Besvaret November 9, 2015 Har glemt min ekstra trøje på arbejdet og fryser helt vildt nu. Jeg vil have sommeren tilbage - lige nu! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Min mand ringede og sagde at han kom 5 min for sent hjem. De 5 min blev til en halv time. I forvejen arbejder han ALTID et kvarter ekstra. Han har ikke set Inger hele weekenden og vi kommer sent hjem i morgen, og i dag når de at få 1 1/2 time sammen! Og så er jeg bare smadret oven på sukkerbelastning i dag og alt i alt en sur kælling... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Det lyder ikke godt, søde Anita :kram2 Måske jeg lige skal invitere mig selv om til kaffe og en sludder en af dagene? :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 I dag har bare været :numse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 At i her på BK tvinger mig til at lave and imorgen!!! Det er bare ikke okay at skrive om god mad på et forum fuldt af gravide kvinder!!!Generelt god mad, selvom man ikke er gravid ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 I dag har bare været :numse:kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 I dag har bare været :numse :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 At vores Thailands tur muligvis bliver aflyst pga S skal opereres og man må åbenbart ikke rejse 2 mdr efter operationen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 :kram2 :kram Tak. Det har været historiens korteste arbejdsdag 45 minutter før jeg blev ringet hjem :( 2 x syge børn og en mand der da jeg kom hjem meldte sig fuldstændig ud af kampen :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 At vores Thailands tur muligvis bliver aflyst pga S skal opereres og man må åbenbart ikke rejse 2 mdr efter operationen <_< Ej :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 At vores Thailands tur muligvis bliver aflyst pga S skal opereres og man må åbenbart ikke rejse 2 mdr efter operationen <_<Åh nej! Hvad skal han dog opereres for? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Åh nej! Hvad skal han dog opereres for? Noget brusk halløj i sit knæ, men han er ikke dækket af sit sundhedskort i 2 mdr efter operationen <_< Måske kan det lade sig gøre, hvis han kan tegne en ekstra forsikring gennem vores eget selskab eller hvis vi rykker rundt på det sidste af mit barsel. Men det er enten dyrt eller totalt besværligt og jo ikke sikkert at arbejde går med til det :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Tak. Det har været historiens korteste arbejdsdag 45 minutter før jeg blev ringet hjem :( 2 x syge børn og en mand der da jeg kom hjem meldte sig fuldstændig ud af kampen :prik No! :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Ej :( Ja, det er mega træls :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Tak. Det har været historiens korteste arbejdsdag 45 minutter før jeg blev ringet hjem :( 2 x syge børn og en mand der da jeg kom hjem meldte sig fuldstændig ud af kampen :prik :prik til manden og :kram til dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Noget brusk halløj i sit knæ, men han er ikke dækket af sit sundhedskort i 2 mdr efter operationen <_< Måske kan det lade sig gøre, hvis han kan tegne en ekstra forsikring gennem vores eget selskab eller hvis vi rykker rundt på det sidste af mit barsel. Men det er enten dyrt eller totalt besværligt og jo ikke sikkert at arbejde går med til det :( Han kan forsøge at blive godkendt gennem dem her..https://www.sos.dk/da/privat/paa-rejse/medicinskforhaandsvurdering/Hvis man får go fra dem, så dækker ens normale rejseforsikring. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Han kan forsøge at blive godkendt gennem dem her..https://www.sos.dk/da/privat/paa-rejse/medicinskforhaandsvurdering/ Hvis man får go fra dem, så dækker ens normale rejseforsikring. Du er en skat :kiss Det kigger jeg på ASAP! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 I dag har bare været :numse Ej, hvad nu!? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Du er en skat :kiss Det kigger jeg på ASAP!:kiss Jeg blev godkendt uden problemer efter mit sidste attak! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Tak. Det har været historiens korteste arbejdsdag 45 minutter før jeg blev ringet hjem :( 2 x syge børn og en mand der da jeg kom hjem meldte sig fuldstændig ud af kampen :prik Ej øøøøvv! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Noget brusk halløj i sit knæ, men han er ikke dækket af sit sundhedskort i 2 mdr efter operationen <_< Måske kan det lade sig gøre, hvis han kan tegne en ekstra forsikring gennem vores eget selskab eller hvis vi rykker rundt på det sidste af mit barsel. Men det er enten dyrt eller totalt besværligt og jo ikke sikkert at arbejde går med til det :( Årh, hvor er det bare irriterende! Øv! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 :kiss Jeg blev godkendt uden problemer efter mit sidste attak! :) Super. Altså han har slået noget brusk af som svømmer rundt inde i knæet og det er "bare" det de skal fjerne, så det er jo ikke noget kronisk eller vedvarende :chin: Vi må undersøge det og finde ud af om det kan lade sig gøre, uden at vi skal ændre på planerne ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Årh, hvor er det bare irriterende! Øv! MEGET! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 At jeg har bestilt en "fordi du er så dejlig for tiden"-gave til C, som først kommer den 10. december. Den er en del af en crowdfunding-halløj, så først skal kampagnen slutte, så skal den produceres, og så skal den sendes. :ba :numse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2015 Han kan forsøge at blive godkendt gennem dem her..https://www.sos.dk/da/privat/paa-rejse/medicinskforhaandsvurdering/ Hvis man får go fra dem, så dækker ens normale rejseforsikring. Skulle lige til at skrive det. Håber det kan lade sig gøre :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites