Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

At skovle sne :D Det bringer så mange barndomsminder frem!  :7himmel 
Og så glæder jeg mig SÅ meget til, at lege med ungerne i sneen senere :D 

Del dette indlæg

Babysvømning med Eigil

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er blevet tante til en lille pige i dag :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er blevet tante til en lille pige i dag :loveshower

Tillykke :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været i bad :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været i bad :glad

Hæhæ. Det små ting i livet ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hæhæ. Det små ting i livet ;)

OH, ya :glad glæder mig også til et toilet besøg helt alene :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha, mega starstrucked :D Uffe Elbæk har liket og kommenteret mit billede :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha, mega starstrucked :D Uffe Elbæk har liket og kommenteret mit billede :D

Fedt! Hvad havde du et billede af?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt! Hvad havde du et billede af?

Min mand har lavet den fedeste T-shirt til mig i fødselsdagsgave med et citat fra Uffe, og den har jeg så lagt ind på hans Facebook side. Vildt sjovt at han kommenterede. Det havde jeg sgu ikke regnet med :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand har lavet den fedeste T-shirt til mig i fødselsdagsgave med et citat fra Uffe, og den har jeg så lagt ind på hans Facebook side. Vildt sjovt at han kommenterede. Det havde jeg sgu ikke regnet med :D

Jeg har lige set det.. fed trøje! :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor sejt! Link?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hehe. Den er sgu sjov, lollerberg :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, er den ikke bare for fin? :D :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh jeg er misundelig Lollerberg! :D Jeg bliver så glad i låget over det citat :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh jeg er misundelig Lollerberg! :D Jeg bliver så glad i låget over det citat :D

Det er sgu også bare dejligt - fuldstændig uspoleret umiddelbar glæde

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er sgu også bare dejligt - fuldstændig uspoleret umiddelbar glæde

Præcis :) Jeg stemte ikke på Alternativet, men jeg er VILD med Uffe Elbæk :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Apropos uspoleret: Findes der mon noget bedre end at blive bidt forsigtigt i næsen af en glad og nysgerrig baby med banan-ånde? :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er verdensklasse :D 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Præcis :) Jeg stemte ikke på Alternativet, men jeg er VILD med Uffe Elbæk :D

Ditto :D

Jeg overvejer meget at stemme på dem, men er ikke lige nået dertil endnu. Men jeg har den dybeste respekt for den mand

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er verdensklasse :D

Ja :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den dejligste Mie som tuller hen og henter sin ynglings bog går hen og kravler op på mit skød og putter sig ind til mig og så skal vi kigge bog :wub

Har simpelthen den dejligste, gladeste og mest kærlige lille pige

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bare en god dag! Stod op 7.30. 5 minutter efter kom B og jeg kyssede ham og bad ham gå i seng igen, og klarede morgenmad og tøj osv til mig og børnene. Så kom E i barnevogn på altanen, jeg lavede kaffe og lagde babyalarmen hos Brian og meddelte at nu tog V og jeg ud og kælkede. Så stjal jeg Bs flyverdragt og pakkede Valdemar i sin og så tog vi afsted. Kælkede sammen, kastede med snebolde, legede at vi var Elsa og Anna og byggede selvfølgelig en Olaf :lol Hjem 11.30 til glad mand og netop vågnet baby, god frokost med fiskefilet, æg og rejer og nu er der tegnefilm, og senere har jeg lovet V, at vi laver æbleskiver (og så skal jeg have gløgg :sandie ). I aften skal vi have okseculotte (cuvette? Kød!) hvilket bliver mega godt efter tre dage med rugbrød til aftensmad og når V er puttet skal vi se Danmark har talent med en kæmpe pose slik.

Yay! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bare en god dag! Stod op 7.30. 5 minutter efter kom B og jeg kyssede ham og bad ham gå i seng igen, og klarede morgenmad og tøj osv til mig og børnene. Så kom E i barnevogn på altanen, jeg lavede kaffe og lagde babyalarmen hos Brian og meddelte at nu tog V og jeg ud og kælkede. Så stjal jeg Bs flyverdragt og pakkede Valdemar i sin og så tog vi afsted. Kælkede sammen, kastede med snebolde, legede at vi var Elsa og Anna og byggede selvfølgelig en Olaf :lol Hjem 11.30 til glad mand og netop vågnet baby, god frokost med fiskefilet, æg og rejer og nu er der tegnefilm, og senere har jeg lovet V, at vi laver æbleskiver (og så skal jeg have gløgg :sandie ). I aften skal vi have okseculotte (cuvette? Kød!) hvilket bliver mega godt efter tre dage med rugbrød til aftensmad og når V er puttet skal vi se Danmark har talent med en kæmpe pose slik.

Yay! :loveshower

Det lyder dælme dejligt alt sammen :loveshower

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.