Besvaret October 22, 2015 Den gode nyhed er, at alt mit søvn i nat har været sammenhængende. Den dårlige nyhed er, at det stadig kun var 4 timer. :zzz Jeg ved godt, at nogen kæmper med mange opvågninger hele tiden, men det her er altså langt under Tulles standard. Dumme tiger :prik Man må gerne brokke sig selvom andre har det "værre"- jeg forstår dig udmærket :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Det er stadig træls :kram Hun må lige tage en ordentlig lur i dag, og så må du sove med :) Hun skal nok sove, men hun har det med lige at sige "EEEEEEH!" i alarmen hvert 3. Kvarter og det vækker mig <_< Så idag går vi en tur istedet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Man må gerne brokke sig selvom andre har det "værre"- jeg forstår dig udmærket :kram Tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Og en hurtig kram over hele linjen, hvad enten det er skidende børn, hævede fødder, sygdom, aflysninger, dilemmaer eller andet. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Man må gerne brokke sig selvom andre har det "værre"- jeg forstår dig udmærket :kram Nej ellers kunne man vel aldrig brokke sig :D Der er altid nogen, der har det værre... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Nej ellers kunne man vel aldrig brokke sig :D Der er altid nogen, der har det værre... Og det ville jo være synd og skam og også noget at brokke sig over :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Og det ville jo være synd og skam og også noget at brokke sig over :lol Ha ha... :D Men tænk at være den, der så havde ret til at brokke sig. Altså den i verden der havde det allerværst :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Ha ha... :D Men tænk at være den, der så havde ret til at brokke sig. Altså den i verden der havde det allerværst :unsure Han (for det må sgu være en han :lolhit) har nok ikke engang evner eller kræfter til at brokke sig. Så vupti brokfri verden :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Vores forældre! De var begge villige til st tage Mie ved evt fødsel! Nu hvor det truer kan ingen af dem :prik Min mor har ondt i halsen "og vil gerne hjem og sove så hun bliver frisk til weekenden" og svigerfar "skal på skydebanen" - nå men så tager vi da bare den 3 årige med til fødslen - ej seriøst!?! Nå men så håber jeg at jeg skal sættes igang imorgen når nu skydning og weekend er vigtigere end 3 årig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Eeej :prik :prik Man skulle ligesom tro at en fødsel havde prioritet :klap :ditto :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Har nu været i både Føtex, Salling og Superbrugsen uden at finde rittersport chai <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Har nu været i både Føtex, Salling og Superbrugsen uden at finde rittersport chai <_< Kvickly har! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Vores forældre! De var begge villige til st tage Mie ved evt fødsel! Nu hvor det truer kan ingen af dem :prik Min mor har ondt i halsen "og vil gerne hjem og sove så hun bliver frisk til weekenden" og svigerfar "skal på skydebanen" - nå men så tager vi da bare den 3 årige med til fødslen - ej seriøst!?! Nå men så håber jeg at jeg skal sættes igang imorgen når nu skydning og weekend er vigtigere end 3 årig! Ej WHAT?! :blink Det er da helt tosset :unsure Jeg var godt nok blevet vred og ked af det. :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Jeg sidder og er MONSTER sulten og tænker på tasken fuld af snacks der ligger i bilen lige DER: Men kan jo ikke rende efter dem når jeg venter på lægen :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 tak JustMe BBM og Susanne - og ja jeg er ret træt af dem på en skuffet og hormonel ked af det måde. Godt jeg har verdens sødeste søster :biglove hun kan træde til hvis det bliver nødvendigt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Jeg sidder og er MONSTER sulten og tænker på tasken fuld af snacks der ligger i bilen lige DER: Men kan jo ikke rende efter dem når jeg venter på lægen :prik Det er satme også provokerende, at du kan kigge ud på dem :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Vores forældre! De var begge villige til st tage Mie ved evt fødsel! Nu hvor det truer kan ingen af dem :prik Min mor har ondt i halsen "og vil gerne hjem og sove så hun bliver frisk til weekenden" og svigerfar "skal på skydebanen" - nå men så tager vi da bare den 3 årige med til fødslen - ej seriøst!?! Nå men så håber jeg at jeg skal sættes igang imorgen når nu skydning og weekend er vigtigere end 3 årig! Christ! :angry Kan én af dine søstre eventuelt træde til?Edit: ooooog det skrev du i det samme :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Det er satme også provokerende, at du kan kigge ud på dem :D Ja ik? Og der er rittersport, pepsi og alt muligt andet lækkert! :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Christ! :angry Kan én af dine søstre eventuelt træde til? Edit: ooooog det skrev du i det samme :super Ja jeg er heldig med det gode netværk - der er også 2 herindefra der har tilbudt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Kvickly har! Tak. :) Kvickly er bare ca. den ene butik jeg overhovedet ikke har i nærheden. <_< Og Fakta og Aldi har heller ikke btw. Så nu prøver vi netto. På plussiden, så må jeg da snart have forbrændt den rittersport af at trille E rundt i alle de butikker :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Tak. :) Kvickly er bare ca. den ene butik jeg overhovedet ikke har i nærheden. <_< Og Fakta og Aldi har heller ikke btw. Så nu prøver vi netto. På plussiden, så må jeg da snart have forbrændt den rittersport af at trille E rundt i alle de butikker :lolhitDu må hellere købe 2, når du finder dem :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Vi sidder i bilen, venter på at LEGO wear lagersalget åbner kl 14... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Vi sidder i bilen, venter på at LEGO wear lagersalget åbner kl 14...Jeg vil anbefale en portion tålmodighed, igår var det et stort gedemarked, af vilde kvinder ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Jeg for altså lidt stress over at skulle melde mig ledig i morgen :O Jeg fatter ikke hvad jeg skal gøre med barsel og jeg er heller ikke helt sikker på at jeg ved hvad jeg skal gøre i morgen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Tak. :) Kvickly er bare ca. den ene butik jeg overhovedet ikke har i nærheden. <_< Og Fakta og Aldi har heller ikke btw. Så nu prøver vi netto. På plussiden, så må jeg da snart have forbrændt den rittersport af at trille E rundt i alle de butikker :lolhit :lol Meld lige ind, hvis der er bid i netto :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites