tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Jeg ved ikke om det er pga hormoner eller hvad, men jeg KAN IKKE have at N køre rundt derinde. Ikke nok med det, så kører min far også bus derinde.. Der sker nok ingenting, men jeg kan få helt angst over tanken at de faktisk er i farezonen -for at transportere folk fra A til B :(

Del dette indlæg

Jeg ved ikke om det er pga hormoner eller hvad, men jeg KAN IKKE have at N køre rundt derinde. Ikke nok med det, så kører min far også bus derinde.. Der sker nok ingenting, men jeg kan få helt angst over tanken at de faktisk er i farezonen -for at transportere folk fra A til B :(

:kram 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Er det begrundet mistanke? Er der nogen der ved noget? Får helt ondt i maven over det, men kan ikke finde ud af om jeg overdriver?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er vidst afblæst nu :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lad os håbe det var det så. Har du hørt fra din N? Og din far?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså hvor klam en tanke det end er, så går jeg nok lidt ud fra, at der sker terrorforsøg flere gange i DK, men at offentligheden bare ikke får det at vide, hvis det kan undgås... Om der har været nået denne gang, det aner jeg ikke, men det ville ikke undre mig, om men engang imellem får bremset noget inden "vi" opdager det...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså hvor klam en tanke det end er, så går jeg nok lidt ud fra, at der sker terrorforsøg flere gange i DK, men at offentligheden bare ikke får det at vide, hvis det kan undgås... Om der har været nået denne gang, det aner jeg ikke, men det ville ikke undre mig, om men engang imellem får bremset noget inden "vi" opdager det...

Det tror jeg du har helt ret i. Om end jeg ikke har lyst til at tænke over det :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yay vi har lige vundet en tur på børnemodtagelsen med CE :( Hans hoste bliver bare værre og værre aå de ville gost lige have ham op til tjek.

Og mor her er bare træt med mega kvalme og halsbrand...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yay vi har lige vundet en tur på børnemodtagelsen med CE :( Hans hoste bliver bare værre og værre aå de ville gost lige have ham op til tjek.

:kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih er så irriteret på mig selv. Vi har besøg af min kærestes to bedste kammerater i denne weekend. De er søde og rare, men de tre sammen fylder bare hele huset. Jeg er kravlet i seng med film og strikketøj, men er vildt træt og vil egentlig gerne bare sove, hvilket jeg ikke kan fordi de spiller musik og larmer ;) og jeg burde virkelig tage mig sammen og unde min kæreste det, men jeg kan mærke at jeg faktisk er vildt irriteret. Det er så træls, for helt ærligt så er de jo ikke dumme eller noget. Jeg er bare tyk, træt og sur og ville ønske der var ro!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad bilder den sig ind og slette mit indlæg :klap

Nå, jeg havde forsøgt at skrive at det vil jeg faktisk håbe du har ret i... Formålet med terror er st sprede frygt, og medierne er ufatteligt gode til at hjælpe det på vej. Så jo mere der kan stoppes uden vi ved det, vel egentlig jo bedre

Lige præcis. Så hellere at politiet holder de forpurrede forsøg hemmelige. Og sådan tror jeg også de tænker...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kæreste og hans venner der river gulvet op i garagen. Fuck det larmer!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lad os håbe det var det så. Har du hørt fra din N? Og din far?

Min far havde helt tilfældigt fri (hvilket han aldrig har) og N ringede for 30 min siden. Tak fordi du spørger! Det gjorde mig glad :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil godt brokke mig over jeg faldt i søvn i eftermiddag og ingen vækkede mig, så nu er jeg enormt frisk. Og her er simpelthen så vidunderligt stille lige nu. Jeg ved jo godt jeg burde sove og jeg fortryder det i morgen hvis jeg ikke gør  :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

:blink :blink :blink Hormonella breakdown incoming....

Ok, så vi skal jo annoncere nyheden til familien efter NF i morgen. Alle får sådan et helt normalt kort, bortset fra min mor, som skulle have et meget personligt kort med noget indforstået humor. Og helt true til vores kaotiske og uordentlige personligheder, så laver vi det selvfølgelig natten inden vi skal afsted <_<

Og når man gør den slags og ikke er i god tid og ordentligt forberedt, så sker ting som det her... printeren beslutter sig for at dø. Nu. Af alle dage. Så jeg ikke kan printe kortet til min mor.

Nu må vi alternativt spurte ind i et print butik efter scanningen i morgen. Hvilket ikke bare er super pinligt (og der skal ellers meget til at gøre mig forlegen normalt), fordi det bare er et pinligt og alt for personligt kort at komme med sådan et sted og nu ender vi så også med at komme super meget for sent på grund af det også. Jeg tuder lidt indeni lige nu. Og er nede på tre timer tilbage, som jeg kan nå at sove i, inden vi skal afsted.

Hvornår pokker jeg mon lærer det? :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

God bedring :kram

Marius hoster også igen (lyder som falsk strubehoste) men heldigvis ikke så voldsom :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vågnede ved mandens tlf ringede her for 5 min og spændende op for at selvom det var vigtig. Så nu er jeg lys vågen :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fuck. Jeg er svimmel. Sådan "det hele sejler og verden vender forkert"-svimmel. Hvorfor er jeg pludselig det midt om natten og HVORFOR lige i den weekend, hvor Tulle skal døbes?! Please please please lad det være væk, når vi står op og please lad det kun være mig, der er ramt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fuck. Jeg er svimmel. Sådan "det hele sejler og verden vender forkert"-svimmel. Hvorfor er jeg pludselig det midt om natten og HVORFOR lige i den weekend, hvor Tulle skal døbes?! Please please please lad det være væk, når vi står op og please lad det kun være mig, der er ramt!

Arg! Hvordan går det?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op. En kæmpe bunke kram sendes lige afsted lidt sporadisk. Der er tilsyneladende en del der kan bruge dem efter en skod nat

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min far havde helt tilfældigt fri (hvilket han aldrig har) og N ringede for 30 min siden. Tak fordi du spørger! Det gjorde mig glad :kiss

Det var godt at høre. Det må have givet dig ro.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Arg! Hvordan går det?

Ikke helt godt. Det virker ok nogle gange, men så kommer der lige et "anfald", hvor det hele vender rundt og jeg hverken kan sidde eller stå og egentlig dårligt nok heller ligge. Virkelig creepy. Og min mave er mærkelig også. De andre virker til at have det fint, Valdemar var dog lidt fumlet på fødderne lige da han stod op. For Søren da, hvor skal jeg (vi!) bare ikke invaderes af sygdom nu!!!!

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.