Besvaret January 15, 2016 Max 24 timer efter mener jeg det er. Ellers har du ikke meldt ind, og så kan de ikke tjekke dog ordentligt :kram2 Okay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 har lige bestilt billeder smartphoto og først da de er betalt finder jeg ud af hvor min smartpoint er og hvad koden er, kunne ellers have sparet 125 kr i stedet for de 44 som er stadart tilbud ( og med en ordre på 444 kr så er det da os en slags penge) nå jeg har en måned til at bruge den rabat kode så mon ikke jeg får den brugt på et eller andet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Har ligget vågen den halve nat over det jobhalløj - argh!Hva øh.... hvordan går det her? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Hva øh.... hvordan går det her? :) Hehe af tilfældigheders vej endte de meste af snakken om min lille jobhovedpine ovre i voksensmalltalk - men kort fortalt har jeg fået tilbudt et job, der opfylder en masse parametre men til en lige lav nok løn - og så er jeg bare lidt i panik ved tanken om jobskifte og flytning (hvilket de to ting altid vil udlæse hos mig - men derfor trænger jeg stadig til nyt job og andet stedet bo :rolleyes ). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Jeg vil have en større seng <_< Og den brunsviger, jeg købte, havde bare overhovedet ikke nok nams på sig <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Jeg vil have en større seng <_< Og den brunsviger, jeg købte, havde bare overhovedet ikke nok nams på sig <_< Det er rigtig nemt at lave brunsviger selv og man kan jo lave ekstra nams ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Det er rigtig nemt at lave brunsviger selv og man kan jo lave ekstra nams ;) Spørgsmålet er om jeg tør, det indebærer en reel risiko for, at jeg ender med bare at æde nams :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!! Nu træder jeg hovedparten af bk over tæerne, men indtil du har haft et barn med seriøse spiseproblemer, så har du ingen ide om hvor hårdt det er! Jeg tog f***** gerne et barn som ikke sover over dette :boo :boo :boo Jeg tror ikke nogen af os er i tvivl om, at det du gennemgår er hårdere end hvad de fleste overhovedet kan forestille sig :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 15, 2016 Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!! Nu træder jeg hovedparten af bk over tæerne, men indtil du har haft et barn med seriøse spiseproblemer, så har du ingen ide om hvor hårdt det er! Jeg tog f***** gerne et barn som ikke sover over dette :boo :boo :boo Jeg har putte og søvntrælse børn, og føler mig ikke trådt over tæerne - jeg kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det er for jer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Hvorfor er det at jeg falder i søvn på sofaen kl 20 og vågner nu og er parat til en ny dag? :shooter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Den værste nat i flere uger, falder selvfølgelig natten op til barnedåben og oveni er jeg blevet forkølet og har fået kriller i halsen i løbet af det sidste døgns tid. Og Sofie er umiddelbart IKKE færdig med at være besat af en tiger. LÅRT! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!! Nu træder jeg hovedparten af bk over tæerne, men indtil du har haft et barn med seriøse spiseproblemer, så har du ingen ide om hvor hårdt det er! Jeg tog f***** gerne et barn som ikke sover over dette :boo :boo :boo Selvom det vi har været igennem med Naya slet ikk er så hårdt som det i går igennem, så forstår jeg dig virkelig godt! Fuck jeg synes også det har været hårdt at Naya har nægtet at spise, ikk har taget på, og hvert måltid har foregået med skrig og gråd både under og efter måltidet :( Alt det med Nayas spiseproblemer har været så meget hårdere end dengang Lucas vågnede hver time hele natten de første 9 mdr af hans liv. Ja det var også mega hårdt! Men for mig er det også klart værre når mit barn ikk vil spise og bare skriger i smerte :( Man føler sig så magtesløs når ens barn har så store problemer med at spise, fordi det jo er så vigtigt for deres overlevelse og trivsel. Så jeg forstår godt du synes det er pisse hårdt! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Den værste nat i flere uger, falder selvfølgelig natten op til barnedåben og oveni er jeg blevet forkølet og har fået kriller i halsen i løbet af det sidste døgns tid. Og Sofie er umiddelbart IKKE færdig med at være besat af en tiger. LÅRT! <_<Øv, hvor er det bare typisk - og træls!Jeg håber i får en fantastisk dag alligevel :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Kæmpe krammer til justme og Sofiee :kram Jeg ber til at jeres unge damer snart vil kunne spise uden skrig og skrål - og blive nogle dejligt tykke Michelin babyer... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Den værste nat i flere uger, falder selvfølgelig natten op til barnedåben og oveni er jeg blevet forkølet og har fået kriller i halsen i løbet af det sidste døgns tid. Og Sofie er umiddelbart IKKE færdig med at være besat af en tiger. LÅRT! <_<:kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Og med al respekt for at madproblemer er værre, så er det satme heller ikke sjovt at være blevet vækket hver halve time i nat :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Og med al respekt for at madproblemer er værre, så er det satme heller ikke sjovt at være blevet vækket hver halve time i nat :zzz Og så er det bare slet ikke nogen konkurrence! :kram til dig! Det er skidehårdt at sove så lidt ad gangen :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Og så er det bare slet ikke nogen konkurrence! :kram til dig! Det er skidehårdt at sove så lidt ad gangen :zzz Hehe nej nej slet ikke. Og tak for kram :kiss Vi har heldigvis mange gode nætter, men i nat var fiseme ikke en af dem <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Den værste nat i flere uger, falder selvfølgelig natten op til barnedåben og oveni er jeg blevet forkølet og har fået kriller i halsen i løbet af det sidste døgns tid. Og Sofie er umiddelbart IKKE færdig med at være besat af en tiger. LÅRT! <_< Årh lorte-timing :kram Håber I får en dejlig dag alligevel :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Min kæreste er irriterende i dag.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Den værste nat i flere uger, falder selvfølgelig natten op til barnedåben og oveni er jeg blevet forkølet og har fået kriller i halsen i løbet af det sidste døgns tid. Og Sofie er umiddelbart IKKE færdig med at være besat af en tiger. LÅRT! <_< Åh øv bøv. Jeg håber I får en rigtig go dag og måske endda kan grine af det i aften (eller om 10 år Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Hehe nej nej slet ikke. Og tak for kram :kiss Vi har heldigvis mange gode nætter, men i nat var fiseme ikke en af dem <_< Øv!! Det er vist nemmere at håndtere, når man er i træning :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!! Nu træder jeg hovedparten af bk over tæerne, men indtil du har haft et barn med seriøse spiseproblemer, så har du ingen ide om hvor hårdt det er! Jeg tog f***** gerne et barn som ikke sover over dette :boo :boo :boo Der er bare noget helt grundlæggende ved det med, om ens barn spiser :kram2 Selvfølgelig bliver man selv presset af mangel på søvn, men panikken når ens barn ikke spiser er noget helt andet. Jeg tror ikke, at du træder nogen over tæerne, og jeg kan godt forstå, at du har svært ved at holde det ud :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!! Nu træder jeg hovedparten af bk over tæerne, men indtil du har haft et barn med seriøse spiseproblemer, så har du ingen ide om hvor hårdt det er! Jeg tog f***** gerne et barn som ikke sover over dette :boo :boo :boo Ej, det lyder også virkelig hårdt med alt det lille E og I kæmper med og jeg føler virkelig med jer pg ønsker jer det bedste :kram Men ja, du træder i hvert fald mig over tæerne! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 16, 2016 Ej, det lyder også virkelig hårdt med alt det lille E og I kæmper med og jeg føler virkelig med jer pg ønsker jer det bedste :kram Men ja, du træder i hvert fald mig over tæerne! :ditto til det hele Del dette indlæg Link to post Share on other sites