungernes ting er stadig ikke pakket ud, så jeg springer rundt og leder hver gang jeg skal bruge noget

Føler mig en lille smule udfordret må jeg indrømme

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så må hr mand f***me komme ind i kampen :sm

Hvad sker der lige for de der mænd om natten. Hvis bare de misser et par timer så er hele verden ved at gå under

:kram til dig Malene, jeg håber så inderligt at tingene snart vender lidt for jer :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg bare har ondt i maven hver gang pigebarnet skal have mad. :boo :boo

:( :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pakkedrama fortsætter, og vi venter på pakke som blev lovet leveret torsdag, fredag og lørdag, to gange er den sendt retur med begrundelsen "fejl i adressen" to gange har min mand ringet og konstateret at adressen er korrekt, og igen lørdag klaget, og igen i morges klaget... nu står der på track-and-trace at de er på vej med pakken og han tramper igen rundt i huset og venter. Og det kan jo være alt fra nu til kl 21 eller slet ikke at den kommer. Ej men altså hvor svært kan det være Post Danmark man sku lissom tro de havde lidt erfaring?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arrrg.. Nu har jeg i flere dage prøvet på at få A til at gøre noget ved de refills til vores blespand, som han har købt forkert på nettet. Der er bare ikke sket en skid.

I går fik han så printet returseddel og pakkelable hos min mor - og så kan jeg så pænt klare resten, hvis jeg vil have gjort noget ved lortet og få de næsten 200 kr tilbage.

Nu kan jeg så se på retursedlen at det skulle være gjort inden 14 dage :shooter Det er vel så en uge siden..

Så nu kan han sgu selv få lov at rode med det!

Hvis det så bare ikke var generelt, at han ikke får gjort noget ved tingene.. <_< Det er så forbandet typisk!

Kæft hvor gad jeg godt vi ikke havde fælles økonomi lige nu, så kunne han sgu selv få lov at bøde for de 200 kr!

Ydermere er han jo selvfølgelig blevet irriteret på mig hver gang, jeg har spurgt ham, om han havde fundet ud af noget med returneringen... Båtnakke!

Pyyyh, det var lige alle frustrationerne siden vi modtog de skide bleposer..

Åh jeg kunne have skrevet det samme! Altså ikke lige med bleposer, men så generelt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh jeg kunne have skrevet det samme! Altså ikke lige med bleposer, men så generelt!

Ditto... <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Alt det fine drengetøj der bliver sat til salg, og man så slet ikke mangler noget som helst  <_<  :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pakkedrama fortsætter, og vi venter på pakke som blev lovet leveret torsdag, fredag og lørdag, to gange er den sendt retur med begrundelsen "fejl i adressen" to gange har min mand ringet og konstateret at adressen er korrekt, og igen lørdag klaget, og igen i morges klaget... nu står der på track-and-trace at de er på vej med pakken og han tramper igen rundt i huset og venter. Og det kan jo være alt fra nu til kl 21 eller slet ikke at den kommer. Ej men altså hvor svært kan det være Post Danmark man sku lissom tro de havde lidt erfaring?

Gud hvor irriterende :rolleyes

Men hvad i alverden er der i den pakke, siden han lader sig gå så meget på af det? :unsure

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.