Besvaret October 19, 2015 Hvor er det sødt af dig, at spørge :kiss Det går fint! Hun virker ikke mærket af det, men jeg passer lidt ekstra på hende i disse dage... Godt at høre, tak for opdateringen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Hvorfor skal det være så urimelig svært få få en livsdrøm opfyldt???????????????????????? :boo :boo :boo :boo :boo :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Åh wauw jeg har sovet dårligt i nat :( W er den vildeste klisterfis for tiden, så vi SKAL absolut ligge i ske hele natten, og rykker jeg mig rykker han med = jeg vågner flere gange fordi jeg er ved at falde ud af sengen. Og så er jeg bare begyndt at sove let og dårligt pga graviditet oveni <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Øv øv og atter øv. Jeg havde jeg fundet 3 bodyer og denne heldragt sat ned på magasin hjemmeside men jeg har først råd til at købe det før i morgen og nu er det ikke længere på udsalg og denne heldragt i fleece er ikke i hende størrelse mere.... Fucking gøje møg... Er der er nogle der ved hvor jeg kan få denne heldragt i fleece fra phister og philina og i denne grå variation i str 74 ? Phister og Philinas egen hjemmeside har jævnligt nogle vilde rabatter:) prøv dér. Vi er selv meget glade for deres fleece, men har aldrig betalt fuld pris for det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Hvorfor skal det være så urimelig svært få få en livsdrøm opfyldt???????????????????????? :boo :boo :boo :boo :boo :kram :kram :kram :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 At sidde i kø på tlf Hos lægen i 20 min og så blive smidt af - åh mand :prik Tror dog det handlede om noget akut, for røg fra nr 1 til nr 2 lige pludselig og så fik jeg en sekretær som vil få lægen til at ringe. Godt det ikke er akut akut bare et simpelt spørgsmål om behandling som nok vil tage 2 min at svare på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 At aflevere bonusbarn i alt for småt tøj, til en sur tvær pædagog som kun havde interesse i at glo i sin computer. Er så frustreret Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Skal til dyrlæge med min hund om lidt, er så bange for dårlige nyheder :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 At jeg har dårlig ryg i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Er lidt irriteret over at have glemt halvdelen af min madpakke (og dankort) hjemme, når jeg først kommer hjem omkring kl.21 i aften. Pis. Det skal nok blive en god dag. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Tak for alle jeres kram piger :kram2 jeg er meget rørt over dem alle :tak :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Tak for alle jeres kram piger :kram2 jeg er meget rørt over dem alle :tak :lovebk Kæmpe kram Katrine! Jeg har slet ik været nok aktiv herinde i længe, til at have fulgt med ved dig, efter i er kommet til skive... :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Kæmpe kram Katrine! Jeg har slet ik været nok aktiv herinde i længe, til at have fulgt med ved dig, efter i er kommet til skive... :kram Det er sgu heller ikke glædelig læsning, så det skal du ikke være ked af, søde Tina :kiss Tak for kram :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Har åbenbart gjort noget slemt overfor mine kollegaer. Jeg ved bare ikke hvad. I hvert fald er jeg over ferien blevet frosset ude. Siden i går er der ikke én der har sagt godmorgen f.eks. Hvis jeg kommer og spørger om noget, vender de bare ryggen til og snakker med en anden. Sidder alene i kantinen. Er blevet slettet på Facebook af tre personer osv. Er flygtet ud på toilettet nu, hvor tårerne har fået frit løb. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg har gjort for ingen vil snakke med mig og jeg nu skal have en kold skulder. Desværre er den eneste der stadig vil kendes ved mig sygemeldt - med stress pga hun blev mobbet. Hvad fanden sker der?!? :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Jeg vil da ikke brokke over at J er kommet fra arbejde allerede, men kunne det ikke være på en dag hvor W ikke sov lur? Nu går jeg ligesom glip af min alene tid <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Har åbenbart gjort noget slemt overfor mine kollegaer. Jeg ved bare ikke hvad. I hvert fald er jeg over ferien blevet frosset ude. Siden i går er der ikke én der har sagt godmorgen f.eks. Hvis jeg kommer og spørger om noget, vender de bare ryggen til og snakker med en anden. Sidder alene i kantinen. Er blevet slettet på Facebook af tre personer osv. Er flygtet ud på toilettet nu, hvor tårerne har fået frit løb. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg har gjort for ingen vil snakke med mig og jeg nu skal have en kold skulder. Desværre er den eneste der stadig vil kendes ved mig sygemeldt - med stress pga hun blev mobbet. Hvad fanden sker der?!? :boo Lyder godt nok vildt. Hvad er det en børnehave.... Kæmpe kram altså :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 at facebook flyder over med paranormal aktivity trailers :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Jeg vil da ikke brokke over at J er kommet fra arbejde allerede, men kunne det ikke være på en dag hvor W ikke sov lur? Nu går jeg ligesom glip af min alene tid <_< Hehe, den kender jeg godt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Hehe, den kender jeg godt ;) :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Lilly er faldet ned af klatretårnet i BH og jeg fik ikke meget info da jeg hentede hende. Men nu hvor huen er kommet af ser jeg blå mærke på tindingen og hudafskrabning på øret. Hun græd og sagde av ryg og av hoved da jeg hentede hende. Og hun er meget slatten og ved at falde i søvn... Jeg aner jo ikke om det har noget med faldet at gøre eller hun bare er sløj og træt, men jeg er bekymret. Hvad er det man skal være Obs på hvis det er hjernerystelse ?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Jeg ville nok også ringe til vagtlægen... Du har ik mulighed for at ringe til bhv nu? Og så høre til episoden - medmindre dem som ved noget er taget hjem.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Jeg vil tro der var gået et kvarter da jeg hentede hende, og der lå hun på jorden og hvilede sig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Bh svarer ikke tlf har prøvet flere gange nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Jeg ville nok også ringe til vagtlægen... Du har ik mulighed for at ringe til bhv nu? Og så høre til episoden - medmindre dem som ved noget er taget hjem.. :ditto Sløvhed og kvalme er blandt tegnene.. Jeg tænker better safe than sorry. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 20, 2015 Sygdom!! Nu må det snart stoppe... Først blev begge børn syge da vi sku til Lalandia. Så blev de syge igen inden barnedåb ( elin blev slået helt ud af kurs og har stadig slem hoste, August blev ikke rigtig berørt af det - kun lidt feber en dag) Så blev Torben syg og var det hele efterårsferien og nu er August sandelig blevet syg igen med feber, hoste og ondt i halsen ( han græder hver gang han spiser) Jeg gider ik mere!!! Jeg går og frygter at jeg snart blir syg... For hvem skal ta sig af mig? Men jeg må blive syg når børnene går i skole :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites