tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Bliver godt gal i skralden over folk, som har en mening om Davids brug af sut, og ikke er bange for at ytre sig om det.

David blev 3 år i september, og vi har selv snakket en del om, at sutten skal væk. Da han var til tandlægen spurgte de til hans brug af sut, og da jeg nævnte at han med det samme bruger tommelfingeren, når han ikke kan finde en sut, lød meldingen at han ikke var klar, og det er helt ok at vi venter med at tage sutten væk til om et halvt års tid, da alternativet med tommelfinger-sutten er et overbid, som vi gerne vil undgå.

 

David bruger til gengæld ikke sut særlig meget. Han bruger den til at falde i søvn, men spytter den som regel ud inden for 5 min. efter han er falde ti søvn. Derudover bruger han den til trøst, når han er ked af det, og afleverer den selv tilbage så snart han er glad igen - som regel 5-15 min efter han har fået den. Og så bruger han den 24/7 når han er syg! Og det er dér problemet opstår. Da vi var oppe og handle i dag, hvor David sidder i vognen med sin dyne og sut, og HELT tydeligt ikke er frisk, er der en gammel harpe, som går hen og hiver sutten ud af munden på ham, og siger "Det er du da vist alt for stor til" :blink Behøver jeg at sige, at knægten blev ulykkelig? Jeg tog sutte tilbage, gav den til David, bad hende blande sig uden om, og gjorde hende opmærksom på, at drengen faktisk er syg, hvorfor han netop sad med sut og dyne. Hun fastholdt dog at han var for gammel, og desværre endte hun med at stå bag os i køen ved kassen <_< David lavede et meget surt ansigt af hende, sparkede efter hende (men kunne på ingen måde ramme hende), og sagde at han ville have hun skulle gå væk. Stakkels lille mus  :baby3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bliver godt gal i skralden over folk, som har en mening om Davids brug af sut, og ikke er bange for at ytre sig om det.

David blev 3 år i september, og vi har selv snakket en del om, at sutten skal væk. Da han var til tandlægen spurgte de til hans brug af sut, og da jeg nævnte at han med det samme bruger tommelfingeren, når han ikke kan finde en sut, lød meldingen at han ikke var klar, og det er helt ok at vi venter med at tage sutten væk til om et halvt års tid, da alternativet med tommelfinger-sutten er et overbid, som vi gerne vil undgå.

David bruger til gengæld ikke sut særlig meget. Han bruger den til at falde i søvn, men spytter den som regel ud inden for 5 min. efter han er falde ti søvn. Derudover bruger han den til trøst, når han er ked af det, og afleverer den selv tilbage så snart han er glad igen - som regel 5-15 min efter han har fået den. Og så bruger han den 24/7 når han er syg! Og det er dér problemet opstår. Da vi var oppe og handle i dag, hvor David sidder i vognen med sin dyne og sut, og HELT tydeligt ikke er frisk, er der en gammel harpe, som går hen og hiver sutten ud af munden på ham, og siger "Det er du da vist alt for stor til" :blink Behøver jeg at sige, at knægten blev ulykkelig? Jeg tog sutte tilbage, gav den til David, bad hende blande sig uden om, og gjorde hende opmærksom på, at drengen faktisk er syg, hvorfor han netop sad med sut og dyne. Hun fastholdt dog at han var for gammel, og desværre endte hun med at stå bag os i køen ved kassen <_< David lavede et meget surt ansigt af hende, sparkede efter hende (men kunne på ingen måde ramme hende), og sagde at han ville have hun skulle gå væk. Stakkels lille mus :baby3

Ej kælling! Uanset om han så havde været 7 år, går man sku da ikke hen til fremmede mennesker og blander sig i sådan noget <_< Hun skulle virkelig skamme sig!!!

PS: jeg ville godt nok også lade ham beholde sutten, når han ellers vælger tommelfingeren! Jeg kender altså voksne mennesker der stadig stopper tommelfingeren i munden når de sover :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver godt gal i skralden over folk, som har en mening om Davids brug af sut, og ikke er bange for at ytre sig om det.

David blev 3 år i september, og vi har selv snakket en del om, at sutten skal væk. Da han var til tandlægen spurgte de til hans brug af sut, og da jeg nævnte at han med det samme bruger tommelfingeren, når han ikke kan finde en sut, lød meldingen at han ikke var klar, og det er helt ok at vi venter med at tage sutten væk til om et halvt års tid, da alternativet med tommelfinger-sutten er et overbid, som vi gerne vil undgå.

David bruger til gengæld ikke sut særlig meget. Han bruger den til at falde i søvn, men spytter den som regel ud inden for 5 min. efter han er falde ti søvn. Derudover bruger han den til trøst, når han er ked af det, og afleverer den selv tilbage så snart han er glad igen - som regel 5-15 min efter han har fået den. Og så bruger han den 24/7 når han er syg! Og det er dér problemet opstår. Da vi var oppe og handle i dag, hvor David sidder i vognen med sin dyne og sut, og HELT tydeligt ikke er frisk, er der en gammel harpe, som går hen og hiver sutten ud af munden på ham, og siger "Det er du da vist alt for stor til" :blink Behøver jeg at sige, at knægten blev ulykkelig? Jeg tog sutte tilbage, gav den til David, bad hende blande sig uden om, og gjorde hende opmærksom på, at drengen faktisk er syg, hvorfor han netop sad med sut og dyne. Hun fastholdt dog at han var for gammel, og desværre endte hun med at stå bag os i køen ved kassen <_< David lavede et meget surt ansigt af hende, sparkede efter hende (men kunne på ingen måde ramme hende), og sagde at han ville have hun skulle gå væk. Stakkels lille mus :baby3

Mine de store var 3,5 da de stoppede med sutten og havde nogen gjort som ved jer, så var jeg flejnet fuldstændigt!

Ingen skal gøre den slags. Uanset om det er en fremmed eller mormor :gal

Desuden så nedgør hun jo dig som forældre ved at aktivt tage sutten fra ham. Hvad pokker får fremmede til at tro at de sådan kan bestemme over andres børn? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver godt gal i skralden over folk, som har en mening om Davids brug af sut, og ikke er bange for at ytre sig om det.

David blev 3 år i september, og vi har selv snakket en del om, at sutten skal væk. Da han var til tandlægen spurgte de til hans brug af sut, og da jeg nævnte at han med det samme bruger tommelfingeren, når han ikke kan finde en sut, lød meldingen at han ikke var klar, og det er helt ok at vi venter med at tage sutten væk til om et halvt års tid, da alternativet med tommelfinger-sutten er et overbid, som vi gerne vil undgå.

David bruger til gengæld ikke sut særlig meget. Han bruger den til at falde i søvn, men spytter den som regel ud inden for 5 min. efter han er falde ti søvn. Derudover bruger han den til trøst, når han er ked af det, og afleverer den selv tilbage så snart han er glad igen - som regel 5-15 min efter han har fået den. Og så bruger han den 24/7 når han er syg! Og det er dér problemet opstår. Da vi var oppe og handle i dag, hvor David sidder i vognen med sin dyne og sut, og HELT tydeligt ikke er frisk, er der en gammel harpe, som går hen og hiver sutten ud af munden på ham, og siger "Det er du da vist alt for stor til" :blink Behøver jeg at sige, at knægten blev ulykkelig? Jeg tog sutte tilbage, gav den til David, bad hende blande sig uden om, og gjorde hende opmærksom på, at drengen faktisk er syg, hvorfor han netop sad med sut og dyne. Hun fastholdt dog at han var for gammel, og desværre endte hun med at stå bag os i køen ved kassen <_< David lavede et meget surt ansigt af hende, sparkede efter hende (men kunne på ingen måde ramme hende), og sagde at han ville have hun skulle gå væk. Stakkels lille mus :baby3

Gud, sikke en harpe!!! :prik Men jeg elsker Davids reaktion overfor hende i køen!!! :respekt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver godt gal i skralden over folk, som har en mening om Davids brug af sut, og ikke er bange for at ytre sig om det.

David blev 3 år i september, og vi har selv snakket en del om, at sutten skal væk. Da han var til tandlægen spurgte de til hans brug af sut, og da jeg nævnte at han med det samme bruger tommelfingeren, når han ikke kan finde en sut, lød meldingen at han ikke var klar, og det er helt ok at vi venter med at tage sutten væk til om et halvt års tid, da alternativet med tommelfinger-sutten er et overbid, som vi gerne vil undgå.

 

David bruger til gengæld ikke sut særlig meget. Han bruger den til at falde i søvn, men spytter den som regel ud inden for 5 min. efter han er falde ti søvn. Derudover bruger han den til trøst, når han er ked af det, og afleverer den selv tilbage så snart han er glad igen - som regel 5-15 min efter han har fået den. Og så bruger han den 24/7 når han er syg! Og det er dér problemet opstår. Da vi var oppe og handle i dag, hvor David sidder i vognen med sin dyne og sut, og HELT tydeligt ikke er frisk, er der en gammel harpe, som går hen og hiver sutten ud af munden på ham, og siger "Det er du da vist alt for stor til" :blink Behøver jeg at sige, at knægten blev ulykkelig? Jeg tog sutte tilbage, gav den til David, bad hende blande sig uden om, og gjorde hende opmærksom på, at drengen faktisk er syg, hvorfor han netop sad med sut og dyne. Hun fastholdt dog at han var for gammel, og desværre endte hun med at stå bag os i køen ved kassen <_< David lavede et meget surt ansigt af hende, sparkede efter hende (men kunne på ingen måde ramme hende), og sagde at han ville have hun skulle gå væk. Stakkels lille mus  :baby3

Jeg var blevet splintrende gal. Hvad f.... bilder hun sig ind  :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver godt gal i skralden over folk, som har en mening om Davids brug af sut, og ikke er bange for at ytre sig om det.

David blev 3 år i september, og vi har selv snakket en del om, at sutten skal væk. Da han var til tandlægen spurgte de til hans brug af sut, og da jeg nævnte at han med det samme bruger tommelfingeren, når han ikke kan finde en sut, lød meldingen at han ikke var klar, og det er helt ok at vi venter med at tage sutten væk til om et halvt års tid, da alternativet med tommelfinger-sutten er et overbid, som vi gerne vil undgå.

David bruger til gengæld ikke sut særlig meget. Han bruger den til at falde i søvn, men spytter den som regel ud inden for 5 min. efter han er falde ti søvn. Derudover bruger han den til trøst, når han er ked af det, og afleverer den selv tilbage så snart han er glad igen - som regel 5-15 min efter han har fået den. Og så bruger han den 24/7 når han er syg! Og det er dér problemet opstår. Da vi var oppe og handle i dag, hvor David sidder i vognen med sin dyne og sut, og HELT tydeligt ikke er frisk, er der en gammel harpe, som går hen og hiver sutten ud af munden på ham, og siger "Det er du da vist alt for stor til" :blink Behøver jeg at sige, at knægten blev ulykkelig? Jeg tog sutte tilbage, gav den til David, bad hende blande sig uden om, og gjorde hende opmærksom på, at drengen faktisk er syg, hvorfor han netop sad med sut og dyne. Hun fastholdt dog at han var for gammel, og desværre endte hun med at stå bag os i køen ved kassen <_< David lavede et meget surt ansigt af hende, sparkede efter hende (men kunne på ingen måde ramme hende), og sagde at han ville have hun skulle gå væk. Stakkels lille mus :baby3[/

What??? jeg var gået amok på damen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg kan mærke, at det faktisk gør mig virkelig trist, at ud af mine 3 søskende er der kun 1, som kommer til CMs barnedåb :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver godt gal i skralden over folk, som har en mening om Davids brug af sut, og ikke er bange for at ytre sig om det.

David blev 3 år i september, og vi har selv snakket en del om, at sutten skal væk. Da han var til tandlægen spurgte de til hans brug af sut, og da jeg nævnte at han med det samme bruger tommelfingeren, når han ikke kan finde en sut, lød meldingen at han ikke var klar, og det er helt ok at vi venter med at tage sutten væk til om et halvt års tid, da alternativet med tommelfinger-sutten er et overbid, som vi gerne vil undgå.

David bruger til gengæld ikke sut særlig meget. Han bruger den til at falde i søvn, men spytter den som regel ud inden for 5 min. efter han er falde ti søvn. Derudover bruger han den til trøst, når han er ked af det, og afleverer den selv tilbage så snart han er glad igen - som regel 5-15 min efter han har fået den. Og så bruger han den 24/7 når han er syg! Og det er dér problemet opstår. Da vi var oppe og handle i dag, hvor David sidder i vognen med sin dyne og sut, og HELT tydeligt ikke er frisk, er der en gammel harpe, som går hen og hiver sutten ud af munden på ham, og siger "Det er du da vist alt for stor til" :blink Behøver jeg at sige, at knægten blev ulykkelig? Jeg tog sutte tilbage, gav den til David, bad hende blande sig uden om, og gjorde hende opmærksom på, at drengen faktisk er syg, hvorfor han netop sad med sut og dyne. Hun fastholdt dog at han var for gammel, og desværre endte hun med at stå bag os i køen ved kassen <_< David lavede et meget surt ansigt af hende, sparkede efter hende (men kunne på ingen måde ramme hende), og sagde at han ville have hun skulle gå væk. Stakkels lille mus :baby3

Mennesker er mærkelige :prik

Kender en, der havde baby med ud at handle i barnevogn. Baby bliver så ulykkelig og i det mor lige er optaget af st pakke sine varer, stikker en fremmed dame fanme sin finger (!!!) i munden på babyen. For satan jeg var blevet gal :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mennesker er mærkelige :prik

Kender en, der havde baby med ud at handle i barnevogn. Baby bliver så ulykkelig og i det mor lige er optaget af st pakke sine varer, stikker en fremmed dame fanme sin finger (!!!) i munden på babyen. For satan jeg var blevet gal :gal

Også mærkeligt, men i det mindste formentlig venligt ment... Sutteindblandingen er bare helt igennem uforskammet :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg kan mærke, at det faktisk gør mig virkelig trist, at ud af mine 3 søskende er der kun 1, som kommer til CMs barnedåb :boo

Ej... Hvor megatræls! Hvorfor kan de andre ikke? :o

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej... Hvor megatræls! Hvorfor kan de andre ikke? :o

:kram

Min storebror er sømand, så det var egentlig forventet at han ikke kom. Men hans tur ud er blevet skubbet så meget at der faktisk var håb for at han og hans familie alligevel kom. Jeg snakkede med ham for 4 dage siden, hvor han først forventede at komme ud 5.nov (barnedåb d.1.nov). Nu har han lige ringet at han skal ud på søndag :( og min svigerinde vil ikke køre tur-retur Haderslev-Helsingborg selv med 2 børn.

Min storesøster og hendes mand skal på kæreste tur til København torsdag-søndag og kan åbenbart ikke komme tidligere hjem, så de kan deltage :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk min mand er bare Mega irriterende at holde fri sammen med når han er lidt træt og tingene ikke går efter hans hoved...så en ellers god fridag med 3d/4d scanning af lillebror osv er bar endt med at jeg nu ligger i soveværelset imens han hygger med Tobias...øv altså ! :-(

Nogen gange ville alt være nemmere hvis jeg kun skulle tænke på Tobias og mig frem for ham...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden åbenbart synes at jeg da skulle tage CE til gymnastik, som ellers er deres ting sammen, da han kom lidt for sent hjem fra kurbad og dermed ikke ville have tid til at lige sidde og slappe af :huh Jamen det gør den store tykke gravide da bare - NOT!!! Let røven makker og kom afsted...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min storebror er sømand, så det var egentlig forventet at han ikke kom. Men hans tur ud er blevet skubbet så meget at der faktisk var håb for at han og hans familie alligevel kom. Jeg snakkede med ham for 4 dage siden, hvor han først forventede at komme ud 5.nov (barnedåb d.1.nov). Nu har han lige ringet at han skal ud på søndag :( og min svigerinde vil ikke køre tur-retur Haderslev-Helsingborg selv med 2 børn.

Min storesøster og hendes mand skal på kæreste tur til København torsdag-søndag og kan åbenbart ikke komme tidligere hjem, så de kan deltage :(

Æv - mest sort uheld med brormand (hvor gamle er børnene?) - men ret slapt af storesøster.. :blink Har I inviteret med kort varsel, eller hvordan Søren kan det lade sig gøre, at de ikke har kunnet finde ud af at prioritere at møde op :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv - mest sort uheld med brormand (hvor gamle er børnene?) - men ret slapt af storesøster.. :blink Har I inviteret med kort varsel, eller hvordan Søren kan det lade sig gøre, at de ikke har kunnet finde ud af at prioritere at møde op :(

Min brors børn er 4 og 2,5... Tror ligeså meget at det er fordi hun ikke kan holde fri dagen efter. De står herre tideligt op fordi hun arbejder i kbh og vil jo være sent hjemme.

Min søster? Tja vi inviterede med 2 mdrs varsel og hun havde også sagt ja, indtil hun kom til at tænke på at det var den weekend de har koncert billetter til (som de købte i januar).. Hun havde bare tænkt vi skal ikke noget i november, uden at tænke over at det er den weekend oktober bliver til november. Koncerten er om fredagen og hvorfor de ikke kan komme tideligere hjem, ved jeg ikke... De er sikkert med tog eller noget <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min brors børn er 4 og 2,5... Tror ligeså meget at det er fordi hun ikke kan holde fri dagen efter. De står herre tideligt op fordi hun arbejder i kbh og vil jo være sent hjemme.

Min søster? Tja vi inviterede med 2 mdrs varsel og hun havde også sagt ja, indtil hun kom til at tænke på at det var den weekend de har koncert billetter til (som de købte i januar).. Hun havde bare tænkt vi skal ikke noget i november, uden at tænke over at det er den weekend oktober bliver til november. Koncerten er om fredagen og hvorfor de ikke kan komme tideligere hjem, ved jeg ikke... De er sikkert med tog eller noget <_<

.... Har lyst til at hidse mig vildt op på dine vegne over din søsters prioritering der, men du kan du selvfølgelig ikke bruge til så meget :( Anyway, jeg kan i hvert fald godt forstå, at du er trist over det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At folk begynder at aflyse 1 time før de kommer.. Vi startede med at skulle være 6 piger og nu er vi halveret til 3.. Feeeedt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forelskede mig hovedkuls i en kjole og kom til at købe den. Har det MEGET bedre i den, end i den, jeg skulle have haft på til dåben. Og jeg har råd. Men det er penge som jeg ellers glædede mig over at kunne lægge til side til opsparing. Og jeg havde jo allerede en kjole. For fanden, det er så typisk mig altså :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forelskede mig hovedkuls i en kjole og kom til at købe den. Har det MEGET bedre i den, end i den, jeg skulle have haft på til dåben. Og jeg har råd. Men det er penge som jeg ellers glædede mig over at kunne lægge til side til opsparing. Og jeg havde jo allerede en kjole. For fanden, det er så typisk mig altså :rolleyes

Må vi se? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har ikke lige et billede af, hvor jeg har den på, men det er denne:

https://m.zalando.dk/swing-cocktailkjoler-festkjoler-braunrot-sg721c007-g13.html

(Set anbefalet i en tråd herinde, så det er BKs skyld! :lol)

Det var også kærlighed ved første blik for mig :lol

Den er virkelig fin :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det var også kærlighed ved første blik for mig :lol

Den er virkelig fin :super

Den er så flot! Og falder pænt på min topmave og pærerumpe. Og har dejligt sway i underdelen. Den er RET lille i størrelsen, men jeg købte den så 2 numre større end hvad jeg normalt bruger og der passer den super! Den er også meget (!) nedringet men det er jo en fordel når man ammer og jeg har en sort ammebh som jeg tror bare vil ligne en top under. Tænker blondestrømpebukser til og så sorte stiletter og/eller ballerinaer (alt efter hvor latterlige mine fødder er den dag :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj, den er fin :) det kan jeg godt forstå du blev nødt til!

Tak. Er også glad for at jeg købte den! Bare lidt irriterende at det var for penge øremærket til noget andet og når jeg egentlig havde en kjole i forvejen. Føles ødselt :rolleyes Men jeg havde i det mindste en rabatkode på 100 kr, det hjalp da lidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vil brokke mig over at jeg har brugt alt for mange penge i dag, men det positive er at det er på tøj til Klaudia, og wow jeg fik meget tøj for 1300 (i H&M og Bilka) :blush  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.