tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Jeg kan godt være MEGET længere tid om at svare! Hvorfor jeg også hader at man bliver 'afsløret' i at have læst beskeder :blush

Jeg hører til i den tidsalder hvor man sendte brevpost :lol

Meget apropos, så skrev jeg til dig for meeeeeeget lang tid siden på Facebook - uden respons ;)

Del dette indlæg

ARGH!

- Nu havde jeg endelig muligheden for at sove lur

- Nu sover Tulle endelig i stræk igen uden at skulle have sut hver tredje kvarter

- Nu huskede jeg endelig selv at gå direkte i seng efter at have puttet hende

Og så bliver jeg vækket af dørklokken. Fordi der er en pakke? NÆH! Fordi B har hentet V, og som B forklarer "Han ville gerne have at mor lukkede op". Og det gjorde hun så. Pisseforvirret over at have løbet ud af sengen og morgensur over at være blevet vækket for ingenting.

Ikke særlig gennemtænkt, hr. mand :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha. Du er sød, og ja, mon ikke det er mere oppe i dit hoved end "derude". Jeg går i stilhed og glæder mig til at Arthur vokser, så jeg så småt kan sælge hans små størrelser og bare slippe af med noget alt det tøj og de ting vi hober op på vores 78 kvm. Knægten er 3 dage gammel...

Det havde jeg ikke set, stort tillykke med ham Fister :loveshower dejligt navn også

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det havde jeg ikke set, stort tillykke med ham Fister :loveshower dejligt navn også

Tak:) og det hører slet ikke til i denne tråd, for han er godt nok vidunderlig og vi har fået en virkelig god start.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når man har skrevet en lang indkøbsliste og efter hvad der føles som 2000 km køretur lander i butikken og de så ikke har en skid, så man ender med at komme hjem med kun fire ting. Tak for lort Kiwi!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At manden starter på arbejde i nat. Slut med barsel til ham :( Synes ellers det var så perfekt med os begge hjemme.

Del dette indlæg

Annonce ♥

At have fået ny mobil, men mit simkort passer ikke :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

At manden starter på arbejde i nat. Slut med barsel til ham :( Synes ellers det var så perfekt med os begge hjemme.

:kram Da Bs barsel sluttede føltes det helt forkert, og som om vi blev skilt ad som familie og jeg syntes i det hele taget, at det var rigtig vemodigt. :( Men efter at jeg fandt min egen rytme med baby (begge gange) kan jeg nogle gange helt glæde mig til mandag, hvor jeg har baby for mig selv igen :whistling Ej, selvfølgelig er det dejligt at være sammen, men det jeg prøver at sige er, at det også bliver godt og hyggeligt at gå alene med baby :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil godt brokke mig over, at børnehaven holder forældremøde med en spændende debat samme dag som jeg har lovet mig til et interview med nogle studerende OG at det er fra 18.30 til 20.30. Jeg kan slet ikke gennemskue, hvordan jeg skal kunne komme med, og slet ikke hvordan vi begge skulle kunne det. :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram Da Bs barsel sluttede føltes det helt forkert, og som om vi blev skilt ad som familie og jeg syntes i det hele taget, at det var rigtig vemodigt. :( Men efter at jeg fandt min egen rytme med baby (begge gange) kan jeg nogle gange helt glæde mig til mandag, hvor jeg har baby for mig selv igen :whistling Ej, selvfølgelig er det dejligt at være sammen, men det jeg prøver at sige er, at det også bliver godt og hyggeligt at gå alene med baby :kram2

Jeg ved godt jeg sikkert kommer til at nyde det på sigt. Men har virkelig nydt at det eneste jeg har skulle gøre var at amme og bare nyde A. Så har han stået for alt andet. Det kan vist tælles på én hånd hvor mange bleer jeg har skiftet ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dårlig mave :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min søster skal tjekkes for sclerose :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

:( håber det er falsk alarm :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil godt brokke mig over banker.. Hvor fanden er servicen blevet af.. Og hvad sker der lige for at finanskrisen har forskruet bankernes måde at hjælpe på?

Vi har en sund økonomi.. Og vi vil gerne flytte.. Men ingen banker vil give et overslag på hvad vi må købe for.. FØR vi har solgt"" jamen søde bank.. Vi vil ikke sælge før vi ved om vi har råd til et nyt hus.. Jamen vi kan ikke hjælpe jer før I har solgt... Ej men det er da ligesom at slå i puder..

Del dette indlæg

Annonce ♥

:( håber det er falsk alarm :kram2

Tak. Det håber jeg virkelig virkelig også

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil godt brokke mig over, at børnehaven holder forældremøde med en spændende debat samme dag som jeg har lovet mig til et interview med nogle studerende OG at det er fra 18.30 til 20.30. Jeg kan slet ikke gennemskue, hvordan jeg skal kunne komme med, og slet ikke hvordan vi begge skulle kunne det. :(

Æv <_< i vuggeren var der selvfølgelig forældremøde på juniors nye stue LIGE i de dage, hvor min mand.der.altid.er.hjemme.om.aftenen var i Oslo med sin store pige - ærgrede mig så meget.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh, nogen i opgangen gav sig til at bore NU og vækkede dermed min overtrætte tumling, der LIGE var faldet i søvn. :klap

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh håber ikke det er det :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt enig! Jeg tudede da min mand tog på job igen (:blush) og jeg nyder når han er hjemme og aflaste i weekenden. Men jeg kan også godt se lidt frem til han tager afsted og vi bare kan køre vores egen lille rytme, J og mig. Der er lidt en anden ro.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle jeres input vedr min ondt i halsen. Jeg tog en tur til lægen, blev podet, og det var virus, så intet at gøre. Men grrrrrr hvor gør det bare ONDT! Flere gange er jeg begyndt at tude fordi det gør så forbandet ondt når jeg hoster. Jeg har ellers en høj smertetærskel, har jeg fået at vide. Gruer for natten! Nat til i dag var grusom.

Del dette indlæg

Annonce ♥

AD! Sclerose er røvnederen.. :prik Send endelig PB hvis jeg kan være behjælpelig.. Du er også velkommen til at sætte hende i kontakt med mig hvis hun har brug for det... :kram Håber på falsk alarm..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh, nogen i opgangen gav sig til at bore NU og vækkede dermed min overtrætte tumling, der LIGE var faldet i søvn. :klap

Og nu også høj techno. Det er MANDAG, spader! :klap

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh håber ikke det er det :(

Nej, det håber jeg virkelig heller ikke. Hun er min bedste veninde også og jeg kan bare slet ikke have det :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

AD! Sclerose er røvnederen.. :prik Send endelig PB hvis jeg kan være behjælpelig.. Du er også velkommen til at sætte hende i kontakt med mig hvis hun har brug for det... :kram Håber på falsk alarm..

Hvor er du altså bare sød!

Hun skal mr scannes næste tirsdag og det er egentlig det eneste jeg ved lige nu. Hun har åbenbart haft det dårligt siden efterårsferien. Vi har været på ferie, så jeg anede intet :(

Tager dig nok op på dit tilbud, hvis det viser sig at være det. Du er om nogen et meget tydeligt bevis på hvordan man lever med det og klarer sig igennem.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er du altså bare sød!

Hun skal mr scannes næste tirsdag og det er egentlig det eneste jeg ved lige nu. Hun har åbenbart haft det dårligt siden efterårsferien. Vi har været på ferie, så jeg anede intet :(

Tager dig nok op på dit tilbud, hvis det viser sig at være det. Du er om nogen et meget tydeligt bevis på hvordan man lever med det og klarer sig igennem.

Årh tak.. Hvor er du sød, blir' helt rørt! :kram2 Du er altid velkommen.. :kiss

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.