Oprettet September 30, 2015 Ja skal vi ikke have sådan en? Så kan vi inspirere hinanden :) nu er det jo snart julegave produktionstid ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Jeg starter selv: I dag har W og jeg lavet blade :) Det er mega nemt, vildt hyggeligt og så ser det faktisk pænt ud :super Resultatet først (i dårligt lys, beklager): Du skal bruge: En tumling ;) og en mor! Saks Hulemaskine Lamineringsark + maskine Forskellige efterårsfarvede flade ting, vi har brugt: pap, silkepapir, garn, palietter, glassten (stjerner) Pap og hulemaskine udleveres til tumling der laver MANGE huller, mor tager over når tumling synes det bliver kedeligt ;) Silkepapir klippes smååååååt Garn klippes i små stykker Alle de nu små dimser fordeles i små bunker på fx en bakke. Lamineringsark åbnes og tumling fordeler små dimser på ark, de skal helst ikke placeres i store bunker, men fordeles godt. Mor stopper ark i lamineringsmaskine, tegner et blad (jeg fandt skabelon på Google) og klipper ud - større tumlinger kan måske selv klippe/hjælpe med at klippe? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Ej hvor smart Stephi :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Hvor er det fint! :o Jeg må vist ha gravet min laminerings-dims frem fra gemmerne! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 Hvor er I søde :kiss Nu håber jeg også at i andre vil bruge tråden :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 I dag har vi malet på kastanier :) Du skal bruge: Kastanier Maling Glimmer Enjoy! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 Nogen der har gode ideer med efterårsblade? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 Hvor er I søde :kiss Nu håber jeg også at i andre vil bruge tråden :glad Jeg har ingen børn, men mon ikke min søde lillebror vil lave noget med mig i weekenden? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 Nogen der har gode ideer med efterårsblade? En krans til at hænge på døren? :-) Det er vidst meget nemt, man kan evt male bladene først :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 Nogen der har gode ideer med efterårsblade?Lave lygter ved at lime dem på syltetøjsglas eller lign.:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2015 Det er så mig der har lavet dem sidste år -men tænker at det er noget børn kan lave her op til halloween Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2015 P.s mine blev lavet med kuglepen -derfor er farven ikke så kraftig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2015 En krans til at hænge på døren? :-) Det er vidst meget nemt, man kan evt male bladene først :) God ide! :) vi må vist ha samlet lidt flere! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2015 Lave lygter ved at lime dem på syltetøjsglas eller lign.:) Ja selvfølgelig! - det skal vi vist ha lavet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2015 Nogen der har gode ideer med efterårsblade?Ellers har jeg malet et træ på et lærred, hvor Ida så har limet blade fast på Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2015 Ellers har jeg malet et træ på et lærred, hvor Ida så har limet blade fast på :Super fedt! :) det vil jeg ha med i overvejelserne også! :Yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2015 Putte bladende i frostposer og på line næb og øjne til ugler. Tror det var majs eller bbm der flashede nogle sidste år Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2015 Ellers har jeg malet et træ på et lærred, hvor Ida så har limet blade fast påDet har de lige gjort i Aksels vuggestue. Det er bare så fint Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2015 Det er så mig der har lavet dem sidste år -men tænker at det er noget børn kan lave her op til halloween Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2015 Så har vi også været igang med lamineringsmaskinen sidste weekend. Vi brugte tørrede blade, farvet papir og broderitråd. Aksel syntes klart det sjoveste var at putte fyld i lamineringslommerne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2015 Putte bladende i frostposer og på line næb og øjne til ugler. Tror det var majs eller bbm der flashede nogle sidste år Ja men sådan en har hun vist lavet ;) - så vi vil prøve noget nyt! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2015 Syns disse er vildt søde og det er da helt sikkert noget i kan lave med jeres skønner unger :-) Jeg glæder mig til halloween :-O oouuuuhhhhhhh..... http://agnesingersen.dk/blog/fodspoegelser/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2015 Ja men sådan en har hun vist lavet ;) - så vi vil prøve noget nyt! :)Sender lige et billede af noget mig og idag har lavet her til formiddag med blade Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2015 Her er det nyeste vi har lavet med blade. Del dette indlæg Link to post Share on other sites