Besvaret January 17, 2016 Mig selv i dag :(:kiss Man kan ikke være lige fed alle dage! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Mig selv i dag :( :kiss :kram - ikke så hård ved dig selv :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 :kiss Man kan ikke være lige fed alle dage! Åbenbart ikke! Skide mens man ikke skal bruge til noget mere! :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 :kiss :kram - ikke så hård ved dig selv :kram2 Tak! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Fik I afleveret hunden? Ja.. Og i dag kan jeg så høre på en masse løgne. Er bare mere ked af det hele, men lykkelig for han er videre! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Og alt det med vores hund - har kostet forholdet til min søster :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Hvorfor er weekenderne altid så korte? Jeg er slet ikke færdig med at lave ingenting! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Jeg er altså slet ikke klar til mandag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Ja.. Og i dag kan jeg så høre på en masse løgne. Er bare mere ked af det hele, men lykkelig for han er videre! Og alt det med vores hund - har kostet forholdet til min søster :( Av... :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Av... :( Ja... Det er slet ikke til at forstå.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Jeg er altså slet ikke klar til mandag! :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Og så er det lige i dag, Sofie skal skrige sig i søvn :( Åha, hvor jeg ikke er fan af tilværelsen lige nu! :( Og manden synes i øvrigt han er helt færdig, selvom det er ham der sov 8 timer i nat og ham der sov 30min i eftermiddag med syg Anna selvom det ikke er ham der har snot i kraniet og kriller i halsen :prik Heldigvis har han nu taget sin del i dag og det er ham der har fået Sofie til ro, for jeg havde på ingen måde overskuddet og roen til det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Og så er det lige i dag, Sofie skal skrige sig i søvn :( Åha, hvor jeg ikke er fan af tilværelsen lige nu! :( Og manden synes i øvrigt han er helt færdig, selvom det er ham der sov 8 timer i nat og ham der sov 30min i eftermiddag med syg Anna selvom det ikke er ham der har snot i kraniet og kriller i halsen :prik Heldigvis har han nu taget sin del i dag og det er ham der har fået Sofie til ro, for jeg havde på ingen måde overskuddet og roen til det. :kiss håber natten bringer søvn og bedring! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Ja... Det er slet ikke til at forstå.. Hvad havde hun med den at gøre? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Og så er det lige i dag, Sofie skal skrige sig i søvn :( Åha, hvor jeg ikke er fan af tilværelsen lige nu! :( Og manden synes i øvrigt han er helt færdig, selvom det er ham der sov 8 timer i nat og ham der sov 30min i eftermiddag med syg Anna selvom det ikke er ham der har snot i kraniet og kriller i halsen :prik Heldigvis har han nu taget sin del i dag og det er ham der har fået Sofie til ro, for jeg havde på ingen måde overskuddet og roen til det. Åh mand... :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Åh hvor bruger jeg meget energi på at tænke over økonomi :( ville ønske det snart vender, og min konto kan få det lidt bedre! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Folk der dømmer! :klap heldigvis findes karma ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Hvad havde hun med den at gøre? :unsure Jamen hun opdrætter den race.. Og hun havde købt ham, men så fik hun lavet en genetisk test, og det vidste sig han har noget med øjnene. Så han kan ikke bruges i avl. Opdrætteren ville ikke have ham igen, da hun ikke havde plads og vi havde snakket om at vi savnede hun.. Så vi måtte få han gratis, så længe vi ikke brugte han til udstilling og avl. Så min søster anbefalede jo han kom til os. Men min søster har så set sig sur på min kæreste, og svinet ham til - og sagt at hun er bekymret for Leahs trivsel, når hunden ikke kunne trives her!! Og nu er hun jo sur, fordi vi har sat hende i den her situation. Opdrætteren får os til at lyde som dyremishandlere... Jeg er SÅ træt af det... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Folk der dømmer! :klap heldigvis findes karma ;) Ja... Det er noget farligt noget at begive sig ud i... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2016 Folk der dømmer! :klap heldigvis findes karma ;) Godt der findes kaffe/kakao dates ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Det burde fucking være en lov, at man ikke kan blive syg, når man har en baby! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 1. Nat med drengene alene og ser så ud til min dag skulle starte kl 4 om natten...er det ikke den ene der er urolig så den anden....suk :-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Ja... Det er noget farligt noget at begive sig ud i...;) Jeg har sovet på det og jeg er mindre fjendsk overfor det hele lige nu :P Nogle mennesker tænder bare nogle røde lamper på mig :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 Godt der findes kaffe/kakao dates ;):P :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 18, 2016 ;) Jeg har sovet på det og jeg er mindre fjendsk overfor det hele lige nu :P Nogle mennesker tænder bare nogle røde lamper på mig :rolleyes Det kender jeg godt - begge dele ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites