Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

Han bliver SÅ ked af det min lille mus, men de siger han hurtigt hygger sig, så det må jeg tro på!

Det er da dejligt at han hurtigt hygger sig - men det er bare øv med sådan nogle afleveringer :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At min tanke i nat om æbletoast var en stor succes :yay :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuuu havde total optur efter at have redet på min ene hest. Min veninde som er noget mere dygtig end ej skulle prøve ham oh hun blev så positiv overrasket st han bare gik stabilt med hovedet og det var slet ikke til at se eller mærke at han kun har været redet 2 gange om haft omkring 8 mdr pause. Hun er sikker på at ksn komme til at gå la dressur og tæske dem alld ude på stævne pladserne til sommer. Eneste minus er at han trænger til at tabe 75 kg. Men såkan mig hesten gå på skrump sammen. Jeg har tabt alt det jeg tog på i min graviditet så det er fandme fedt nu mangler jeg 25 kg eller deromkring hihi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker at hygge med min søn om morgenen når der er tid til det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuuu havde total optur efter at have redet på min ene hest. Min veninde som er noget mere dygtig end ej skulle prøve ham oh hun blev så positiv overrasket st han bare gik stabilt med hovedet og det var slet ikke til at se eller mærke at han kun har været redet 2 gange om haft omkring 8 mdr pause. Hun er sikker på at ksn komme til at gå la dressur og tæske dem alld ude på stævne pladserne til sommer. Eneste minus er at han trænger til at tabe 75 kg. Men såkan mig hesten gå på skrump sammen. Jeg har tabt alt det jeg tog på i min graviditet så det er fandme fedt nu mangler jeg 25 kg eller deromkring hihi.

Hvor fedt :D held og lykke med det fælles vægttab og på banerne - nøj hvor jeg savner at ride stævne :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

20+0 i dag! :loveshower

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fedt :D held og lykke med det fælles vægttab og på banerne - nøj hvor jeg savner at ride stævne :p

Mange tak, åh jeg savner os at ride stævner. Det er 2 år siden sidst. Så glæder mig til næste weekendt hvor vi skal afsted til stævne men jeg er os hammer nervøs nu hvor det er så lang tid siden sidst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mine mavemuskler er virkelig ømme! Jeg vågnede i morges og tænkte, at det var lidt øv, hvis træningen i går ikke havde båret frugt, men så kom ømheden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kom til at ta en IQ test på Illustreret Videnskab. Mit resultat var ret højt syns jeg: 136 

 

Ved altså ik hvorfor det er jeg ik føler mig særlig smart eller klog det meste af tiden  :D  :rolleyes jeg syns jeg burde føle mig lidt skarpere med sådan et resultat? Så sidder jo lidt tilbage med følelsen af at det nok ikke kan passe  :ba Ifølge testen er jeg klogere end 99,18% af danskerne. Ej, vel?  :blush IQ er vist lidt overvurderet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak, åh jeg savner os at ride stævner. Det er 2 år siden sidst. Så glæder mig til næste weekendt hvor vi skal afsted til stævne men jeg er os hammer nervøs nu hvor det er så lang tid siden sidst.

Ej, gid det var mig - det er 7 år siden jeg sidst har redet stævne. Siden da har jeg måttet nøjes med et par dyrskueshows og ellers fremvisning af vores avlsdyr og unge, mest for hånd. Og de ponyer der egentlig er mine er pænt "parkeret" hhv hos mine bedsteforældre og mine forældre og en er lånt ud.

 

Men held og lykke med det, det bliver spændende :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her gør mig glad!

Næsten 4 km med min lille Arthur og hans to bodyguards :biglove

Edit: glemte billedet :D

20160225_142852_zpsixjhxxx3.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom til at ta en IQ test på Illustreret Videnskab. Mit resultat var ret højt syns jeg: 136

Ved altså ik hvorfor det er jeg ik føler mig særlig smart eller klog det meste af tiden :D :rolleyes jeg syns jeg burde føle mig lidt skarpere med sådan et resultat? Så sidder jo lidt tilbage med følelsen af at det nok ikke kan passe :ba Ifølge testen er jeg klogere end 99,18% af danskerne. Ej, vel? :blush IQ er vist lidt overvurderet

At være klog er en underlig størrelse. Jeg har en lang videregående naturvidenskabelig akademisk uddannelse (er cand scient i kemi) og bliver derfor af mange betegnet som værende klog. Det føler jeg mig nu ikke :rolleyes Jeg betegner mig mere som boglig, end som klog :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være klog er en underlig størrelse. Jeg har en lang videregående naturvidenskabelig akademisk uddannelse (er cand scient i kemi) og bliver derfor af mange betegnet som værende klog. Det føler jeg mig nu ikke :rolleyes Jeg betegner mig mere som boglig, end som klog :)

:ditto

Dog cand merc.

En frisør sagde en gang til mig at jeg måtte være klog med den uddannelse, men det er jo ikke fordi jeg er klog, jeg ved bare noget om et lille område, frisøren ved jo også ting jeg ikke ved :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For mig er høj IQ ikke det samme som at være klog. At være klog er at have en stor viden. Man kan være særlig klog på ét eller flere områder (hvad jeg vil antage de fleste er), eller man kan generelt være klog på mange områder. En høj IQ betyder at man er god til at løse logiske problemstillinger.

Jeg tror at flere med en høj IQ får en højere uddannelse, da det muligvis er nemmere end hvis man har en lav IQ. Men det er helt bestemt ikke givet, at en høj IQ gør at man får en høj uddannelse, viljen skal være der ;) Ligeledes gør en lav IQ heller ikke, at en høj uddannelse er udelukket, men det kan muligvis være sværere at komme igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At se Suits på Netflix :yay den serie havde jeg da lige glemt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En baby der har sovet ret meget i dag og en gå tur med barnevognen sammen med en anden mor fra byen. Cirka 4,5 km blev det til. Måske en kommende veninde? Dejligt var det i hvert fald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her gør mig glad!

Næsten 4 km med min lille Arthur og hans to bodyguards :biglove

Edit: glemte billedet :D20160225_142852_zpsixjhxxx3.jpg

:wub nåhhhhhhh :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom han er pisse irriterende ham der jeg er gift med, så anerkender han trods alt, at jeg trækker det største læs, og gav mig den smukkeste buket blomster, da jeg kom fra job Idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom han er pisse irriterende ham der jeg er gift med, så anerkender han trods alt, at jeg trækker det største læs, og gav mig den smukkeste buket blomster, da jeg kom fra job Idag.

Det kan vi godt lide :kram2 godt at han erkender det, søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan vi godt lide :kram2 godt at han erkender det, søde :kiss

Du er skøn :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er skøn :kiss

Og så meget retur :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom han er pisse irriterende ham der jeg er gift med, så anerkender han trods alt, at jeg trækker det største læs, og gav mig den smukkeste buket blomster, da jeg kom fra job Idag.

:super Og dejligt at have dig tilbage :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.