Oprettet September 25, 2015 Hvad Søren skal jeg give min dejlige dreng på, når Tullen skal døbes? :help Jeg er tilpas corny til at jeg synes, der gerne må være en lille bitte smule rød tråd (både billedligt og bogstaveligt talt - Tulle skal have rødt bånd om kjolen) imellem vores tøj, men omvendt skal vi heller ikke ligne et dukkesæt, hvor alle har samme tern på stoffet ;) Jeg synes, hans tøj skal være lidt udover det sædvanlige, men omvendt ikke så stift så han ligner en lille brudesvend. Havde vi fået pige først og så lillebror, så havde jeg nok bare snuppet en sød kjole i grønlig/blålig nuance, men jeg synes det er svært den anden vej rundt :chin: Jeg regner med, at jeg selv skal have denne kjole på: Og Elisabeth får hvid kjole med nogenlunde samme farve bånd på. Efter kirken får hun en flot heldragt med røde farver på ( jeg finder lige billeder senere). Jeg har ikke umiddelbart planer om, at hun skal have hårbånd eller andet fancy på. Ingen ved, hvad B skal have på, og han finder nok ud af det i sidste øjeblik. Han har snakket om at putte V og ham selv i noget grønt, så de to passer sammen, men er "modsat" af Tulle og mig. Jeg er glad for at han gør sig nogle tanker, og vil gerne tage det med, men i mit hoved kommer vi til at ligne fire legoklodser på den måde :unsure Jeg har lidt lyst til at købe denne: http://www.kids-world.dk/product_info.php?cPath=405&products_id=43658 Mest bare fordi, jeg synes den er fed :blush Men den kommer jo lidt henad Bs ønske om grøn, og den er ikke for "stiv", men er den til gengæld for hverdagsagtig? Jeg fandt også et sted, der solgte far-søn-butterfly/slips sæt, men så er vi nok tilbage i det lige lovligt matchende. Eller hvad? Jeg er på herrens mark! Er der mon nogen, der har gode ideer/links/erfaringer/billeder? :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2015 Dåben bliver i øvrigt fejret på en restaurant, så det er vel sådan semi-fint af en dåb at være, men omvendt tænker jeg på det som en hyggelig og afslappet fest :) Til Vs dåb havde jeg kjole og leggins, B havde skjorte og butterfly, og V havde (efter kirken) en heldragt med smoking print på. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2015 Jeg kunne godt finde på at give W en hæklet butterfly på, ikke sådan en rundt om halsen men jeg ville måske fæstne den på hans bluse? Den kunne passende have "tema" farve. Nogle alm bukser, en alm bluse (uden print) og en hjemmestrikket vest tænker jeg til W. Du kan jo købe en vest ;) Personligt er jeg ikke til små børn i 'stift' dress. De skal kunne kravle, hoppe, lege OG føle sig tilpas. Og heldigvis er det også sådan jeg synes de ser bedst ud, med lidt jord på kinderne og uglet hår ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2015 Hehehehe Valdemar ville svine det tøj til i løbet af 20 sekunder :D Og jeg synes måske også, det er en anelse lyst og "bette-drenget" til min store bredskuldrede superhelte-vildbasse? :chin: Men det er supersødt. Jeg kan sagtens se W og A i det for mig :) Men måske en strikket vest i lidt mørkere farve til V? :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2015 Hehehehe Valdemar ville svine det tøj til i løbet af 20 sekunder :D Og jeg synes måske også, det er en anelse lyst og "bette-drenget" til min store bredskuldrede superhelte-vildbasse? :chin: Men det er supersødt. Jeg kan sagtens se W og A i det for mig :) Men måske en strikket vest i lidt mørkere farve til V? :chin: Billedet var KUN for butterflyen :lol Det er jo BABYTØJ ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2015 Billedet var KUN for butterflyen :lol Det er jo BABYTØJ ;) Arh ok :D Måske glemmer jeg hvor stor W og A er blevet :blush Men butterflyen er sød. Men jeg er ikke helt hooked :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2015 Jeg tænker cowboy bukser, nogle seje sko, en plain skjorte og slips/butterfly der matcher farmand? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2015 Jeg tænker cowboy bukser, nogle seje sko, en plain skjorte og slips/butterfly der matcher farmand? Det har jeg også tænkt, men hvad kunne være eksempler på farver på skjorte og butterfly? :chin: Jeg køber ikke nye sko til anledningen :blush Men dem han har er også seje ;) Sorte og blå med pirater og blinklys :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2015 Det har jeg også tænkt, men hvad kunne være eksempler på farver på skjorte og butterfly? :chin: Jeg køber ikke nye sko til anledningen :blush Men dem han har er også seje ;) Sorte og blå med pirater og blinklys :D Så er de vist også seje nok ;) Jamen farverne kommer vel an på hvad B skal have på? Ellers skal de vel bare matche dig og E? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2015 Så er de vist også seje nok ;) Jamen farverne kommer vel an på hvad B skal have på? Ellers skal de vel bare matche dig og E? Jeg kan bare slet ikke se for mig, hvad det kunne være :chin: Og aner jo slet ikke hvad B skal have på :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2015 Jeg synes jakkesæt, med rød skjorte eller vest. Nybobørnetøj har ofte til fornuftige priser Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Jeg tænker en sort trøje/skjorte med rød butterfly til eller omvendt i farverne. Og så bare jeans til, så bliver det hverken stift eller uformelt og så passer det i farverne uden at det er for meget (synes jeg). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Jeg tænker en sort trøje/skjorte med rød butterfly til eller omvendt i farverne. Og så bare jeans til, så bliver det hverken stift eller uformelt og så passer det i farverne uden at det er for meget (synes jeg). Det er sjovt, du siger det, for det er vist netop dét jeg også nåede frem til i dag under en snak med en veninde :D Og så så jeg nogle superman-seler i H&M, som jeg godt kunne forestille mig måske kunne være søde og give lidt ekstra på en børnet måde? :chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites