Besvaret October 7, 2015 Haha hvor er han skøn! :lolhit Man skal i hvert fald ikke efterlade ham alene med maling :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 Begge mine trætte piger faldt i søvn ved 11.30 tiden og sover stadig :yay og jeg har fundet en ny yndlingsseie på Netflix :DHvad er det for en serie?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 Efteråret og alt den hygge det bringer med sig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 Ham her :biglove :lol lækker unge :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 At jeg tror jeg måske er en smule forelsket :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 At få ros af min mand for altid at have overskud til Mie selvom han kan se jeg virkelig kæmper :biglove og at få at vide at han elsker når vi ligger og fortæller historier på sofaen "det er sådan en Mor og Mie ting og man kan bare se i begge nyder det lige meget" (hvilket vi gør :kuller ). Det er da nok ca de bedste komplimenter en mor kan få. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 Vi har ansat barnepige! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 Vi har ansat barnepige! :yay :super var hun bare den helt rigtige? :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 At få ros af min mand for altid at have overskud til Mie selvom han kan se jeg virkelig kæmper :biglove og at få at vide at han elsker når vi ligger og fortæller historier på sofaen "det er sådan en Mor og Mie ting og man kan bare se i begge nyder det lige meget" (hvilket vi gør :kuller ). Det er da nok ca de bedste komplimenter en mor kan få. :biglove :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 :super var hun bare den helt rigtige? :kram2 Hun virker bare super sød og helt nede på jorden :) Hun har taget Luna med storm og var hos os i 2,5time :) - Liff skal lige se hende an på afstand... lige som alle andre pt, men er sikker på at det nok skal gå godt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 Hun virker bare super sød og helt nede på jorden :) Hun har taget Luna med storm og var hos os i 2,5time :) - Liff skal lige se hende an på afstand... lige som alle andre pt, men er sikker på at det nok skal gå godt :) Åhhh hvor er det godt at hører :glad hvornår starter hun? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 Åhhh hvor er det godt at hører :glad hvornår starter hun? Hun starter til November, men skal komme og besøge os nogle gange, samt hente i DP sammen med mig her i Oktober. (Måske skal hun have en enkelt "generalprøve", det har jeg ikke taget stilling til endnu ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 Hun starter til November, men skal komme og besøge os nogle gange, samt hente i DP sammen med mig her i Oktober. (Måske skal hun have en enkelt "generalprøve", det har jeg ikke taget stilling til endnu ;) ) Det lyder som en god plan, med generalprøven, for alles skyld :kram2 fedt at hun lige var den rette :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 :lol lækker unge :kuller Ja ikke :kuller især det pinke hår :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 En dejlig dag med A og M - og nu alene hygge med the, frugt og chokolade i stearinlysetsskær mens lille musen sover. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 Det lyder som en god plan, med generalprøven, for alles skyld :kram2 fedt at hun lige var den rette :glad Ja mon ikke det er smart nok? :p Hun har ikke passet så små børn som Liff før, men det skal hun nu hurtigt få ind under huden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 Ja mon ikke det er smart nok? :p Hun har ikke passet så små børn som Liff før, men det skal hun nu hurtigt få ind under huden :) Jo også hvis der er noget hun bliver usikker på, så kan du hører jer inden hun skal helt igang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 Den heddet Zoo.. Det er godt nok på amerikansk Netflix jeg ser den, men den er mega spændende!Vi ser også kun det amerikanske netflix.. Den tjekker jeg ud! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 :bunny Nyt job! :yay Kæmpe stort tillykke :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 En jumbo snegl med pistacie, et stort glas kakao og Bikini Island om lidt. Syndigt :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 :bunny Nyt job! :yayTillykke!!! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 Ham her :biglove Hvor er han dejlig! :biglove Findes der mon noget bedre end grisede børn? :D :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 En jumbo snegl med pistacie, et stort glas kakao og Bikini Island om lidt. Syndigt :badgirl Nu blev jeg jo lækkersulten! :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 Hvor er han dejlig! :biglove Findes der mon noget bedre end grisede børn? :D :kuller Det tror jeg ikke :lol ej men så skøn! Og mega begejstret over det :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites