Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

Værelse to på 1 sal fikset - det er ryddeligt og pænt, sorteret endnu mere, barnevognen sat op og jeg har fået lidt mere ro i mit hoved nu hvor hele 1 salen giver mening!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At fuglene kvidrer - som var det forår..

Ha ha, hvor bor du henne? Vi er vågnet op til sne, så forårsfornemmelsen er rimelig langt væk :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, hvor bor du henne? Vi er vågnet op til sne, så forårsfornemmelsen er rimelig langt væk :lol

Nordsjælland :-P der er frost.. Men fuglene kvidrer som et kæmpekor... :love

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nordsjælland :-P der er frost.. Men fuglene kvidrer som et kæmpekor... :love

Haha... Her i Birkerød har de også fået forårskuller, på trods af både frost og sne :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nordsjælland :-P der er frost.. Men fuglene kvidrer som et kæmpekor... :love

 

 

Haha... Her i Birkerød har de også fået forårskuller, på trods af både frost og sne :kuller

 

Ha ha, det kunne godt lyde som om jeg har bosat mig det forkerte sted :lol Jeg vil også have fuglekvidder og forårsstemning :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At skadedyrsbekæmperen allerede er ankommet, og i fuld gang med at bekæmpe de klamme myrer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, det kunne godt lyde som om jeg har bosat mig det forkerte sted :lol Jeg vil også have fuglekvidder og forårsstemning :loveshower

Sønderjylland

Ingen sne. Derimod plus grader og syngende fugle og vintergækker i fuld flor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Al den snak om forår går mig altså kulret! Lillesøster kommer jo, når det bliver forår! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sønderjylland

Ingen sne. Derimod plus grader og syngende fugle og vintergækker i fuld flor

Snyyyyyyyyd :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Al den snak om forår går mig altså kulret! Lillesøster kommer jo, når det bliver forår! :loveshower

 

Det kommer tæt på nu. Det er så hyggeligt at tænke på, at alting spirer, når den lille kommer :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mødregruppe indtil videre virker super fin :) vi er forskellige men dog alligevel med meget tilfælles! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det gør mig glad at jeg har haft overskud til at sætte en vask over så min søde kæreste har rene underbukser imorgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Clean House, lækker mad i ovnen! Bland selv slik med tulle og mand senere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At skadedyrsbekæmperen allerede er ankommet, og i fuld gang med at bekæmpe de klamme myrer :)

Har i myrer på denne tid af året?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i myrer på denne tid af året?

Jeps! De har ikke kigger i kalenderen inden de invaderede mit hjem :rolleyes

Manden der var her forklarede, at det er myrer, som bor under huset, og som sådan er ligeglad med årstiden, men det er heldigvis ikke så slemt, som man kunne risikere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har sovet 6 timer uden afbrydelser og derefter et par timer mere...og nu morgen hygger med glad dreng inden lillebror skal have mad ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kære mand. Står op om natten og går ud og flytter en kano, der siger mærkelige lyde, så jeg ikk kan sove. Så finder han også brandalarmen der hyler, så jeg kan sove. Nusser mig til jeg falder i søvn og står op med Caroline

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps! De har ikke kigger i kalenderen inden de invaderede mit hjem :rolleyes

Manden der var her forklarede, at det er myrer, som bor under huset, og som sådan er ligeglad med årstiden, men det er heldigvis ikke så slemt, som man kunne risikere :)

Dejligt det bliver fikset! Hvad gør sådan en myremand? Og er det dyrt? Vi har nemlig myrer hvert år om sommeren <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har sovet til lidt i 8 Marius og jeg. Julius og min mand sover endnu :o :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sex :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt det bliver fikset! Hvad gør sådan en myremand? Og er det dyrt? Vi har nemlig myrer hvert år om sommeren <_<

Han putter noget gift rundt ved panelerne med en lille kanyle. Giften er ufarlig for mennesker og husdyr - han sagde at katten endda måtte slikke det af, uden vi skulle være bekymret. Myrerne tager så giften med ned i boet. Giften er også ufarlig for "alm" myrer, men dronningen dør af det, og på den måde vil boet blive slået ihjel. Vi kan allerede se en kæmpe forskel, men det tilskriver jeg pt, at myrene spiser bag listerne, og jeg dermed ikke ser dem rende rundt på køkkenbordet.

Vi giver 2490 kr for et årsabonnement, hvor de rykker ud så mange gange vi behøver - vi skal bare ringe. Hver enkelt behandling bliver tilpasset problemet på tidspunktet - om det er myrer som kommer udefra (kræver at soklen bliver sprøjtet udvendigt) eller om det er som i vores tilfælde pt. Jeg synes personligt at det er en ret god deal. Oven i dét, var manden her under 3 timer efter jeg ringede til deres kontor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sex :blush

Sex hvad er det??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sex hvad er det??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan være svært at huske -men det er faktisk lidt ligesom at cykle! Man glemmer det bare ikke :lolhit

Det er jeg glad for.. Vi havde endelig fået lidt gang i det igen, og nu er det igen på pause pga. øjet... :prik De siger godt nok at man må dyrke 'almindelig rolig sex', men man må ikke få pulsen op... :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.