tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Der kommer vand ind gennem loftet i vores soveværelse - formentlig pga en lille revne i en tagplade. Men det er åbenbart ikke noget man kan reparere så længe der er frost, uden at gøre mere skade end gavn. :shooter

Endnu værre er, at der er kommet vand ind længe, vi har bare ikke opdaget det før for nyligt, hvor vi fandt ud af det fordi gulvtæppet var vådt bag og under mit sengebord og sengen. <_< Og må jeg tilføje skimmelhalløj på væg, bagsiden sengens hovedgærde, i gulvtæppe, sengebord og alt hvad jeg havde i nederste skuffe i mit natbord - her i blandt i Theodors første sæt tøj, futter og hue :(

Jeg begriber ikke hvordan vi ikke har opdaget det noget før.

Vask det med rodalon, det skulle gerne fjerne skimmelsvampen uden at beskadige tøjet.

Men virkelig surt :(

Del dette indlæg

Fuck noget LORT! :( :kram

Det er kæmpe bæ :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej for filan - det er sgu da lige til at tude over!

Ja det er godt nok op ad bakke <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er til gengæld nærmest blevet sat fra bestillingen af junior herhjemme. Efter at Sigrid er kommet, er det jo min mand, der gør rigtig meget med junior - og selvom jeg så forsøger at springe til, når jeg kan få hænderne fri, så er jeg sq ofte ikke særlig efterspurgt længere :rolleyes Måske han alligevel skal betale sit kørekort selv :chin:

Håber næsten det går sådan. Ej, jeg ville bare ønske, at vi var lige gode - i hvert fald i sovesituationer... Det er fint nok, at mor er bedst at tegne med og far er bedst til legeplads. Men de der helt basic dagligdagsting burde være lige gode

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vask det med rodalon, det skulle gerne fjerne skimmelsvampen uden at beskadige tøjet.

Men virkelig surt :(

Alt er/bliver vasket.. Det eneste jeg er bekymret for er gulvtæppet. Det kræver måske nok lige en tæpperenser.

Så skal vi bare have frosten væk så taget kan blive lappet. Ind til da kan vi bare lade det dryppe <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så sov dog for fanden, møgunge! Og skrid så, lortetiger! :gal

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er til gengæld nærmest blevet sat fra bestillingen af junior herhjemme. Efter at Sigrid er kommet, er det jo min mand, der gør rigtig meget med junior - og selvom jeg så forsøger at springe til, når jeg kan få hænderne fri, så er jeg sq ofte ikke særlig efterspurgt længere :rolleyes Måske han alligevel skal betale sit kørekort selv :chin:

Du stikker bare ungen en smøg, så er den ged barberet!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over, at vores latterlige Netto havde ALT chokolade på tilbud til ingen penge! Som i nærmest gratis! Hvad fanden skal det nu til for altså! Jeg er så sur over det, at jeg overhovedet ikke gider at være tilfreds med, at jeg rent faktisk ikke købte noget! For første gang nogensinde har mit krejlergen og min søde tand rottet sig sammen mod mig. Det er ikke fair.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over, at vores latterlige Netto havde ALT chokolade på tilbud til ingen penge! Som i nærmest gratis! Hvad fanden skal det nu til for altså! Jeg er så sur over det, at jeg overhovedet ikke gider at være tilfreds med, at jeg rent faktisk ikke købte noget! For første gang nogensinde har mit krejlergen og min søde tand rottet sig sammen mod mig. Det er ikke fair.

:lol :lol min mand lider også big time - han er så ramt af både sukkertrang og rødvinsabstinenser :rolleyes Ham ville virkelig synes, at det var bittert at passere billigt knas ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du stikker bare ungen en smøg, så er den ged barberet!

Hehe, jeg har ikke sat cigaretkriterium på - jeg er gammel storryger - næh, hvis han er flittig i gymnasiet, så skal mor nok betale (medmindre han bliver ved med ikke at ville give sin mor et kys, når han kommer hjem fra vuggeren, naturligvis ;) ).

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fuck en træls mand jeg har her om natten...Han lover efter kæmpe skænderi igår at vi starter på en frisk og ændrer nogle ting. Han melder sig til at sove i stuen med Niklas og jeg Tar soveværelset med Tobias...og aftaler vi kalder på hinanden hvis vi får brug for hjælp...

Vågnede så for en time siden ved at Niklas græder højere end nogensinde og manden ligger på sofaen lige ved siden af og sover :-(

Vækker ham frustreret og får ham til at give lidt mad hvorefter han så bare ligger vågen baby fra sig...og jeg brokker mig så over det og får så et kæmpe møg fald igen igen :-(

Del dette indlæg

Annonce ♥

At ændre sin døgnrytme sucks. Mit vækkeur er sat til at ringe kl.4:30, men i nat vågnede jeg ved (troede jeg i hvert fald) at vækkeuret ringede kl.00:30 og kl.2:10. Opdagede først at der var lang tid til jeg skulle op, efter jeg havde tumlet mig ud på badeværelset og i det ene tilfælde børstet tænder. <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fuck en træls mand jeg har her om natten...Han lover efter kæmpe skænderi igår at vi starter på en frisk og ændrer nogle ting. Han melder sig til at sove i stuen med Niklas og jeg Tar soveværelset med Tobias...og aftaler vi kalder på hinanden hvis vi får brug for hjælp...

Vågnede så for en time siden ved at Niklas græder højere end nogensinde og manden ligger på sofaen lige ved siden af og sover :-(

Vækker ham frustreret og får ham til at give lidt mad hvorefter han så bare ligger vågen baby fra sig...og jeg brokker mig så over det og får så et kæmpe møg fald igen igen :-(

Det lyder godt nok ikke sjovt! :(

Er det fordi storebror tit vågner om natten eller fordi lillebror vågner meget ofte, at din mand skal hjælpe om natten?

Måske han skal stå for storebror i stedet, for baby-natpasning har han da vist fejlet! :unsure

Under alle omstændigheder er det i hvert fald ikke i orden, at han skælder dig ud! :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

At ændre sin døgnrytme sucks. Mit vækkeur er sat til at ringe kl.4:30, men i nat vågnede jeg ved (troede jeg i hvert fald) at vækkeuret ringede kl.00:30 og kl.2:10. Opdagede først at der var lang tid til jeg skulle op, efter jeg havde tumlet mig ud på badeværelset og i det ene tilfælde børstet tænder. <_<

Hvorfor skal du op så tidligt? Hvad er dit nye job? :chin:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gab.

Tænk sig at jeg for 3 gang skal aflyse/rykke en aftale med en.. Pinligt.

Men orker ikke noget som helst, når Leah ikke sover.. Som i SLET IKKE SOVER..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæft jeg er træt af det blæsevejr... Man kan jo ikke holde ud at være ude!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvorfor skal du op så tidligt? Hvad er dit nye job? :chin:

Har fået arbejde på en mostfabrik. Skal møde kl.7 og bussen kører fra Odense kl.5:45.

Del dette indlæg

Annonce ♥

At putte overtræt baby der ikke giver op så let OG være der for mor-trængende storebror er svært!!! At undgå at føle sig uduelig i processen er faktisk umuligt :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

At putte overtræt baby der ikke giver op så let OG være der for mor-trængende storebror er svært!!! At undgå at føle sig uduelig i processen er faktisk umuligt :(

:kram2 vikle?

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 vikle?

Jeg ville helst have ham i liften så mig og W kunne kramme ordentligt når N sov. Og nu sover han :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville helst have ham i liften så mig og W kunne kramme ordentligt når N sov. Og nu sover han :yay

:yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stadig syg <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

At det er 3 dag at jeg fryser... Mine fingre er kolde og mine fødder er kolde og jeg fryser... Jeg har en ekstra trøje på og det hjælper ingenting... Der er varme på men alligevel fryser jeg...  :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

At det er 3 dag at jeg fryser... Mine fingre er kolde og mine fødder er kolde og jeg fryser... Jeg har en ekstra trøje på og det hjælper ingenting... Der er varme på men alligevel fryser jeg...  :(

Tykke strømper, skiundertøj og så en tak mere på radiatoren. :)

Det er ikke sjovt at fryse. :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

At være blevet så stor og tyk nu at strikketøjet ikke kan være der uden at jeg spænder vildt i skuldrene. Det er jo helt uhørt, hvis det ender med jeg ikke kan strikke!?!

Upqo4xv.jpg

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.