Besvaret October 9, 2015 Her er det nyeste vi har lavet med blade. Ej det er virkelug blevet godt! :o og smukt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2015 Ej det er virkelug blevet godt! :o og smukt!Tak Sara. Kun fantasien sætter grænser ;) og jeg har åbenbart for meget fantasi. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Tak Sara. Kun fantasien sætter grænser ;) og jeg har åbenbart for meget fantasi. Mega overskudsagtigt! :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Mega overskudsagtigt! :respektIgår lavede vi græskar og malede en plade til hendes LEGO friend :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Igår lavede vi græskar og malede en plade til hendes LEGO friend :yay Cool! :) og igen, ret overskudsagtigt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Cool! :) og igen, ret overskudsagtigt! egentligt ikke. Det er noget der kan laves, mens man ammer :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Idas LEGO friends legeplade Det er lavet af en gammel bordplade og så noget akryl maling. Og vores græskar Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Ser vildt hyggeligt ud Maria :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Ser vildt hyggeligt ud Maria :7himmelDet er som tidligere skrevet mig og Ida måde at lave ting sammen mens jeg ammer. Altså bordpladen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Det er som tidligere skrevet mig og Ida måde at lave ting sammen mens jeg ammer. Altså bordpladen. Det er ret godt gået! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 I dag har W malet julehjerter :) Det er de der flamingo hjerter, rød maling og guld og rød glimmer! Og så skal jeg have sat en snor i :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2015 Vi har haft gang i trylledejen i dag. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 31, 2015 Så blev der lavet "lygter" med blade og palietter i dag! 4 små syltetøjsglas og et i større format. De små skal mormor og farmor have og den store beholder vi :) Billede kommer i morgen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2015 Smart!! http://www.superlike.dk/hun-haelder-lim-paa-en-koekkensvamp-maerkeligt-nej-da-dette-trick-burde-alle-foraeldre-kende-til/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites