girly1988

Dp start :-)

9 indlæg i dette emne

Nå nu nærmer det sig virkelig at Tobias skal i dp...

Så skønne piger hvad skal der være styr på til den første dag ?

Har købt uld luffer, uld futter, termo tøj, vinterjakke, flyverdragt, overtræks futter...skal lige ha tjekket op med hue for synes den han har virker til den lille side :-/

Skal de have to sæt tøj med om dagen til at skifte med ?

Har købt skum klude som vi skal have med og så skal jeg lig ha fat i en pakke bleer så vi ikke skal have med hver dag...

Er det en god idé med et par sutter der bruges fast i dp eller hvordan ?

Vi har duniduo som vi må bruge i dps barnevogn så den skal jeg bare lige have vasket...tænker at tage den frem og tilbage så vi kan bruge den hjemme i weekender...blir det bøvlet køber vi en ekstra...

Noget jeg har glemt ?

Del dette indlæg

Jeg tænker umiddelbart, at du er ret godt dækket ind :) V havde en kasse, hvor han havde skiftetøj, reservesutter og bleer i.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har pakket en taske med 2 sæt ekstra tøj i og 3 ekstra sutter der er hos dp hele ugen. Tirsdag tager jeg så regntøj, uld heldragt, uld luffer, uld elefant hue der er tyk, overtræksfutter, solhat og et par sutsko med der hænger hele ugen, samt en ekstra lækker uldtrøje. Samt 1 dyne, 2 betræk, 2 lagener og 1 uldtæppe. Hver dag har vi en lille taske hvor nussekludde og sutteflasker tages med frem og tilbage så vi har herhjemme.

Bleer afleverede vi en pakke af, sammen med kludde til numsen da hun startede, så siger dp mor til når hun mangler.

Dagligt har hun så en overgangsjakke på og en tynd elefanthue når vi cykler. Så er dagplejemor godt dækket ind.

Hver fredag tager vi så alt med hjem, efter dp ønske. Mandag er de i legestue, så der pakker jeg tøj efter vejrudsigten, nogle få bleer og klude, 2 sæt skiftetøj, samt nussekludde, sutter og sutteflasker. Bare i et stort net vi tager med hjem igen samme dag.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha kun 2 dage nu ;-)

Har været igang med at tjekke op på tøj han kan passe i str 80 og så str 86 som vi er på vej i nu...og synes pludselig ikke vi har nok :-/

Hvor mange sæt tøj har i ?

Har en hel del bodyer både med lange, korte ærmer og nogen uden til at have inden under nu det bliver koldere :-)

Har en cardigan og så en dragt i noget fleece lignende stof...og så 4 bluser og 5 bukser og nogle t shirts...

Det er 86 dertil kommer lidt han stadig passer i str 80 :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså dumme mor her havde glemt at jeg havde købt en sæk brugt tøj for 50 kr med forskelligt i større størrelser altså også 86 ;-)

Har lige fundet cirka 8 bluser der intet fejler og sagtens kan bruges i dp samt 3/4 par bukser også som kan bruges...

Der er også en masse undertrøjer og andre sager i blandt...plus noget i større størrelser når han vokser...altså tænk man kan glemme det ;-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har vel en 7-8 sæt tøj til Mie, med bukser og kort eller langærmet body og cardigan, savlesmæk og strømper - altså rigeligt ;) på den knap måned hun har været i dp har hun endnu ikke fået skiftet tøj

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har vel en 7-8 sæt tøj til Mie, med bukser og kort eller langærmet body og cardigan, savlesmæk og strømper - altså rigeligt ;) på den knap måned hun har været i dp har hun endnu ikke fået skiftet tøj

Okay har hun spise smæk på i dp ? :-) tænker bare de blir lidt beskidte ved måltiderne Hehe

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay har hun spise smæk på i dp ? :-) tænker bare de blir lidt beskidte ved måltiderne Hehe

Dp mor har lange smækker de får på når de spiser og så smøger hun hendes ærmer op :)

Det eneste der er blevet beskidt er når hun gratter sig i håret ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har købt uld futter til brug i dp men tænker lidt han måske os kunne bruge dem om morgenen på vej i dp for nu er det jo pænt koldt om morgenen...men tager i andre sådanne små ting med frem og tilbage eller har i et par sutsko/futter til hjemme og i bilen? Sys nemlig hurtigt man kan købe en masse par så...men han skal jo ikke fryse ;-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER