Besvaret February 15, 2016 At vi har fået en juniorseng forærende kvit og frit! :) Sådan en med hule nedenunder, stige og rutschebane. Den skal lige renses for klistermærker, men ellers fejler den ingenting! OG at Babysam lige pludselig havde 40% rabat på en lækker madras, der passer til denne sengs lidt sjove mål. Yay! :) Lækkert! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2016 Lækkert! :glad Ja! Elsker: 1) At spare penge 2) Formindske mit Co2 aftryk! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2016 Ja! Elsker: 1) At spare penge 2) Formindske mit Co2 aftryk! :glad Hvor nice med den seng og madras :yay Godt for pengepungen, godt for miljøet - win-win! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2016 At der snart åbner en daglig brugs i byen, efter vores spar og eneste handle mulighed, brændte nytårsaften 14/15, og at de gerne vil tage den mme hjem vi bruger. Så fedt at vi snart kan handle lokalt :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2016 At Rasmus er ved at designe en ny seng til os efter vores sengeramme brast sammen i nat. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2016 Først og fremmest er jeg virkelig glad, fordi jeg endelig har fået indkaldelsen til landsretten. Indtil videre har sagen taget 10 måneder og der er stadig tre måneder til vi skal i retten. Utroligt at det kan tage så lang tid. Dernæst er jeg vist bare super fjollet og tosseglad i dag. Glæder mig til at se hvad aftenen (og fremtiden) bringer. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2016 Min søde mand :biglove Han har passet og plejet mig i min influenzatåge, lavet pandekager til mig idag og taget sig af bassen, så jeg kunne hvile Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2016 Min "nye" seng Har han allerede lavet den? :blink :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2016 Har haft en skøn skøn dag i hoppelegeland med min veninde og hendes søn, som er Storms bedste ven... :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2016 Har han allerede lavet den? :blink :respektJa da. Det er en handyman jeg har mig herhjemme ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2016 Har han allerede lavet den? :blink :respektEj det er "bare" en masse paller han har pudset og slebet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2016 Utroligt som man kan nyde at være rask efter en gang sygdom :7himmel tak for godt helbred og smertefri hverdag, appetit og det hele. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2016 Ej det er "bare" en masse paller han har pudset og slebet Ej hvor fedt :respekt Herhjemme ville det Ha' taget et par måneder :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2016 Ej hvor fedt :respekt Herhjemme ville det Ha' taget et par måneder :lolhit Det der tog længst tid var faktisk at løfte dem fra værkstedet i laden og ind. :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2016 Først og fremmest er jeg virkelig glad, fordi jeg endelig har fået indkaldelsen til landsretten. Indtil videre har sagen taget 10 måneder og der er stadig tre måneder til vi skal i retten. Utroligt at det kan tage så lang tid. Dernæst er jeg vist bare super fjollet og tosseglad i dag. Glæder mig til at se hvad aftenen (og fremtiden) bringer. :loveshower Hvad skal der ske i aften? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2016 At min man har købt er wellness-gavekort til mig fordi han synes jeg havde fortjent det :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2016 Tænker bare.... Hvis ungen allerede nu kan give gode LOS fra sig, hvad skal det så ikk ende med? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2016 Fodbad med efterfølgende olieindsmøring +opladet mobil og adgang til pinterest app :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2016 Svigermor som straks hopper til og tager Markus så jeg ku hvile i min influenzatåge og som tilmed vil tage ham på sin fridag imorgen :wub Kæreste som trods hold i ryggen drøner i kiwi efter 117 ting som jeg mente jeg ku spise :wub og at han vil komme tidligt hjem fra arbejde imorgen hvis det bliver nødvendigt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2016 At drømme om lækre boligsager :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2016 At jeg lige fik en time til at sy i, igår... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2016 en fridag.. Jeg har sovet hele eftermiddagen :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2016 Shopping. Elsker bare at shoppe til Astrid :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2016 At D leger med Noah, mens jeg får lov til at flade ud i sengen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites