tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Vi sidder stadig og glor på børneafdelingen øv !

Del dette indlæg

mig og manden ser x factor og vi fatter ikke hvorfor remee ikke sender de 2 havfrue piger med videre for de sang så godt, indtil manden i dag så sidder og genudsendelsen af talent og ser så de 2 havfrue piger optræde... ups, så gav det meget god mening at de ikke gik videre i x factor.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er DONE!

Som i: jeg trænger til søvn! Og søvn der er mere sammenhængende end 1-1,5 time af gangen!

Og oveni jobstart hvor jeg skal præstere HVER dag, føler jeg at jeg efterhånden hænger i laser.

Manden fatter det tydeligvis ikke, han snupper bare sofaen, hvis han forudser endnu en lortenat. (Han har dog Luna om natten, men hun sover jo som regel)

I nat var jeg så langt ude at jeg vrælede og intet kunne jeg samle mig om, da Liff igen var urolig og ked og INTET ville.

Jeg var 2my fra at kyle hende ud af vinduet :boo

Fuck en ringe mor at være!

I dag har jeg heller ikke muligheden for hvile, da manden igen bliver nødt til at køre efter noget vigtigt og har nu været væk i 2 timer.

I morgen tager han på "herretur" med en kammerat. De skal hente en motor i Svendborg. - kan slet ikke overskue det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er DONE!

Som i: jeg trænger til søvn! Og søvn der er mere sammenhængende end 1-1,5 time af gangen!

Og oveni jobstart hvor jeg skal præstere HVER dag, føler jeg at jeg efterhånden hænger i laser.

Manden fatter det tydeligvis ikke, han snupper bare sofaen, hvis han forudser endnu en lortenat. (Han har dog Luna om natten, men hun sover jo som regel)

I nat var jeg så langt ude at jeg vrælede og intet kunne jeg samle mig om, da Liff igen var urolig og ked og INTET ville.

I dag har jeg heller ikke muligheden for hvile, da manden igen bliver nødt til at køre efter noget vigtigt og har nu været væk i 2 timer.

I morgen tager han på "herretur" med en kammerat. De skal hente en motor i Svendborg. - kan slet ikke overskue det.

Kan i ikke bytte så han tager Liff et par nætter?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håndværkere! Splinternyt køkken men allerede med flere ridser og skrammer :klap

Del dette indlæg

Annonce ♥

At Tim bare ikke fatter hormoner... :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan i ikke bytte så han tager Liff et par nætter?

Liff ammer stadig om natten, så det er lidt svært.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Liff ammer stadig om natten, så det er lidt svært.

Altså når jeg er langt ude søvnmæssigt, tager A meget gerne Gunvor og bringer hende så ligesom bare til babsen og tager hende igen. Som oftest ender det med, at der bliver sovet længere stræk, fordi hun ikke kan dufte mig og mælken. Det gjorde vi også tit med Inger, og det fungerede!

95% af tiden med natteamning tager jeg bare nætterne selv, men jeg synes altså, det er helt fair at bede om. Mangel på søvn dræner jo én!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er DONE!

Jeg synes Maries forslag er godt. Du er nødt til at have noget søvn, søde! :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har skrevet mig op til nye lejligheder - desværre er der 1,5 års ventetid siger de :( og har desværre ikke mulighed for at finde noget privat.. Og det er for dyrt at bo her..

Men! Camille er afleveret ved farmor - og sørme så!!! Han har taget Leah med over til sin søster, hvor de bliver til i morgen! Hun er børnefri, så hun har lovet at lytte efter Leah i nat! Så er helt tryg.. Selvom jeg allerede savner hende!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har skrevet mig op til nye lejligheder - desværre er der 1,5 års ventetid siger de :( og har desværre ikke mulighed for at finde noget privat.. Og det er for dyrt at bo her..

Men! Camille er afleveret ved farmor - og sørme så!!! Han har taget Leah med over til sin søster, hvor de bliver til i morgen! Hun er børnefri, så hun har lovet at lytte efter Leah i nat! Så er helt tryg.. Selvom jeg allerede savner hende!

tror du ikke at det bliver godt med lidt DIG-tid så du kan koble af og få sovet?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså når jeg er langt ude søvnmæssigt, tager A meget gerne Gunvor og bringer hende så ligesom bare til babsen og tager hende igen. Som oftest ender det med, at der bliver sovet længere stræk, fordi hun ikke kan dufte mig og mælken. Det gjorde vi også tit med Inger, og det fungerede!

95% af tiden med natteamning tager jeg bare nætterne selv, men jeg synes altså, det er helt fair at bede om. Mangel på søvn dræner jo én!

Hun sover jo i dobbeltsengen efter første amning efter midnat, så kan ikke lige se hvor han skal tage hende hen? - hvis de går på værelset, så tror jeg virkelig ikke at der er nogen der får noget søvn overhovedet. Far har jo aldrig taget en nat, så det accepterer hun ikke sådan lige.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige måtte ringe grædende til min storebror og bede ham hente Adam :boo både J og jeg er total nedlagt af sygdom og kan ingenting og min mor er indlagt og kan derfor ikke hjælpe. Åh, min lille mus, håber han hygger sig hos onkel og kusine, men shit hvor jeg føler mig som en lorte-mor lige nu :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige måtte ringe grædende til min storebror og bede ham hente Adam :boo både J og jeg er total nedlagt af sygdom og kan ingenting og min mor er indlagt og kan derfor ikke hjælpe. Åh, min lille mus, håber han hygger sig hos onkel og kusine, men shit hvor jeg føler mig som en lorte-mor lige nu :(

Intet lortemor over at tilkalde ressourcer til barnet - tværtimod :kram2 God bedring!

Del dette indlæg

Annonce ♥

tror du ikke at det bliver godt med lidt DIG-tid så du kan koble af og få sovet?

Jo! Og jeg er SÅ glad for han valgte at tage til sin søster! Hun har selv en dreng, der er 4 mdr ældre end Leah. Han er så ved sin far, og hun blev helt vild da de ville komme fordi hun så har lidt ekstra tid til sin niece jo :)

Og jeg har hevet dynen på sofaen, og sat et afsnit x files på.. Rengøringen må vente til i morgen!

Men vil gerne brokke mig over jeg enten skal undvære cola eller bevæge mig ned i kiosken efter en!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg skal sidde her i sofaen og se min dag flyve afsted fordi jeg skal vente på at N gider at tage med mig ned og handle.

Jeg kan på ingen måde koble af når der er noget som skal gøres, og jeg har brug for det inden jeg skal på arbejde i nat :( Øv hvor jeg hader at være afhængig af ham og bil og armkræfter :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mor... Tag dog en bh på og se bare nogenlunde præsentabel ud, din gamle krage :angry og det der med at sidde og falde i søvn midt i selskabet er sq heller ikke nogen vinder <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mor... Tag dog en bh på og se bare nogenlunde præsentabel ud, din gamle krage :angry og det der med at sidde og falde i søvn midt i selskabet er sq heller ikke nogen vinder <_<

Ej, hvad?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih! Ville i kiosken efter cola... Men så er min pung åbenbart i pusletasker. Bah!!!! MÅ - HAVE - COLA!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er du ikke lovligt sart? (Tilsæt selv en knivspids ironi)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Intet lortemor over at tilkalde ressourcer til barnet - tværtimod :kram2 God bedring!

:kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih! Ville i kiosken efter cola... Men så er min pung åbenbart i pusletasker. Bah!!!! MÅ - HAVE - COLA!

Har du prøvet en akutbolig gennem kommunen?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, hvad?

Er du ikke lovligt sart? (Tilsæt selv en knivspids ironi)

Jeg får spat af at se på, at hun bare konsekvent skal ligne noget, der er løgn - og det hjælper ikke, at hun så heller ikke kan opføre sig bare sådan tilnærmelsesvis normalt <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er sikker på Adam har glæde af at komme ud til sin onkel hvor der er lidt overskud :kram Rigtig god bedring.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bræksyg tumling. Heldigvis er humøret forbavsende godt.

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.