Oprettet September 23, 2015 Har inviteret manden ud at spise i aften :) Har I gode bud på en god og billig cafe i Aalborg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2015 Ved ikke hvor billig den er, men synes visa laver god mad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2015 Ved ikke hvor billig den er, men synes visa laver god mad.Ja, den er god Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2015 Skal det være en café? For ellers kan Fellini anbefales :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2015 Skal det være en café? For ellers kan Fellini anbefales :)Ikke nødvendigvis :) Det skal bare være romantisk :bigloveFellini ligger på vesterå, ik? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2015 Ikke nødvendigvis :) Det skal bare være romantisk :biglove Fellini ligger på vesterå, ik? Jo. Der er bare så hyggelig en atmosfære derinde og tjenerne er sindssygt søde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2015 Jo. Der er bare så hyggelig en atmosfære derinde og tjenerne er sindssygt søde :):super er det let at få bord? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2015 :super er det let at få bord? Hmmm.. Jeg har i hvert fald ikke haft problemer, men har kun været der, når jeg har bestilt bord i forvejen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2015 Vi er glade for cafe Luna. De laver en rigtig lækker vegetar panini Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2015 Vi var på fellini i søndags til vores bryllupsdag og der gik vi bare derind og så havde de et bord :) Men ved ikke om der er mere travlt andre dage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 23, 2015 Nu er det selvfølgelig for sent, men jeg synes at cafe helmuth er super godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites