Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

Haha så er I jo et godt match :super

Haha, ja :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke et smukt smukt billede :kuller Så meget varme og kærlighed og tryghed :wub

Det må virkelig være det ultimativt trygge sted :7himmel Og så er det bare kæmpe fantastisk for mig også :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov hov de damer! Jeg har blot tilbragt dagen i den virkelige verden ;) Skal nok lave ballade en dag. Bare vent! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov hov de damer! Jeg har blot tilbragt dagen i den virkelige verden ;) Skal nok lave ballade en dag. Bare vent! :D

Hvad ligner det da også, at vælge den virkelige verden frem for os?! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad ligner det da også, at vælge den virkelige verden frem for os?! :boo

Sorry! Men Krea dag med skønne kvinder + 60 års fødselsdag trak lidt i dag ^_^ Dog tror jeg jeg er ved at få feber, så jeg skal vist snart under dynen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke ligefrem begejstret over at J er på vej på arbejde just nu, men det er nu ret så hyggeligt at ligge i smørhullet mellem mine to skønne sovende drenge :biglove :biglove

Nu håber jeg bare at de ikke for vækket hinanden :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad ligner det da også, at vælge den virkelige verden frem for os?! :boo

:ditto

Jeg er meget enig: :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg beklager at jeg har et liv udover jer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :biglove

Det betyder bare så meget :)

Det gør det virkelig. Nu vil jeg have stofbleer til min lille nullermand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry! Men Krea dag med skønne kvinder + 60 års fødselsdag trak lidt i dag ^_^ Dog tror jeg jeg er ved at få feber, så jeg skal vist snart under dynen :)

:kram Håber det er falsk alarm..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Håber det er falsk alarm..

Håber jeg også. Har taget et par paracetamol og ligger og ser netflix. Jeg har babytjansen indtil manden kommer hjem fra en enkelt fødselsdagsøl. Hans kammerat fra Norge er hjemme i dk og har fødselsdag i dag, så han er lige inde og få en enkelt øl sammen med ham. Han ville egentlig gerne i seng, men han er ikke så tit hjemme, så de skulle hygge lidt ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vellykket aften :yay Min søde mand :loveshower

Nu må Sofie godt vågne og få mad, så jeg kan sove!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare N :kuller

Han har slet ikke gjort noget særligt, faktisk er han på arbejde, men alligevel gør han mig helt overvældende glad :)

Kender i ikke det med at man lige kommer i tanke om hvor heldig man er og så bliver kroppen fuldstændig fyldt ud med lykkehormoner? :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom til at ta en IQ test på Illustreret Videnskab. Mit resultat var ret højt syns jeg: 136 

 

Ved altså ik hvorfor det er jeg ik føler mig særlig smart eller klog det meste af tiden  :D  :rolleyes jeg syns jeg burde føle mig lidt skarpere med sådan et resultat? Så sidder jo lidt tilbage med følelsen af at det nok ikke kan passe  :ba Ifølge testen er jeg klogere end 99,18% af danskerne. Ej, vel?  :blush IQ er vist lidt overvurderet

 

Haha, IQ er en sjov størrelse. Her er mit resultat:

 

image.jpg

 

Skulle man regne ud fra den slags alene, så burde jeg jo være statsminister eller noget :lol

 

Alligevel:

 

  • er jeg ufaglært med 10. klasse som det højeste. Har aldrig fungeret i det traditionelle uddannelsessystem.
  • er mit hjem et kæmpe rod, fordi jeg ikke formår at holde orden i mine ting.
  • kommer jeg næsten hver dag for sent ud af døren.
  • kæmper jeg konstant for at få økonomien til at hænge sammen.
  • har jeg evigt gang i 117 projekter, hvoraf de fleste forbliver uafsluttede, fordi jeg ikke kan fokusere/prioritere ordentligt.
  • har jeg ingen venner (ok én), fordi jeg ikke har særlig høj social intelligens. Eller jeg kan egentlig sagtens gebærde mig socialt og kan passe ind de fleste steder, hvis jeg anstrenger mig, men det falder mig blot ikke naturligt og jeg orker ikke og gider ikke. 
  • ved jeg stort set alt der er at vide om motion og ernæring, men er alligevel overvægtig og kæmper konstant med min vægt.

 

Og jeg kunne sikkert blive ved en rum tid endnu, men det er vist ikke godt for mit selvværd :P Jeg er også rimelig tonedøv - i hvert fald hvis man spørger min mand. Og jeg kan heller ikke lave mad, synes han :D Så en høj IQ er i hvert fald ikke nødvendigvis ensbetydende med, at man er super tjekket, succesfuld, højtuddannet, rig eller noget helt femte.

 

Der er jo mange forskellige former for intelligens og de færreste ville score højt i alle. Uanset IQ, så har jeg nu aldrig været et sekund i tvivl om, at du er en ret intelligent ung dame ;)  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt ny autostol til lillebror (som erstatning for den som var blevet klam på loftet) og ny autostol til David. Og så har vi fået hente lillebrors barnevognskasse, madrasser og diverse ting. Så nu er vi efterhånden klar, selvom lillebror gerne må vente noget tid endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt ny autostol til lillebror (som erstatning for den som var blevet klam på loftet) og ny autostol til David. Og så har vi fået hente lillebrors barnevognskasse, madrasser og diverse ting. Så nu er vi efterhånden klar, selvom lillebror gerne må vente noget tid endnu ;)

Lækkert! I er også ved at være klar, og det er herligt :7himmel Det bliver bare mere realistisk, når babytingene kommer frem :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Celine Dion -taking chances :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have haft verdens hyggeligste måltid med J - kæft hvor han kan grine altså :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand virkelig har tænkt over de ting, jeg gav udtryk for frustration over igår, og både har været forsonende, kærlig og kommet med konstruktive forslag :super :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min lille guldklump bare har været helt fantastisk i dag, nu hvor både mor og far har været syge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Vi bare har haft en vildt hyggelig familie søndag... Bare os 4! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor tæskegod min mand er til at lege med vores søn :biglove

Den fik ikke for lidt med traktor og bobcat på jagt efter hinanden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor tæskegod min mand er til at lege med vores søn :biglove

Den fik ikke for lidt med traktor og bobcat på jagt efter hinanden :D

Fantastisk :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fået samlet tremmeseng, og at lillesøsters værelse ikke længere ligner et bombet lokum :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.