Oprettet October 5, 2015 Skal vi også ha sådan en tråd ? Andre der måske er begyndt at få tydelig mavse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2015 http://i.imgur.com/7acOY5w.jpg Her ses min mave 18+0. Har lige været på en uges ferie så der blev taget lidt billeder ☀️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2015 Ingen andre der har mavebilleder ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2015 Fin mave du har :) Jeg tror jeg nøjes med at vise mavebilleder i min personlige mor-tråd - orker ikke at skulle lægge dem flere steder :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2015 Fin mave du har :) Jeg tror jeg nøjes med at vise mavebilleder i min personlige mor-tråd - orker ikke at skulle lægge dem flere steder :rolleyes Tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 1, 2015 Har ikke fået taget ret mange denne gang, men her er et fra 20+1 (tror jeg ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2015 Har ikke fået taget ret mange denne gang, men her er et fra 20+1 (tror jeg ) SÅ fin mave som sidder LiGE på mavsen ser det ud til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 5, 2015 SÅ fin mave som sidder LiGE på mavsen ser det ud til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2015 Synes min mave er begyndt at vokse de sidste uger, er nu 26+1. Jeg må indrømme, at selvom jeg er helt indenfor normalen, så bliver jeg aldrig fan af stor mave og vægtøgning - og det bliver jo kun værre fra nu af... Del dette indlæg Link to post Share on other sites