Besvaret February 20, 2016 Han putter noget gift rundt ved panelerne med en lille kanyle. Giften er ufarlig for mennesker og husdyr - han sagde at katten endda måtte slikke det af, uden vi skulle være bekymret. Myrerne tager så giften med ned i boet. Giften er også ufarlig for "alm" myrer, men dronningen dør af det, og på den måde vil boet blive slået ihjel. Vi kan allerede se en kæmpe forskel, men det tilskriver jeg pt, at myrene spiser bag listerne, og jeg dermed ikke ser dem rende rundt på køkkenbordet. Vi giver 2490 kr for et årsabonnement, hvor de rykker ud så mange gange vi behøver - vi skal bare ringe. Hver enkelt behandling bliver tilpasset problemet på tidspunktet - om det er myrer som kommer udefra (kræver at soklen bliver sprøjtet udvendigt) eller om det er som i vores tilfælde pt. Jeg synes personligt at det er en ret god deal. Oven i dét, var manden her under 3 timer efter jeg ringede til deres kontor. Måske jeg skulle undersøge det lidt nærmere. Vi har nemlig myrer og flyvmyrer hvert år :puke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2016 Det er jeg glad for.. Vi havde endelig fået lidt gang i det igen, og nu er det igen på pause pga. øjet... :prik De siger godt nok at man må dyrke 'almindelig rolig sex', men man må ikke få pulsen op... :blink Kender du stillingen "død fisk"? Den skulle vist være helt ok for manden og er så effektiv at kvinden på ingen måde får pulsen -faktisk falder nogle kvinder i søvn! :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2016 Kender du stillingen "død fisk"? Den skulle vist være helt ok for manden og er så effektiv at kvinden på ingen måde får pulsen -faktisk falder nogle kvinder i søvn! :lolhitHjemme hos os hedder den søstjernen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2016 Hjemme hos os hedder den søstjernen :D Haha :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2016 Kender du stillingen "død fisk"? Den skulle vist være helt ok for manden og er så effektiv at kvinden på ingen måde får pulsen -faktisk falder nogle kvinder i søvn! :lolhitDet må være den de anbefaler! :haha Den vil jeg huske ved søvnbesvær... :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2016 Sex :blush Øh altså det der tal, der kommer efter 5? Jeg er ikke med :chin: :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2016 Øh altså det der tal, der kommer efter 5? Jeg er ikke med :chin: :rolleyesNej, jeg mener, det er en motionsform! Var det ikke dét der gik forud for zumba? Nej vent.. Er ikke sikker... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2016 Nej, jeg mener, det er en motionsform! Var det ikke dét der gik forud for zumba? Nej vent.. Er ikke sikker... Jeg tror ikke på det findes. Det er et slags fabeldyr. Som loch Ness, julemanden og påskeharen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2016 Jeg tror ikke på det findes. Det er et slags fabeldyr. Som loch Ness, julemanden og påskeharen... Jeg er enig her! Det er noget man snakker om, men som ingen rigtig ved om findes og hvad det egentligt er for en størrelse. Og man skal være artig for at få det og alt muligt krævende :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2016 Jeg er enig her! Det er noget man snakker om, men som ingen rigtig ved om findes og hvad det egentligt er for en størrelse. Og man skal være artig for at få det og alt muligt krævende :lolJeg har hørt at uartig er at foretrække :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2016 Jeg er enig her! Det er noget man snakker om, men som ingen rigtig ved om findes og hvad det egentligt er for en størrelse. Og man skal være artig for at få det og alt muligt krævende :lol Det er ikke størrelsen men..... Loch Ness ligefrem? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2016 Total lækker dag. Afleverede C til mormor , handlede, gjorde min mands bil ren, ryddede lidt op, slappede af mens han lagde rør i garagen, serverede frokost derude, så kørte vi til min bror og hentede frugt og grønt, lånte bækken bælte af søster, kørte videre ud til min dejlige veninde der havde købt bondegård. Grinede og snakkede. Nu hente barn og så hygge videre ❤️❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2016 Åh i er for sjove piger! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2016 Jeg har hørt at uartig er at foretrække :P Ha ha, så er det det der er galt :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2016 Ha ha, så er det det der er galt :PJa gid der bare skulle sorte rander og pletter med gylp til :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2016 Jeg har hørt at uartig er at foretrække :PEj, det kunne du altså godt have sagt noget før... :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2016 Slimproppen :D Men hold kæft, den er nasty :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2016 Ej, det kunne du altså godt have sagt noget før... :lolBedre sent end aldrig? :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2016 Slimproppen :D Men hold kæft, den er nasty :lolFedt! Og Yep! :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2016 Bedre sent end aldrig? :lolDét er rigtigt... ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2016 Vi skrev under på købsaftale på vores lejlighed i dag, så nu har vi solgt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2016 Mail fra en god ven - jeg så godt under en amning i nat, at den var kommet, men jeg besluttede at gemme den til fred og ro i sofaen med en kop kaffe til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2016 Skulle skrive denne smiley :loveshower men kom til at skrive :liveshower hvilket giver nogle helt andre associationer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2016 At jeg endelig er kommet i gang med barnedåbsinvitationene :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2016 Skulle skrive denne smiley :loveshower men kom til at skrive :liveshower hvilket giver nogle helt andre associationer :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites