MaleneB

Billede upload fra mobilen?

4 indlæg i dette emne

Er der ikke en anden nem måde end at skulle bruge appen imgur? Bryder mig ikke rigtig om at skulle dele mine billeder med potentielt hele verden, frem for bare på bk...

Eller må man bare acceptere det eller tage den lange vej med at overføre fra mobil til computer og så til bk...

Jeg har Android...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan oprette en privat / lukket profil hos photobucket.com så er billedet kun tilgængeligt via linket.

Ved ikke om de har en app, men mon ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg slår ofte bare over til "desktop"versionen og ikke mobilversionen fra min telefon, så "brug fuld editor" og så vedhæft billede. Ofte er billederne for store og så må jeg ind og skalere dem ned, men nogle gange fungerer det, uden at jeg skal uploade andre steder end BK. 

 

Photobucket har jeg slettet fra android, da den sendte pushbeskeder hele tiden, og hele tiden spurgte, om den ikke skulle lave en backup af alle billeder jeg tog. 

 

Ellers har jeg sendt billederne til min mail, og kopieret dem fra mail til BK, når jeg er på computeren. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg slår ofte bare over til "desktop"versionen og ikke mobilversionen fra min telefon, så "brug fuld editor" og så vedhæft billede. Ofte er billederne for store og så må jeg ind og skalere dem ned, men nogle gange fungerer det, uden at jeg skal uploade andre steder end BK.

Photobucket har jeg slettet fra android, da den sendte pushbeskeder hele tiden, og hele tiden spurgte, om den ikke skulle lave en backup af alle billeder jeg tog.

Ellers har jeg sendt billederne til min mail, og kopieret dem fra mail til BK, når jeg er på computeren.

Ah det er ikke helt dumt.. kan man egentlig nedskalere et billede direkte på mobilen? Normalt gjorde jeg det i paint på computeren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER