Oprettet September 30, 2015 Del - jeg mangler inspiration!!! På min står: -guld ørestikker til hverdag -gavekort til Herning centret til tøj -gavekort til frisør -laminerings maskine Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 - Foldemadras til stuen - Taburet (fra ikea) - Grønne badehåndklæder, fra Ikea. - Termokande - Støvsuger/håndstøvsuger - (Penge til)tablet - (Penge til)Printer - Lærred, med billed af pigerne - Fiskers brødkniv - Poul Pava, drikkeglas, skåle, kande, vase.. alt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Del - jeg mangler inspiration!!! På min står: -guld ørestikker til hverdag -gavekort til Herning centret til tøj -gavekort til frisør -laminerings maskine Hehe, har jeg noget med den lamineringsmaskine at gøre :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 - Clinique vandfast mascara, sort - Clinique Redness Solution Daily Relief Cream - Shampoo og balsam fra Matas Natur (uden parfume) - Uld-kamikker med fast bund - Georg Jensen forgyldte ornamenter i kæde 2015 (hjerte og stjerne) - Matchende hue/pandebånd og vanter (gerne kortfinger eller fingerløse) i uld - Lamineringsmaskine (bare en billig fra fx Bilka) - Gavekort til Vila, Matas, H&M, Triumph, Aalborg Storcenter, gavekortet.dk - Tilskud til ny telefon Og fælles med B: - Sengetøj, str 220 cm - IKEA lagen - Topmadras (IKEA Tussöy?) - Weber rotisserie - Brødrister - Trådløse juletræslys Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Jeg ønsker mig: Glassugerør Grydelapper (åh jo!) RC sort mega, dybe tallerkener Isforme i stål iPhone cover med print af tegning fra W :kuller Uld/silke undertrøjer 2 stk Gavekort til garn Hvide lagner Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Jeg ønsker mig: Hurom Slowjuicer HU-700-WH Erik Bagger morter Menu Wire Urtepotte + base i forskellige str. Georg Jensen juleuro 2015 i sølv Det dårlige selskab Anne Hjernøe - Annes spisekammer House Doctor Vasketøjspose, 2 stk. Rosenkvist Design Fyn/Bornholm Plakat, blå 50x70 cm Royal Copenhagen, hvid riflet - sådan ca. alt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Jeg ønsker mig Gavekort til selvforkælelse Gavekort til nyt tøj Ny knæbeskytter håndbold Ørestikker Gavekort til Matas Tilskud til ny træningsdragt(den klubben har) Brætspil RC kommer (med hank) Undertøj Sportstaske Håndboldsko Fælles med Rasmus Postkasse Saftpresser(sådan en stor en af træ) Par-oplevelser Tilskud til ny sofa Lamper til gårdspladsen Hjælp til kalkning næste sommer Gryder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Indtil videre ønsker jeg mig en bog :P jeg er simpelthen helt blank og J det samme, så vi kan ikke engang prale af nogle fællesønsker. Ønsker til Adam er også lidt en kamp og indtil videre ikke ting vi ikke kan undvære, men nærmere noget der da er meget fint, men altså.... ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Hehe, har jeg noget med den lamineringsmaskine at gøre :lol I allerhøjeste grad :D Ej jeg har længe tænkt på det og så ikke rigtig fået gjort noget ved det, men nu inspirerede du lige :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Indtil videre ønsker jeg mig en bog :P jeg er simpelthen helt blank og J det samme, så vi kan ikke engang prale af nogle fællesønsker. Ønsker til Adam er også lidt en kamp og indtil videre ikke ting vi ikke kan undvære, men nærmere noget der da er meget fint, men altså.... ;) Jamen det er også sådan vi har det. Mie kan heldigvis selv sige hvad hun ønsker. Micro har jo næsten alt fra Mie og Anders har 3 ønsker: Strygejern Strygebræt Kvalitets tjener proptrækker. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Har lidt men er ikke kommet så langt ;) Gavekort Georg Jensen julekugler, 2012-2015 Trip Trap årsnissepar 2015 Pif, Paf, Puf hængeskåle til køkkenet fra OYOY Living Design Hænge plantekrukke til stuen Fælles: Plissé skåle, 15 cm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Mine ønsker til min fødselsdag: Penge til ny cykelCykelhjelmCitygavekort/gavekort til H&MSmykker-halskæder, øreringe/ørestikker & armbånd (enkelt & småt)Ncis sæson 11Kenwood køkken/rørmaskine 6LVarmepude Kahler vase Hammershøi 12,5 cm Antracitgrå - og gerne nye ting til vores nye hjem, vi bare ikke har fundet endnu. Fælles til jul: støvsuger mikrobølgeovn bordskåner Eva solo grå penge til ting til det nye hus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Gavekort til velvære Gavekort til nyt tøj Øreringe Halskæde Disney klassiskere Menu smykketræ Le cruset tærtefad Stegepande Støbejerns gryde Grillpande Fælles Sengetøj Håndklæder Gavekort til at komme ud og spise Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Jeg har delt en liste på facebook, med dem som vi vil udveksle gaver med i år :) Der er både børnenes og voksnes ønsker. Maliva ønsker sig hovedsageligt tøj, faktisk :unsure Det er ikke så meget legetøj, men jeg har dog fundet lidt til hende alligevel. Logan ønsker sig mest legetøj. Mit er mest tøj og ting til hjemmet, og Jespers er tøj og en ny computerskærm :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Skriver ikke ønskesedler :-) Udveklser heller ikke gaver voksen imellem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Jeg ønsker mig: Vækkeur Smoothie Twister fra OBH nordica + ekstra flasker Gavekort til Papaya/catwalk, Matas Pudder foundation fra Youngblood i farven Ivory Willow tree figur: Guardian musical, Angel of mine, Child of my heart eller Tenderness Circle of love figur: En mors kærlighed Stegegryde (til hel kylling) Ekstern harddisk Bio oil Gavekort til selvforkælelse Vi har ingen fællesønsker. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2015 Ja - men har også lige haft fødselsdag, så den til jul er altid stort set den samme. Dog med enkelte rettelser. Kenwood tilbehør til Chef Sence Røremaskine - saftcentrifuge - ismaskine Erik Bagger Opera dyb tallerken 3 stk Erik Bagger Opera kagetallerken 8 stk Pudder: Clinique Almost Powder - Neutral Fair Øjenskygge: Clinique All About Shadow 8-pan Palette Foundationbørste Øjenmake-up fjerner: Vichy Puraté Thermale Soothing Eye Make-up Remover Ansigtsscrub: Vichy Puraté Thermale Skinrenewing Creamy Scrub Ansigtscreme: Vichy Idéalia Lækker hårkur, shampoo og balsam Mason Pearson hårbørste (med både vildsvinehår og nylonhår) Ammetoppe str. S Ammevenlige bluser/skjorter str. S Møffe i maven er også begyndt lidt på sin ønskeseddel. Indtil videre står der: Madras til Junoseng Rullemadras til Junoseng Sengerand Sashiko Mint fra CamCam Babyalarm Neonate Tæppe Sashiko Mint fra CamCam Lampe Mr Maria Nanuk Trærangler og bideringe/bidedyr fra Naturebaby eller Purebaby Højstol (Nomi eller Trip Trap) Myggenet og klapvognsforlæder (grå) til Odder Zip City Duo Del dette indlæg Link to post Share on other sites