Besvaret October 27, 2015 Tak for kram :kram2 Det værste i hele verden er simpelthen at aflevere sin ulykkelige lille skat og så bare gå :boo Og så lige i dag, hvor jeg i forvejen synes det hele er lidt noget lort :( Så hæsligt :( Jeg er nået derhen, hvor jeg er taknemmelig, hvis junior først græder, når jeg går og ikke skriger alt for desperat... :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Tak for kram :kram2 Det værste i hele verden er simpelthen at aflevere sin ulykkelige lille skat og så bare gå :boo Og så lige i dag, hvor jeg i forvejen synes det hele er lidt noget lort :( Måske det er vintertid/trætheds relateret? Min mor fortalte at de havde haft Kaos i Mies bhv igår pga vildt trætte børn :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 At den mekaniker der har købt vores bil, ikke har fået den omregistreret som aftalt, nemlig indenfor en uge. Det var betingelsen, da vi solgte den ekstra billigt. Han er sådan et kvaj! Det er så omkring 500 kr Han har "snydt" os for ved at ikke overholde vores aftale. Det står oven i købet på slutsedlen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Tak for kram :kram2 Det værste i hele verden er simpelthen at aflevere sin ulykkelige lille skat og så bare gå :boo Og så lige i dag, hvor jeg i forvejen synes det hele er lidt noget lort :( :kram Jeg måtte også aflevere en grædende pige i morges og bare gå fra hende. Jeg satte ekstra meget smil på og holdte tårene væk indtil jeg kom ud i bilen :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 At jeg ikke kan udnytte tiden på at sove :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 At der aldrig er styr på NOGET fra UCC's side. I sidste uge var det min bachelor-tilmelding, måneden før det min barsel og hold-tilmelding og nu min linjefags-registrering og praktik! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Jeg er ved at se programmet "Død over downs", og der bliver der sagt, at i Spanien kan man få abort helt op til 34. uge :blink Jeg er virkelig chokeret! Hvordan kan det overhovedet lade sig gøre? :blink Det vil jeg gerne se en kilde på, for alle steder jeg kigger, står der 22 uger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Jeg er ved at se programmet "Død over downs", og der bliver der sagt, at i Spanien kan man få abort helt op til 34. uge :blink Jeg er virkelig chokeret! Hvordan kan det overhovedet lade sig gøre? :blink Det vil jeg gerne se en kilde på, for alle steder jeg kigger, står der 22 uger Hmm, jeg kan grave frem, at der er eller har været en klinik i Spanien, der foretog dem så sent - men også at det aldeles ikke var lovligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Blir nødt til at brokke mig over jeg er så død misundelig på alle de lækre babyer der blir født på BK for tiden. Jeg gad virkelig også godt ha en! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Der hele herhjemme lige i øjeblikket. En syg mand der intet kan - ifølge han selv En tigerramt dreng En datter der har halm i ørene En ismaskine der skal afleveres idag - og jeg kan ikke løfte den alene Halvanden times Maria-tid i aften jeg ikke kommer til - da Rasmus ikke lige kan overskue at have Ida i aften En stue der stadigvæk ligner jeg ved ikke hvad efter barnedåben i søndags. Et køkkenbord med opvask, men opvaskemaskinen er fyldt - det er dog rent men har ikke haft tid til at tømme den endnu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Ej come on!!!! Nu har jeg også fået indkaldelse til møde på jobcenteret :O Altså jeg har virkelig svært ved at overskue alle de her ting :boo Mødet er for at snakke om min fremtidige jobsøgning. Tror i at der er mulighed for at jeg kan slippe der? Mødet er onsdag den 4. fredag d. 6. om eftermiddagen går jeg på barsel. Der er ingen risiko ved at jeg ringer og spørger vel? Jeg vil så nødig lyde som en der bare prøver at snyde systemet, men jeg for det faktisk virkelig dårligt ved alle de her ekstra ting :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Ej come on!!!! Nu har jeg også fået indkaldelse til møde på jobcenteret :O Altså jeg har virkelig svært ved at overskue alle de her ting :boo Mødet er for at snakke om min fremtidige jobsøgning. Tror i at der er mulighed for at jeg kan slippe der? Mødet er onsdag den 4. fredag d. 6. om eftermiddagen går jeg på barsel. Der er ingen risiko ved at jeg ringer og spørger vel? Jeg vil så nødig lyde som en der bare prøver at snyde systemet, men jeg for det faktisk virkelig dårligt ved alle de her ekstra ting :( Ja! Det spørger du om du ikke kan slippe for.. Og det tror jeg også at du kan! Og i øvrigt, så er der altid kage i Søborg, hvis du skal til Kbh til det andet møde ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Ej come on!!!! Nu har jeg også fået indkaldelse til møde på jobcenteret :O Altså jeg har virkelig svært ved at overskue alle de her ting :boo Mødet er for at snakke om min fremtidige jobsøgning. Tror i at der er mulighed for at jeg kan slippe der? Mødet er onsdag den 4. fredag d. 6. om eftermiddagen går jeg på barsel. Der er ingen risiko ved at jeg ringer og spørger vel? Jeg vil så nødig lyde som en der bare prøver at snyde systemet, men jeg for det faktisk virkelig dårligt ved alle de her ekstra ting :( Jeg ville ringe og spørge. Sige at det jo også handler om at du ikke synes de skal spilde deres tid, når du går på barsel to dage efter! Der er også kage på Amager :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Ja! Det spørger du om du ikke kan slippe for.. Og det tror jeg også at du kan! Og i øvrigt, så er der altid kage i Søborg, hvis du skal til Kbh til det andet møde ;) Enig. Det virker helt tosset at du skal afsted! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Åhh totalt tudedag... Startede ud med mega hovedpine og kvalme og har været dårlig hele dagen. Havde lovet at tage heste ind for min nabo, de havde så desværre tabt hjernen et sted i løbet af dagen, så verden var farlig og det tog over en time (!!!!) at trække 5 krikker ind. Nu sidder jeg så hjemme og er helt smadret i min krop pga at skulle diskutere med de skide krikker så længe. Jeg magter ikke at tage til hundetræning nu, hvilket jeg ved ville være godt for mig, da det er super godt for mig socialt og også for mine hunde. Øøøøv med øv på :( kravler under tæppet med striktøj og håber på en bedre dag i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Tak for svar FruSP, MorAnja og BBM :kiss Jeg ringer i morgen med det samme de åbner (klokken 11 :O ). Jeg håber virkelig at jeg kan slippe, det virker så dumt! Og mit overskud er IKKE eksisterende :boo jeg har fået den ondeste hovedpine siden jeg læste brevet og ligger helt krøllet sammen på sofaen mens mit hoved bare skriger :( (ja jeg ER ynkelig, men jeg kan jo ikke engang overskue de MANGE læge-, sygehus- og JMbesøg jeg skal til). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Tak for svar FruSP, MorAnja og BBM :kiss Jeg ringer i morgen med det samme de åbner (klokken 11 :O ). Jeg håber virkelig at jeg kan slippe, det virker så dumt! Og mit overskud er IKKE eksisterende :boo jeg har fået den ondeste hovedpine siden jeg læste brevet og ligger helt krøllet sammen på sofaen mens mit hoved bare skriger :( (ja jeg ER ynkelig, men jeg kan jo ikke engang overskue de MANGE læge-, sygehus- og JMbesøg jeg skal til). Altså de plejer bare på jobcenteret i Hjørring og sige " det er spild Af begges tid, så vi skriver bare at du snart går på barsel og så er du fritaget" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Skod dag på arbejdet pga to skod opgaver :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Jeg er ved at se programmet "Død over downs", og der bliver der sagt, at i Spanien kan man få abort helt op til 34. uge :blink Jeg er virkelig chokeret! Hvordan kan det overhovedet lade sig gøre? I nogle stater i USA er det indtil uge 40 :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 I nogle stater i USA er det indtil uge 40 :o A hva'?! Hvad er det dog for nogle stater? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 A hva'?! Hvad er det dog for nogle stater? :unsureVed ikke specifikt hvilke stater :(http://livsstil.tv2.dk/sexogsamliv/2013-09-27-klumme-i-usa-ville-jeg-ogs%C3%A5-v%C3%A6re-abortkritiker Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Hvor trist egentlig at en så ret vigtig pointe er begravet i et indlæg som mener abort-reglerne i Danmark er for strenge :o :o Det er altså vildt at den danske abort-debat er sten-død!!! Der er ingen debat, medmindre du debatterer FOR abort... :boo :boo Jeg faldt også over hendes bemærkninger om at de er for strenge herhjemme. :O De er da vist meget passende, for det er altså stadig knap 2 mdr man har til at tage stilling. 18 uger ville jeg personligt synes var alt for langt. Men jeg forstår godt modstanderne i USA, for det er da vildt langt oppe at de må :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Hvor trist egentlig at en så ret vigtig pointe er begravet i et indlæg som mener abort-reglerne i Danmark er for strenge :o :o Det er altså vildt at den danske abort-debat er sten-død!!! Der er ingen debat, medmindre du debatterer FOR abort... :boo :boo Jeg kan faktisk sagtens følge dig. Jeg er for fri abort, men jeg vil gerne se det som en absolut sidste mulighed, og jeg synes, at jeg hører om alt for mange, som bruger abort som en form for omvendt prævention. Og dét synes jeg er meget lemfældig omgang med livet, som jeg tager afstand fra. Og personligt set tvivler jeg MEGET på, at jeg nogensinde ville kunne få eller ville kunne have fået en abort foretaget. Næsten uanset hvad faktisk. Men jeg kan godt se, at det kan være svært at blive taget alvorligt som abortmodstander i DK. Og også hele problematikken i forhold til handicappede børn. Det er HELT utilstedeligt, at sundhedspersonale ligefrem presser til abort. Det er jo slet ikke deres rolle - overhovedet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites