Besvaret December 7, 2015 Vil bar brokke lidt over at min krop ikke snart synes den skal føde vores lille dreng altså....kom nu ! Hader ventetid og minus energi for så er tiden altså lang med 2 uger til termin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2015 Jeps han er ligeglad når det ikke er ham der skal have dem op om morgenen. ... Det må nu også være fristende lige at trække den et par timer, hvis man kun har sine børn begrænset tid... Men smart er det selvfølgelig ikke :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2015 Øv vinnus :kram2 jeg kan også virkelig mærke når Mathilde rigtig har fået lov til at "hygge sig" hos far med længe oppe i weekenden. Det er virkelig en hård start på ugen. Og den nye skolereform gør det også svært, syns god nok det er lange dage og et træt barn jeg har, fordi hun jo også gerne vil nå at være lidt i sfo og lege/være kreativ, samt gå til fritidsaktivitet. Der er virkelig ikke meget krudt tilbage, selv om hun nærmest kommer i seng så snart det kan lade sig gøre.Fair nok at de er længe oppe fredag og lørdag, men søndag bør de altså være her senest kl 19.30, så de kan være i seng senest kl 20.30. De lange dage er nemlig hårde for dem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2015 ... Det må nu også være fristende lige at trække den et par timer, hvis man kun har sine børn begrænset tid... Men smart er det selvfølgelig ikke :(Fristende ved jeg ikke om Han tænker i, for nogle søndage har jeg fået dem kl 16, fordi det passer ham der. I går var det vist fordi de fik besøg efter aftensmaden og så lige skulle se julekalender. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2015 At det halløj med ridser på vores bil, bare er noget værre bøvl og forsikringsselskabet bare er ude på at snyde.. Det er ekstra træls, fordi det jo er min kusine der har lavet skaderne og jeg er sgu lidt bekymret for om det skaber dårlig stemning :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2015 I morgen får vi svar på om bonus kan starte i sin gamle bh. Hvis ikke, har alt det her været spild af tid. Penge, tårer, kræfter. Kamp. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2015 At det halløj med ridser på vores bil, bare er noget værre bøvl og forsikringsselskabet bare er ude på at snyde.. Det er ekstra træls, fordi det jo er min kusine der har lavet skaderne og jeg er sgu lidt bekymret for om det skaber dårlig stemning :( Men så er det vel hendes forsikring, der skal dække det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2015 Men så er det vel hendes forsikring, der skal dække det? Jaja, men de prøver at "snyde" ved at min kusine skal betale selvrisiko 2 gange eller også vil de ikke anerkender nogle af ridserne, som noget hun har lavet og så skal vi betale osv <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2015 Jaja, men de prøver at "snyde" ved at min kusine skal betale selvrisiko 2 gange eller også vil de ikke anerkender nogle af ridserne, som noget hun har lavet og så skal vi betale osv <_<What?!?! Ej hvor fesent!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2015 At det halløj med ridser på vores bil, bare er noget værre bøvl og forsikringsselskabet bare er ude på at snyde.. Det er ekstra træls, fordi det jo er min kusine der har lavet skaderne og jeg er sgu lidt bekymret for om det skaber dårlig stemning :( Det lyder altså bare rigtig træls :( Det er drænende nok i forvejen at skulle bøvle med den slags, men kan godt forstå at du bekymrer dig ekstra over det, når det nu er din kusine. Man gider jo ikke ligefrem dårlig stemning over et par ridser, men omvendt gider man jo heller ikke ridser i bilen. Håber at det hele løser sig, så forsikringen strammer sig an og det hele kan forløbe i fred og fordragelighed, så I snart kan lægge det bag jer igen :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2015 At hverken N eller jeg gider at lave mad.. Vi har heller ikke taget noget op fra fryseren. Vi har ikke råd til at bestille :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2015 What?!?! Ej hvor fesent!!! Ja, det er mega flad! Svend fik vist overbevist manden om at vi i hvert fald ikke skal betale, men så mener han at det er 2 skader, selvom hun ligesom lavede det på samme tid, fordi han mener hun har kørt frem og tilbage og ind i bilen 2 gange for ellers kan det jo ikke være sådan. Bla bla! Nu hænger hun jo på den med evt dobbelt selvrisiko og det er sgu også træls op til jul <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2015 Det lyder altså bare rigtig træls :( Det er drænende nok i forvejen at skulle bøvle med den slags, men kan godt forstå at du bekymrer dig ekstra over det, når det nu er din kusine. Man gider jo ikke ligefrem dårlig stemning over et par ridser, men omvendt gider man jo heller ikke ridser i bilen. Håber at det hele løser sig, så forsikringen strammer sig an og det hele kan forløbe i fred og fordragelighed, så I snart kan lægge det bag jer igen :kram2 Tak :kiss Hun er heldigvis sådan en happy go lucky kind of girl, men derfor er det sgu træls alligevel og hun kan jo også blive træt af snyder forsikringsfolk osv.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2015 Ja, det er mega flad! Svend fik vist overbevist manden om at vi i hvert fald ikke skal betale, men så mener han at det er 2 skader, selvom hun ligesom lavede det på samme tid, fordi han mener hun har kørt frem og tilbage og ind i bilen 2 gange for ellers kan det jo ikke være sådan. Bla bla! Nu hænger hun jo på den med evt dobbelt selvrisiko og det er sgu også træls op til jul <_< Ej for fanden! Det er bare ikke ok, når man tænker på hvor meget man betaler i forsikring Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2015 Håber seriøst ikke Z's mor trækker den 2 uger mht. at godkende hendes adresseflytning. Det ville være totalt ude og skide, hvis hun lige får lov at køre en sidste omgang chikane på et så vigtigt punkt. Hvis hun trækker den to uger, kan resolutionen som stv har lagt, ikke starte. Lort. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2015 Ej for fanden! Det er bare ikke ok, når man tænker på hvor meget man betaler i forsikringPræcis! Synes virkelig det er optrækkeri <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2015 Av :boo Im har lige bidt hul i min brystvorte :boo :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2015 Av :boo Im har lige bidt hul i min brystvorte :boo :boo :blink av for pokker!! Hvad gør man i sådan en situation? Lader babyen spise videre selvom det evt bløder eller stopper man bare?:unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2015 :blink av for pokker!! Hvad gør man i sådan en situation? Lader babyen spise videre selvom det evt bløder eller stopper man bare?:unsureBider i dynen og lader ham sutte videre. Han sover, så det er ikke med vilje :( men han har aldrig haft bidt hul før, så ved ikke lige hvad der sker :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2015 Bider i dynen og lader ham sutte videre. Han sover, så det er ikke med vilje :( men han har aldrig haft bidt hul før, så ved ikke lige hvad der sker :chin: Øv altså :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2015 Bider i dynen og lader ham sutte videre. Han sover, så det er ikke med vilje :( men han har aldrig haft bidt hul før, så ved ikke lige hvad der sker :chin:Jeg var dælme stoppet med at amme barnet :o I søvne eller ej..Hvor gammel er det han er? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2015 For helvede hvor ville jeg gerne i seng. ALENE i seng. Men E vågner så snart jeg lægger hende fra mig. Argh! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2015 Argh luksus problem - Jeg har ikke mere hjemmekogt hyldeblomst saft - så nu skal jeg ud og købe "skod" saft Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2015 Argh luksus problem - Jeg har ikke mere hjemmekogt hyldeblomst saft - så nu skal jeg ud og købe "skod" saftargh øv. Jeg har 2 flasker solbærsaft tilbage før det er slut her. Hjemmelavet er bare bedre Del dette indlæg Link to post Share on other sites