Besvaret October 22, 2015 Har vildt lyst til chokolade og vi har intet i huset :( :ditto <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Tog vidst lidt for hårdt fat til svømmetræning. <_< Av mine arme - kan godt forstå at den hårdeste øvelse hedder skod øvelse ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Er lidt småsur på manden... Jeg fik så instrukser på at imorgen skal jeg slibe væggen ovenpå og derefter 'male' den med tapetklister. Jeg protesterer, og gær opmærksom på at jeg sådan set ikke kan nå helt op til kip, men han er sådan set ligeglad, der er jo en teleskop-stang... Jojo, men jeg er så ikke super tryg ved at skulle balancere i 2 meters højde på en stige med mega mave... Lige det har jeg dog ikke sagt, for kan ligesom godt fornemme at det ikke var noget spørgsmål :klap Og ikke noget med lige at høre om jeg havde noget planlagt imorgen... Er godt klar over at jeg ikke får noget ud af at protestere, for hver gang jeg åbner munden bliver jeg mødt med 'de kom er jo lørdag og det skal gøres i god tid'. Det er jo for hulen ikke om det sker kl 12 eller kl 15... :klap No no no at du skal kravle rundt på stiger.... Har han tabt hjernen et sted altså :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Argh! Var den sammen med de andre rittersport eller et sted for sig selv? :chin:Ja de lå blandet sammen med alle de andre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Mænd blir tit dumme og irriterende når deres koner er gravide. Det er virkelig mærkeligt. Jeg syns det samme gør sig gældende en gang om måneden her hjemme... :ditto Vi snakkede lige om der der med hormoner ifht mens særligt sidst. Så siger han gudhjælpemig at når man nu ved de kommer så vænner man sig vel til det = man burde ikke reagere. Suk... Der er så meget mænd aldrig kommer til at forstå :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 :ditto Vi snakkede lige om der der med hormoner ifht mens særligt sidst. Så siger han gudhjælpemig at når man nu ved de kommer så vænner man sig vel til det = man burde ikke reagere. Suk... Der er så meget mænd aldrig kommer til at forstå :rolleyes Ha ha ha :lol åh mænds logik :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 Kløe jeg bliver sindsyg!!! :prik :shooter GODT der er en ende på galskaben men for hulan der er lang tid til mandag hvis pillerne ikke har mere effekt! Tanken at de faktisk har effekt og det kunne være værre... Ej den vej skal jeg slet ikke gå :shooter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 Jeg føler at jeg skal vælge mellem Iron Maiden, Rammstein og Black Sabbath til sommer. Det er svært! :( Jeg har ønsket mig at se Iron Maiden i så mange år og så kommer de endelig til Sverige. Den 17. juni. 12 dage efter termin. Like that's gonna happen! <_< Og går i forvejen glip af vores årlige Sweden Rock festival. Jeg vil selvfølgelig hundrede gange hellere have baby, men altså... nogle gange vil man helst bare gerne have det hele :blush Rammstein mangler jeg også endnu, Black Sabbath så vi sidste år. Hvis jeg var dig ville jeg satse på Sabbath eller Maiden, for der er nok lidt større sandsynlighed for, at chancen for Rammstein byder sig lidt flere gange. De er knap så grå i toppen endnu som visse andre :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 Jeg har ønsket mig at se Iron Maiden i så mange år og så kommer de endelig til Sverige. Den 17. juni. 12 dage efter termin. Like that's gonna happen! <_< Og går i forvejen glip af vores årlige Sweden Rock festival. Jeg vil selvfølgelig hundrede gange hellere have baby, men altså... nogle gange vil man helst bare gerne have det hele :blush Rammstein mangler jeg også endnu, Black Sabbath så vi sidste år. Hvis jeg var dig ville jeg satse på Sabbath eller Maiden, for der er nok lidt større sandsynlighed for, at chancen for Rammstein byder sig lidt flere gange. De er knap så grå i toppen endnu som visse andre :D Black sabbath... Ikke fordi jeg ikke gerne så de andre (selvom jeg allerede har set Rammstein et par gange..), men tror der er mindst mulighed for at se Black Sabbath en anden gang. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 Jeg vil anbefale en portion tålmodighed, igår var det et stort gedemarked, af vilde kvinder ;)Ja, det må man sige - jeg var ikke imponeret.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 Hvor kan man trække noget "tag dig dog sammen"energi? Vi skal ud af døren om 20 minutter, sidder begge i nattøj W med iPad mig med telefon OG morgenmaden står stadigvæk på bordet! Hvis jeg præsterer at få os ud af døren, er det da nærmest garanteret at mit blodtryk er for højt :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 Baby falder i søvn i arm. Mor sniger baby med i seng for at få lur. Baby ser sådan ud: Altså jeg kan jo ikke RIGTIG brokke mig over sådan et fjæs :biglove Men farvel søvn endnu engang :zzz Edit: og baby gylper på mors hovedpude <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 Jeg vil gerne undskylde mit brokkeri over N, han har ikke fortjent det alligevel :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 Jeg vil gerne undskylde mit brokkeri over N, han har ikke fortjent det alligevel :D Suprise fest? Jeg havde overvejet om han "glemte" din fødselsdag med vilje? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 Suprise fest? Jeg havde overvejet om han "glemte" din fødselsdag med vilje? Han friede til mig i nat :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 Han friede til mig i nat :loveshower Wow tillykke :biglove Og tillykke med fødselsdagen også :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 Han friede til mig i nat :loveshower Ej, stort tillykke! Så er det jo slet ikke så mærkeligt, at han ikke gad snakke om det forleden ;) :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 Han friede til mig i nat :loveshower Endnu bedre :yay Tillykke med det :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 Jeg vil gerne undskylde mit brokkeri over N, han har ikke fortjent det alligevel :D Hehe jeg lavede totalt samme stunt for et par år siden og vrææææælede i midt december over, at B ikke havde set det fantastiske i at fri til mig juleaften. Han havde så købt ringe sidst i november og friede juleaften ;) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 Hvor kan man trække noget "tag dig dog sammen"energi? Vi skal ud af døren om 20 minutter, sidder begge i nattøj W med iPad mig med telefon OG morgenmaden står stadigvæk på bordet! Hvis jeg præsterer at få os ud af døren, er det da nærmest garanteret at mit blodtryk er for højt :lol Åh det lyder som os herhjemme! Hvis du finder den automat, så sig lige til! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 Åh det lyder som os herhjemme! Hvis du finder den automat, så sig lige til! :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 Jeg fandt noget energi i tanken om at jeg ikke ville komme for sent ;) Og havde ikke for højt blodtryk :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 Jeg vil gerne undskylde mit brokkeri over N, han har ikke fortjent det alligevel :D Det er jeg glad for at læse!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 Mega kvalme, mavepine og er sløv og dvask :( Magter ikke mere sygdom... Jeg er en uge bagud med en aflevering, og er generelt bare mega stresset :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 23, 2015 Mega kvalme, mavepine og er sløv og dvask :( Magter ikke mere sygdom... Jeg er en uge bagud med en aflevering, og er generelt bare mega stresset :( Og nu med dårlige mave :klap :( Og så lige i dag, hvor jeg har begge unger hjemme til en: "hygge-fridag- uden-at-tænke-på-hus-og-bare-være-os" :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites