Besvaret December 19, 2015 Endelig en pige der sover. Det har så os 4 timer vi stod op og normalt bliver hun puttet omkring kl 8 nede i dp... Ej hun snorker, og jeg er lænket til sofa da hun ligger på mig, hmm mon man selv skal nappe en lur? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 Jeg tror at jeg er syg :( Jeg har sådan en underlig fornemmelse i halsen og min næse er stoppet.. Og så føles mit syn konstant som én der lige i samme øjeblik har åbnet øjnene op... Og jeg har stadig 2 Arbejdsdage i aftentimerne og så kommer N's lillesøster og hendes veninde på mandag (:rolleyes) orker det ikke :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 Låst rygsøjle og gigantisk hovedpine til følge :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 Min hund har ondt, har talt med dyrlægevagten som ikke mener det er akut og vi skal se tiden an, men føj for pokker jeg får ondt i maven over at se min stakkels hund gå rundt på tre ben :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 Til at begge unger sover. Virkelig nederen at have det sådan, men har det bare som om, jeg er blevet kørt over af en bus, så alt lyd gør ondt og alt berøring er lidt uoverskuelig... :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 Til at begge unger sover. Virkelig nederen at have det sådan, men har det bare som om, jeg er blevet kørt over af en bus, så alt lyd gør ondt og alt berøring er lidt uoverskuelig... :( Det glæder jeg mig til hver dag. I hvert fald en del af mig. :D Go bedring. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 Det glæder jeg mig til hver dag. I hvert fald en del af mig. :D Go bedring. :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 At komme hjem til et køkken der flyder i brugte tallerkner og tomme smør/leverpostejs æsker fordi man ikke lige har gidet sætte i opvaskeren og skifte skraldepose... Nøøøøøøj jeg er rasende... Også vil jeg skide på at de går og monterer i byggeriet... Aftensmad er når der engang er et køkkenbord.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 At naboen ringede 15 minutter før aftensmaden var klar, og inviterede D på øl. Jamen tak for at smutte lige inden maden er klar! Tænker den øl godt kunne have ventet til N var puttet. Eller i det mindste til efter aftensmad. Mænd! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 Hehe tak. Og ja sovende børn er altid dejlige, true :D Men idag glæder jeg mig ekstra. Den ene har heldigvis lagt sig. :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 Mit hjerte er revet over... Min gamle klassekammerat har lige skrevet deres dreng er død.. Han er 14 dage ældre end Leah.. Kan slet ikke rumme det indeni!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 Mit hjerte er revet over... Min gamle klassekammerat har lige skrevet deres dreng er død.. Han er 14 dage ældre end Leah.. Kan slet ikke rumme det indeni!!!!! Nej hvor forfærdeligt! :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 Det glæder jeg mig til hver dag. I hvert fald en del af mig. :D Go bedring. :ditto :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 Mit hjerte er revet over... Min gamle klassekammerat har lige skrevet deres dreng er død.. Han er 14 dage ældre end Leah.. Kan slet ikke rumme det indeni!!!!! Åh nej hvor frygteligt :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 Mit hjerte er revet over... Min gamle klassekammerat har lige skrevet deres dreng er død.. Han er 14 dage ældre end Leah.. Kan slet ikke rumme det indeni!!!!!Puha :( :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 Jeg kan slet ikke rumme det.. Min veninde begravede sine børns far(hendes eks mand), der ikke engang var 40, tidligere på ugen.. Alt for meget død! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 Shit stress, mandens bror skrev lige et svar på en besked manden sendte i går (hvornår skal vi komme 2. Juledag og skal vi have noget med (familie julefrokost)). I dag skriver storebroderen øhhh har vi en aftale d. 26. Ja, spade du har ligesom selv aftalt med din mor at juleaften er hos onkel og anden juledag hos jer. Det havde de sku glemt (til deres forsvar så har de os haft en hård sommer og efterår hvor de har kæmpet med kommunen ang deres multi handicappet barn) nåh de skulle lige snakke om det og så vende tilbage. Jeg ringede til svigermor og sagde at det havde broren glemt med anden juledag men om vi ikke skulle holde det hos os, vi har pladsen nu hvor det kommer som en overraskelse for dem. Det synes hun var en god ide og på et kvarter så havde vi planlagt menuen samt delt ud at hver familie skulle have noget mad med så vi ikke skal stå med det hele. Vi skal bare lige dække op til 13 voksne og 4 børn samt Klaudia (det er plads til 12 ved vores spisebord men der er plads i stuen så mon ikke det går. Det skal nu nok blive hyggeligt og nu har min planlægger hjerne fået ro hvor det er på plads og heldigvis for vi fandt ud af det før jul og ikke efter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 Jeg magter ikke flere aftener med bund ulykkelig baby :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 Ikke at have en barnepige på tirsdag hvor der er juleafslutning til håndbold Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 Jeg magter ikke flere aftener med bund ulykkelig baby :(Åh, det er så urimeligt hårdt! :(:kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 Mit hjerte er revet over... Min gamle klassekammerat har lige skrevet deres dreng er død.. Han er 14 dage ældre end Leah.. Kan slet ikke rumme det indeni!!!!!Åh nej da :( Af hvad? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Åh nej da :( Af hvad?Hun skrev det ikke.. Hun opdaterede bare at han var blevet alvorligt syg den 7. december og død den 14.. Og begravet i dag.. Kan slet ikke forstå det.. Så uretfærdigt.. For filan, 1 December har hun lagt et billede på Facebook om at hun glædede sig til at fejre hans første jul. :boo kan slet slet slet ikke rumme hvor uretfærdigt det er.. Leah er så blevet småsyg, og aldrig har jeg været så bange altså!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Har måske 5 par høje stiletter tilbage... Nu hvor jeg har sorteret igen. Havde 70 par engang. Føler mig gammel :-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Har måske 5 par høje stiletter tilbage... Nu hvor jeg har sorteret igen. Havde 70 par engang. Føler mig gammel :-( Kender følelsen. For to år siden havde jeg 80 par sko :blush - i dag har jeg 12 par tilbage. Føler mig kedelig og gammel... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2015 Jeg har snart heller ikke flere stiletter tilbage (og dem jeg har, bruger jeg ekstremt sjældent - det kan meget vel have været et år siden sidst). Men jeg synes personligt, det er langt federe at have noget lækkert FORNUFTIGT fodtøj - som fx mine elskede Ilse Jacobsen gummistøvler - end alle de discount-skod-hæle, jeg havde da jeg var teenager :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites