Oprettet October 5, 2015 Del jeres bedste pandekage opskrift, det må gerne være til en ordenlig stak. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2015 Jeg laver det hele lidt på slump, bare konsistensen er rigtig -men jeg kommer : Mel Mælk alt efter hvor meget mel der er i Æg (2-3) Sukker -jeg bruger MEGET sukker :p Vanille sukker Salt Og nogle gange lidt citron :) Alt sammen blandet sammen til en flydende form og så bare på panden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2015 Jeg bruger den klassiske fra God mad, let at lave :) 4 dl mælk 3,5 dl mel 1 tsk sukker 1/4 tsk salt 3 æg 3 spsk. øl Rør ingredienser sammen og lad dejen hvile i 30 minutter inden du bager dem. Der bliver en 10-12 stk. af potionen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2015 denne her opskrift er vores favorit og den har spredt sig til at være det i hele familien på begge sider.... fungere også til små tykke pandekager hvis det er det man har lyst til.. http://www.magasinetmad.dk/kage-og-dessert/kage/pandekager-med-citronsaft-og-flormelis Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2015 5 dl mælk 3 æg 3 dl mel 1 spsk vaniliesukker 1 knsp salt Revet citronskal eller -saft Fra min mors plettede, håndskrevne bog, hvori man også kan finde indkøbsliste til min storebrors konfirmation i 1994 :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2015 Jeg bruger den klassiske fra God mad, let at lave :) 4 dl mælk 3,5 dl mel 1 tsk sukker 1/4 tsk salt 3 æg 3 spsk. øl Rør ingredienser sammen og lad dejen hvile i 30 minutter inden du bager dem. Der bliver en 10-12 stk. af potionen. :ditto (dog uden øl ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2015 Uhhh der er mange gode, tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites