Oprettet September 29, 2015 Er der nogen, der kender et sted, hvor man kan købe en madras til at lægge i et hjørne? Sådan at den er kvadratisk men med runding i den ene side? Jeg kan kun finde dem til 2000 og derover :O Som denne her bare med en stor bue i stedet for tre små. http://www.ajprodukter.dk/skole-institution/dagpleje-og-bornehave/legerum/blodt-legetoj/madras-hjorne/7802122-5650568.wf Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2015 Ej ja det kunne da være mega smart. Tænker at man selv kan lave den/sy den. Man kan i mange af de der sy selv butikker købe skum og stof... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2015 Ej ja det kunne da være mega smart. Tænker at man selv kan lave den/sy den. Man kan i mange af de der sy selv butikker købe skum og stof... Det er også indtil videre mit bedste bud. Havde håbet, man kunne købe en helt almindelig skummadras i 180x200 og så halvere den, men det findes vist slet ikke. Det ser ud til, jeg må i gang selv :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2015 Det er også indtil videre mit bedste bud. Havde håbet, man kunne købe en helt almindelig skummadras i 180x200 og så halvere den, men det findes vist slet ikke. Det ser ud til, jeg må i gang selv :( Skumhuset.dk laver på mål. Måske det er ok priser? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2015 Skumhuset.dk laver på mål. Måske det er ok priser? Uh, det er et godt bud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Nå, nu har jeg købt en skummadras i 140x200 i Stof200. Min mor vil gerne sy betræk til, så det burde være en noget billigere løsning end at købe en færdiglavet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Hvordan vil du få den til at ligge fast på gulvet - altså hvis du vil det? Vi har en madras og den Kure rundt og hun vælter en del fordi hun er så voldsom og den glider væk nemlig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Hvordan vil du få den til at ligge fast på gulvet - altså hvis du vil det? Vi har en madras og den Kure rundt og hun vælter en del fordi hun er så voldsom og den glider væk nemlig. Altså, den er jo ment som en hyggekrog, men skulle det blive aktuelt, tænker jeg bare at købe sådan et skrid-underlag i IKEA :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Hvordan vil du få den til at ligge fast på gulvet - altså hvis du vil det? Vi har en madras og den Kure rundt og hun vælter en del fordi hun er så voldsom og den glider væk nemlig. Du kan ikea købe nogle gummi "tæpper" du kan ligge under gulvtæpper for at de ikke glider. Tænker at det kan du også ligge under madrassen. Måske er det denne? http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/80227877/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Tusind tak begge to - må en tur i IKEA - min lille baby har ikke forstået hun ikke er tumling endnu ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites